Αρχική / Διατροφή / Συνταγές / Ορεκτικά / Λίγες θερμίδες: Ομελέτα με ασπράδια και μυρωδικά
Λίγες θερμίδες: Ομελέτα με ασπράδια και μυρωδικά thumbnail

Λίγες θερμίδες: Ομελέτα με ασπράδια και μυρωδικά


Συστατικά



  • 1 κ. γλυκού ελαιόλαδο

  • 4 ασπράδια από μεγάλα αυγά

  • μια πρέζα αλάτι

  • ψιλοκομμένα μυρωδικά (μαϊντανός, άνιθος, κρεμμυδάκια, σχοινόπρασο)

  • λίγο μαγειρεμένο σπανάκι

  • λίγο τριμμένο τυρί (παρμεζάνα, ρικότα ή γραβιέρα)




Τρόπος μαγειρέματος



  • 1

    Ζέστανε το λάδι σε αντικολλητικό τηγάνι σε πολύ σιγανή φωτιά.



  • 2

    Χτύπα τα ασπράδια με το αλάτι για αρκετή ώρα ώστε να γίνει αφράτη όταν ψηθεί.



  • 3

    Βάλε το χέρι σου πάνω από το τηγάνι και εάν νιώσεις θερμότητα τότε το τηγάνι σου είναι έτοιμο.



  • 4

    Με γρήγορες κινήσεις ρίξε τα ασπράδια και κούνα το τηγάνι σου μπρος πίσω πάνω στη φωτιά ανακατεύοντας με μια σπάτουλα για λιγότερο από ένα λεπτό.



  • 5

    Συνέχισε το ψήσιμο αφού βεβαιωθείς ότι τα ασπράδια έχουν απλωθεί σε όλο το τηγάνι.



  • 6

    Ρίξε πάνω από την ομελέτα τα μυρωδικά σου, το σπανάκι και το τυρί.



  • 7

    Με τη σπάτουλα ξεκόλλησε ελαφρά τη μία πλευρά της ομελέτας από το τηγάνι.



  • 8

    Βάλε τη σπάτουλα κάτω από τη μισή ομελέτα και προσεκτικά δίπλωσέ την ώστε να σχηματίσεις ένα μισοφέγγαρο.



  • 9

    Πίεσε ελαφρά την ομελέτα για να κλείσει.



  • 10

    Προσεκτικά πάρε το τηγάνι από τη φωτιά και με απαλές κινήσεις γείρε το τηγάνι σε ένα πιάτο ώστε να “γλιστρήσει” η ομελέτα.



  • 11

    Πασπάλισε με λίγα ακόμη μυρωδικά εάν θέλεις.




 


 


 


X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι, η λειτουργία του online chat θα πραγματοποιείται καθημερίνα Δευτέρα με Κυριακή και ώρες 18.00-21.00.

Μέγιστη χρονική διάρκεια συνομιλίας 15 λεπτά.

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας μέχρι τώρα.

Με εκτίμηση,

Η ομάδα του boro.gr

Κάντε click για να αρχίσετε
X