«Γεμάτο Καραϊσκάκη για όλους»

Μειώσεις που φτάνουν έως και το 50% ανακοίνωσε η ΠΑΕ Ολυμπιακός στη σημερινή εκδήλωση για την παρουσίαση των εισιτηρίων διαρκείας της νέας σεζόν. 
 
Με πολύ ερυθρόλευκο συναίσθημα (κεντρικό σύνθημα της καμπάνιας είναι το «θυμάμαι ακόμα ήμουν παιδάκι…) και με συναίσθηση της δυσκολίας και της κρισιμότητας των στιγμών για τη χώρα, οι υπεύθυνοι του Ολυμπιακού ανακοίνωσαν ότι οι τιμές θα είναι πολύ μειωμένες έτσι ώστε όλοι οι οπαδοί του Ολυμπιακού να μπορούν να είναι κοντά στην ομάδα, αλλά και να ανταποδώσει με αυτόν τον τρόπο ο σύλλογος την αγάπη που έχει εισπράξει από τον κόσμο του.
 
Οι Γιάννης Βρέντζος και Κώστας Καραπαπάς γνωστοποίησαν ότι:
 
Τα εισιτήρια διαρκείας για 18.000 θέσεις του γηπέδου Καραϊσκάκη θα έχουν τιμές από 100 έως 170 ευρώ. 
 
Η διάθεση αρχίζει από αύριο (13.00) για όλους τους φιλάθλους. Το διάστημα των ανανεώσεων για τους παλιούς κατόχους θα είναι έως τις 20 Ιουλίου. Δεν υπάρχει δηλαδή προτεραιότητα για τους παλιούς κατόχους όπως ίσχυε έως τώρα, αλλά φυσικά μέχρι τις 20 του μηνός θα μπορούν να ανανεώσουν το διαρκείας τους στις ίδιες θέσεις. Από κει και πέρα οι νέοι κάτοχοι θα μπορούν να αλλάξουν τις κάρτες τους με καλύτερες θέσεις, εφόσον είναι διαθέσιμες και δεν έχουν ανανεωθεί. 
 
Οι κάρτες διαρκείας θα είναι συλλεκτικές για τα 90 χρόνια του συλλόγου και θα έχουν μορφές θρυλικών ποδοσφαιριστών, των 11 που ψηφίστηκαν πρόσφατα ως οι πιο αγαπητοί στην ιστορία του Ολυμπιακού από το κοινό της ομάδας. 
 
Θα υπάρχουν πολλά προνόμια, αλλά και ειδικές τιμές για τα παιδιά, με τα διαρκείας τους στα 40 ευρώ. 
 
Τα διαρκείας ισχύουν για όλα τα εντός έδρας ματς, επίσημα και φιλικά. Παραμένει η υποχρέωση συνδρομής 50 ευρώ στον ερασιτέχνη για τα διαρκείας, όπως θα ισχύσει για τα απλά εισιτήρια και η κάρτα φιλάθλου με ετήσιο κόστος 10 ευρώ.
 
Οι τιμές είναι: 
 
VVIP: 2.800
VIP: 1400
Θ33: 800
Θ14-15: 490
Θ12-16 380
Θ11-17 280
Θ 1-2-8-9-19-20: 170
Θ 4-5-6: 100
Θ21-22-23: 150
 
Στις οικογενειακές Θύρες οι τιμές για 2 ενήλικες και 2 παιδιά θα είναι συνολικά 360 ευρώ  (140 ο κάθε ενήλικας και 40 το κάθε παιδί)
 
Πολλά προνόμια θα υπάρχουν και από τη νέα συνεργασία με την Adidas αλλά και από τους υπόλοιπους χορηγούς της ΠΑΕ Oλυμπιακός.
 
Αναλυτικά η παρουσίαση:
 
Με μία καμπάνια γεμάτη συναίσθημα, βγαλμένη από την καρδιά και την «ερυθρόλευκη» ψυχή, αυτή που ωθεί όλους τους φιλάθλους του Θρύλου κοντά στην αγαπημένη τους ομάδα, αλλά και με σαφή πρόθεση να επιστρέψει αυτή την αγάπη πίσω στον κόσμο, η ΠΑΕ Ολυμπιακός παρουσίασε το μεσημέρι της Τετάρτης, 8 Ιουλίου, τα εισιτήρια διαρκείας της σεζόν 2015-16!
 
Κυρίαρχο σημείο, σε αυτή την παρουσίαση, οι εντυπωσιακά μειωμένες τιμές, ακόμη και κατά 50%, οι οποίες δίνουν στους «ερυθρόλευκους» πιστούς τη δυνατότητα να δώσουν το παρών στο δεύτερο σπίτι τους, το γήπεδο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» και να απολαύσουν από κοντά την ομάδα που λατρεύουν να αγωνίζεται, σε Ελλάδα και Ευρώπη!
 
Το βασικό σύνθημα της καμπάνιας αυτής είναι το «θυμάμαι ακόμα ήμουν παιδάκι…» και σε αυτό, στο συναίσθημα το οποίο πηγάζει από αυτό, στάθηκε με το «καλημέρα» της παρουσίασης ο Διευθυντής Επικοινωνίας του Ολυμπιακού, ο κ. Κώστας Καραπαπάς, ο οποίος καλωσόρισε ΜΜΕ και κόσμο στην αίθουσα Τύπου του «Γέωργιος Καραϊσκάκης»!
 
«Όπως βλέπετε και πίσω μου, στα εικαστικά που κοσμούν το πάνελ, το βασικό μας μότο για τα εφετινά εισιτήρια διαρκείας είναι η φράση «θυμάμαι ακόμα ήμουν παιδάκι». Μία φράση η οποία παραπέμπει ξεκάθαρα στο συναίσθημα, αλλά και στον σύνδεσμο των γενεών για όλους τους φιλάθλους μας. Ένα σύνδεσμο ο οποίος είναι πολύ σημαντικός, ειδικά αυτή τη χρονιά.
 
Και είναι και μια λέξη, που όπως όλοι γνωρίζετε, αναφέρεται στο όνομα του Ολυμπιακού. Πέρα από τον Ολυμπιακό, που είναι το όνομα και η σημαία της περηφάνιας για κάθε έναν από εμάς, υπάρχει στο όνομά μας ο Πειραιάς, η πόλη μας, υπάρχει η αναφορά στους φιλάθλους μας, που είναι η δύναμή μας και κυρίως υπάρχει ο σύνδεσμος όλων αυτών.
 
Αυτό τον σύνδεσμο θέλουμε να αναδείξουμε. Γι’ αυτό το σύνθημα αυτό παραπέμπει εκεί ακριβώς, στο συναίσθημα, ενώνοντας όλες τις γενιές των Ολυμπιακών. Όλοι έχουμε μνήμες και όλοι θέλουμε να δημιουργήσουμε μνήμες για τις γενιές που έρχονται», επεσήμανε και παρέδωσε τον λόγο στον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ολυμπιακού, κ. Γιάννη Βρέντζο, προκειμένου εκείνος να εξηγήσει τη φιλοσοφία γύρω από την εφετινή καμπάνια των εισιτηρίων διαρκείας του Θρύλου.
 
«Σας καλωσορίζω και εγώ με τη σειρά μου. Φέτος είναι μια ιστορική χρονιά για τον σύλλογό μας. γιορτάζουμε τα 90 χρόνια. Ο Ολυμπιακός, ο σημαντικότερος οργανισμός στη νεότερη ιστορία της Ελλάδας, βρίσκεται στην καλύτερη φάση της ιστορίας του. Πρωταθλητές Ελλάδας στο ποδόσφαιρο και στο μπάσκετ, πρωταγωνιστές την Ευρώπη, χρονιά για τον ποδοσφαιρικό Ολυμπιακό ξεκινάει βρίσκοντάς τον στην 22η θέση της κατάταξης της UEFA, κάτι που μας κάνει υπερήφανους και μας δίνει δύναμη να προσπαθήσουμε ακόμη περισσότερο. Ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός είναι πλέον οικονομικά υγιής, χάρη στη στήριξη του κόσμου και της ΠΑΕ Ολυμπιακός, πρωταγωνιστής σε όλα τα αγωνίσματα.
 
Δυστυχώς δεν ισχύουν τα ίδια για τη χώρα, για την κοινωνία. Βιώνουμε μία πρωτοφανή κρίση και μία αβεβαιότητα. Για εμάς εξαρχής ο εορτασμός των 90 χρόνων είχε μια προτεραιότητα και περιβλήθηκε με δράσεις που θα επέστρεφαν την αγάπη που εισπράττει ο σύλλογος από την ελληνική κοινωνία και τους φιλάθλους, πίσω σε αυτούς.
 
• Στο πλαίσιο αυτό και λόγω των τελευταίων εξελίξεων, και έχοντας αφουγκραστεί την ελληνική κοινωνία και ό,τι συμβαίνει στους Έλληνες και τους φιλάθλους του Ολυμπιακού, προχωράμε σε μία πρωτοφανή μείωση στις τιμές των εισιτηρίων διαρκείας, της τάξεως ακόμη και του 50%.
 
• Πλέον πάνω από 18.000 θέσεις του σταδίου Καραϊσκάκη, θα διατίθενται για όλους τους αγώνες της ομάδας, επίσημους, φιλικούς, ευρωπαϊκούς, ελληνικό πρωτάθλημα και Κύπελλο, σε τιμές από 100 έως 170 ευρώ!
 
• Θα υπάρχουν παιδικά εισιτήρια με πλήρη προνόμια της τάξης των 40€ για όλη τη σεζόν. Πράγμα το οποίο αναλογεί σε 2€ ανά παιχνίδι!
 
Δεν θέλουμε πλέον οι άνθρωποι που έχουν πληγεί από αυτή την κρίση να μην μπορούν να έρθουν κοντά στην ομάδα. Θέλουμε ένα γεμάτο Καραϊσκάκη. Υπάρχουν πλέον τιμές οι οποίες βρίσκονται στο 30% σε σχέση με παλαιότερες, μειωμένες δηλαδή κατά 70%, σε σχέση με το 2010, οπότε άρχισε η προσπάθεια αυτή της ΠΑΕ Ολυμπιακός. Είναι κάτι αυτό το οποίο κάνουμε με όλη μας την καρδιά, θέλουμε όλους τους φιλάθλους δίπλα μας και θέλουμε να είναι κοντά μας, να αγκαλιάσουμε αυτή την προσπάθεια», τόνισε από την πλευρά του ο κ. Βρέντζος.
 
Παρέδωσε στη συνέχεια τη σκυτάλη ξανά στον Διευθυντή Επικοινωνίας του συλλόγου, τον κ. Καραπαπά, ο οποίος προέβη σε αναλυτική παρουσίαση όλης της καμπάνιας των εφετινών εισιτηρίων διαρκείας, με τις εντυπωσιακά μειωμένες τιμές και τα προνόμια τα οποία μπορεί ο κάθε φίλαθλος του Ολυμπιακού να απολαύσει, εκδίδοντας το διαρκείας του.
 
Ο κάθε φίλαθλος του Ολυμπιακού θα μπορεί να επιλέξει τη δική του κάρτα, η οποία θα έχει επάνω την εικόνα, τη φιγούρα, ενός από τους 11 τιτάνες της «χρυσής ενδεκάδας», έτσι όπως ο ίδιος ο λαός του Θρύλου την ανέδειξε! Ποδοσφαιριστές – σύμβολα της τεράστιας ιστορίας του Ολυμπιακού, όπως ο Τζιοβάνι, ο Καρεμπέ, ο Μουράτης, ο Σιδέρης, ο Τζόρτζεβιτς, αλλά και το παιδικό εισιτήριο με τον Λεόνε, θα δίνουν έναν ιδιαίτερο τόνο στην κάρτα του κάθε κατόχου διαρκείας και θα τον γεμίζουν με ακόμη περισσότερο συναίσθημα για την αγαπημένη του ομάδα!
 
Αξίζει να αναφερθεί ότι η έναρξη των πωλήσεων ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ και όχι μόνο για τις ανανεώσεις των παλαιών καρτών, είναι προγραμματισμένη για την ΠΕΜΠΤΗ 09/07/2015! Το περιθώριο ανανεώσεων είναι έως τη ΔΕΥΤΕΡΑ 20/07/2015.
 
Το περιθώριο, όπως επεσήμανε ο κ. Βρέντζος, μπορεί να μετακινηθεί και να αλλάξει, με βάση το πώς θα διαμορφωθεί η οικονομική κατάσταση στη χώρα μας και κατά βάση το τραπεζικό σύστημα, η λειτουργία των τραπεζών και η δυνατότητα των φιλάθλων να ανανεώσουν εγκαίρως. Αμέσως μόλις ο κ. Καραπαπάς ολοκλήρωσε την αναλυτική παρουσίαση των εισιτηρίων διαρκείας, τέθηκαν ερωτήσεις από τους δημοσιογράφους.
 
Ο κ. Βρέντζος διευκρίνισε ότι για τα παιδικά εισιτήρια δεν υπάρχει η συνδρομή του μέλους του Ολυμπιακού, της τάξεως των 50€, τα οποία συνδράμουν τον Ερασιτέχνη Ολυμπιακό, ώστε εκείνος να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί σε όλα τα αγωνίσματα. «Στα παιδικά εισιτήρια το ποσό αυτό είναι 10€. Είναι μια συνεισφορά σαν νεότερο μέλος, σαν νεότερος φίλος του Ολυμπιακού», εξήγησε.
 
Για το αν οι μειώσεις αυτές επηρεάζουν τον προϋπολογισμό του συλλόγου συνολικά, ο κ. Βρέντζος ξεκαθάρισε πως «Η ΠΑΕ Ολυμπιακός είναι μια ισχυρή εταιρία, οικονομικά. Σαφώς οι εξελίξεις δημιουργούν μια αβεβαιότητα. Αν ξέραμε ακριβώς τι θα συμβεί, θα μπορούσαμε να κάνουμε έναν διαφορετικό προγραμματισμό. Όπως βλέπετε εμείς πορευόμαστε με το σκεπτικό ότι όλα θα πάνε καλά. Και έτσι συνεχίζουμε στο κομμάτι του σχεδιασμού και του μπάτζετ της ομάδας. Σε ό,τι αφορά τα διαρκείας αποφασίσαμε να πορευτούμε με το… κακό σενάριο. Αυτή είναι η πολιτική μας και για αυτό δουλεύουμε αυτή τη στιγμή».
 
Για το εάν θα ισχύει η συνεισφορά των 10€ προς τον Ερασιτέχνη στα κανονικά εισιτήρια, ο κ. Βρέντζος τόνισε πως «αυτή είναι η πρόθεσή μας. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι ο κόσμος θα ανταποκριθεί σε αυτή την κίνησή μας στα εισιτήρια διαρκείας, ώστε τα κανονικά εισιτήρια ανά αγώνα θα είναι μοιραία λιγότερα».
 
Για τις τιμές των απλών εισιτηρίων διαρκείας, ο κ. Βρέντζος εξήγησε πως είναι πεποίθηση της ομάδας να δώσει προτεραιότητα στους φιλάθλους που εκδίδουν κάρτες διαρκείας και είναι εκεί όλη τη σεζόν, σε εμπορικά ή μη εμπορικά παιχνίδια. «Υποστηρίζουν τον Ολυμπιακό πάνω από όλα, ανεξαρτήτως συνθηκών, σε όλα τα ματς. Νιώθουμε την ανάγκη η ανταπόδοση να είναι μεγαλύτερη και κατά πρώτο λόγο, στα εισιτήρια διαρκείας», πρόσθεσε.
 
Για τον στόχο στις πωλήσεις και για το εάν θα γίνουν προσθήκες στο ρόστερ οι οποίες μπορεί να «ζεστάνουν» τον κόσμο για να αγοράσει διαρκείας, ο κ. Βρέντζος τόνισε πως «στόχος είναι να έρθουν κοντά μας όσοι περισσότεροι φίλαθλοι γίνονται. Δεν είναι εύκολο να θέτεις στόχους και για εμάς κάθε φίλαθλος που αγοράζει διαρκείας και αποκτά αυτή τη σχέση με την ομάδα και το Καραϊσκάκη, είναι σημαντικός. Εμείς δεν βλέπουμε ένα νούμερο, 11.000 ή κάτι αντίστοιχο, βλέπουμε τον κάθε ένα που θα ανανεώσει το διαρκείας ή κάποιον που δεν μπόρεσε πέρυσι και φέτος θα το κάνει. Σε ό,τι αφορά τους παίκτες, προτεραιότητά μας είναι να έχουμε μια πάρα πολύ καλή ομάδα, καλύτερη από πέρυσι, η οποία θα πάει καλά και θα κάνει όλους εμάς, τους φιλάθλους του Ολυμπιακού να είμαστε πιο ευχαριστημένοι από πέρυσι. Οι αποφάσεις σχετικά με αυτό ανήκουν στην τεχνική ηγεσία της ομάδας».
 
Για το εάν επηρεάζεται το χρονικό όριο του μεταγραφικού σχεδιασμού, ο κ. Βρέντζος σημείωσε πως «δεν μπορεί να μείνει ανεπηρέαστος. Εμείς όμως εργαζόμαστε πυρετωδώς και ο Ολυμπιακός έχει το όνομα στην Ευρώπη και τη δυναμική, για να μπορεί να κινείται και μέσα σε αυτή την αβεβαιότητα. Όπως καταλαβαίνετε είναι μια από τις ελάχιστες εταιρείες, ένας από τους ελάχιστους οργανισμούς, οι οποίοι μπορούν να υλοποιούν κάτι τέτοιο. Οι δυσκολίες είναι πρωτοφανείς, στο σύνολο της Ελλάδας. Είμαστε προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουμε τις καταστάσεις αυτές. Πρωτεύον στην υλοποίηση του σχεδιασμού είναι, όπως θα συζητήσουμε και αύριο, στην παρουσίαση του νέου προπονητή, οι αποφάσεις της τεχνικής ηγεσίας».
 
Κλείνοντας και ερωτηθείς για το εάν η ικανότητα του Ολυμπιακού να μειώνει τις τιμές στα διαρκείας, τα μικρά έσοδα από τηλεοπτικά και η έλλειψη (μέχρι στιγμής) σπόνσορα στη φανέλα, δείχνουν την καλή οικονομική κατάσταση του συλλόγου, παρά τα δεδομένα της εποχής, ο κ. Βρέντζος εξήγησε πως «αυτό είναι δεδομένο. Εμείς όμως από την πρώτη στιγμή που ξεκινήσαμε αυτή την προσπάθεια, κάνουμε έναν σχεδιασμό μακροχρόνιο και δεν σκεφτόμαστε μόνο τι θα συμβεί την επόμενη ή τη μεθεπόμενη χρονιά, αλλά τι θα γίνει στα επόμενα χρόνια. Φανταστείτε να μας έβρισκε αυτή η κρίση μη προετοιμασμένο και όχι με συνετή διαχείριση των οικονομικών μας. δεν θα συζητούσαμε αυτή τη στιγμή για την διάθεση εισιτηρίων διαρκείας και το πλάνο για μια ακόμα πιο δυνατή ομάδα…».

Σχετικά άρθρα