Ενέργειες καταχώρησης στο ΓΕΜΗ αποδεικτικού υποβολής δήλωσης Φ.Ε.

<p>Για να καταχωρήσετε στο ΓΕΜΗ το αποδεικτικό υποβολής φορολογίας εισοδήματος, πρέπει αρχικά να έχετε κάνει την ηλεκτρονική εγγραφή στο ΓΕΜΗ και στη συνέχεια να πραγματοποιήσετε την καταχώρηση. </p>
<p><br /> Για την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής εγγραφής και στη συνέχεια την καταχώρηση του αποδεικτικού, πραγματοποιείστε τις παρακάτω ενέργειες :<br /> <br /> <span style="text-decoration: underline;">Α. Ηλεκτρονική εγγραφή στο ΓΕΜΗ (σε περίπτωση που η επιχείρηση δεν είναι ήδη εγγεγραμμένη)</span></p>
<ol start="1">
<li>Αρχικά μπαίνετε στο site <a href="http://www.businessportal.gr/">www.businessportal.gr</a>.</li>
<li>Όταν εισέρχεται μια επιχείρηση για πρώτη φορά στο σύστημα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Γ.Ε.ΜΗ., θα πρέπει να επιλέξει την «Εγγραφή στο σύστημα». Με αυτή την επιλογή θα ζητηθεί από το σύστημα η εισαγωγή των κωδικών πρόσβασης στο TAXIS που αντιστοιχούν στο ΑΦΜ της επιχείρησης.</li>
<li>Στη συνέχεια θα επιλέξετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό που επιθυμείτε. Τους κωδικούς αυτούς θα πρέπει να τους κρατήσετε  διότι μόνο με αυτούς θα εισέρχεστε στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Γ.Ε.ΜΗ.</li>
<li>Με τη λήψη των κωδικών, θα δηλώσετε και μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στην οποία το Γ.Ε.ΜΗ θα στέλνει μηνύματα για κάθε ειδοποίηση ή  πληροφορία σχετικά με τις αιτήσεις που κάνετε.</li>
<li>Στο σημείο αυτό έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική σας εγγραφή στο ΓΕΜΗ, αποκτώντας και τους  κωδικούς πρόσβασης. Για να κάνετε χρήση αυτών ζητώντας (ηλεκτρονικά) τις οποιεσδήποτε αιτήσεις/πιστοποιητικά, πρέπει πριν τα ζητήσετε, να επιλέξετε στο ως άνω site, το banner «Πληρωμές/Ετήσιο Τέλος Τήρησης Μερίδας», ώστε να εκτυπώσετε την ταυτότητα τους τέλους και να την πληρώσετε  μέσω τράπεζας. Το Τέλος αυτό είναι ετήσιο και ισχύει μόνο για το τρέχον έτος που έχει πληρωθεί.  </li>
</ol>
<p> </p>
<p><span style="text-decoration: underline;"><br /> Β. Ηλεκτρονική καταχώρηση στο ΓΕΜΗ αποδεικτικού φορολογίας εισοδήματος</span></p>
<ol start="1">
<li>Αρχικά μπαίνετε στο site <a href="http://www.businessportal.gr/">www.businessportal.gr</a>.</li>
<li>Πατήστε «Είσοδος».</li>
<li>Στη συνέχεια πληκτρολογήστε τους κωδικούς ΓΕΜΗ (Username, Password) της επιχείρησής σας.</li>
<li>Επιλέξτε το banner «Αιτήσεις μεταβολής» και στη συνέχεια «Νέα Αίτηση».</li>
<li>Επιλέξτε στον Τύπο Αίτησης «Αίτηση καταχώρησης αποδεικτικού φορολογικής δήλωσης» και πατήστε «Συνέχεια».</li>
<li>Αφού δείτε τις πληροφορίες σχετικά με την αίτηση που επιλέξατε, πατήστε «Συνέχεια».</li>
<li>Συμπληρώνετε (τουλάχιστον τα υποχρεωτικά) τα πεδία που εμφανίζονται προς συμπλήρωση.</li>
<li>Με την ολοκλήρωση πατήστε «Υποβολή στοιχείων».</li>
<li>Στη συνέχεια θα εμφανιστεί ένα παράθυρο όπου θα σας ζητήσει να κάνετε Επιβεβαίωση Αίτησης και να πατήσετε "Αποδοχή".</li>
<li>Μετά την αποδοχή θα επιλέξετε "Τα στοιχεία είναι σωστά, να γίνει οριστική υποβολή", εφόσον είστε σίγουροι για τα δεδομένα που καταγράψατε.</li>
<li>Αφού κάνετε οριστική υποβολή, βγάζει μήνυμα το σύστημα ότι έγινε επιτυχής καταχώρηση της αίτησης.</li>
<li>Στη συνέχεια θα κλικάρετε "Λήψη εντύπου πληρωμής" για να βγει η ταυτότητα πληρωμής, με την οποία θα πραγματοποιήσετε την πληρωμή του ποσού που εμφανίζεται, σε τράπεζα της επιλογής σας ή μέσω e-banking. Εναλλακτικά μπορείτε για την πληρωμή της αίτησης να επιλέξετε "Πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα".</li>
<li>Η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί.</li>
</ol>

Σχετικά άρθρα