Νέο, φιλικό προς τους πολίτες μοντέλο γραφειοκρατίας εγκαινιάζει η Περιφέρεια Αττικής

<p>Νέο, φιλικό προς τους πολίτες, μοντέλο γραφειοκρατίας, εγκαινιάζει η Περιφέρεια Αττικής με την εφαρμογή απλουστευμένων διαδικασιών και σημαντική περικοπή υπογραφών στην έκδοση των διοικητικών της πράξεων. Παράλληλα, υλοποιώντας τις αρχές της διαφάνειας και της αποτελεσματικότητας, προβαίνει σε αποφάσεις και δράσεις για συνολική αναδιοργάνωση των υπηρεσιών της με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επαγγελματιών.</p>
<p>Χαρακτηριστικό της νέας απλουστευμένης πολιτικής, αποτελεί το γεγονός ότι η τελική περαίωση μιας διοικητικής πράξης στην Περιφέρεια Αττικής απαιτούσε τέσσερα ή και πέντε διοικητικά επίπεδα υπογραφών με σημαντικές καθυστερήσεις για τους πολίτες και τα νομικά πρόσωπα, ενώ υπήρχε διαφοροποιημένη προσέγγιση μεταξύ των Περιφερειακών Ενοτήτων σε επιμέρους διοικητικά πεδία.</p>
<p>Πλέον οι διοικητικές πράξεις της Περιφέρειας Αττικής εκδίδονται ακόμη και με μία υπογραφή ενώ σε αρκετές περιπτώσεις, οι πολίτες εξυπηρετούνται αυθημερόν. Στο πλαίσιο της προσπάθειας για αναδιοργάνωση και απλούστευση των διαδικασιών, σε πρώτη φάση καταγράφηκαν όλες οι αρμοδιότητες της Περιφέρειας σε δύο κατηγορίες: επιτελικές και εκτελεστικές. Ειδικά για την άσκηση των τελευταίων, οι απαιτούμενες διοικητικές πράξεις εκδίδονται στο χαμηλότερο διοικητικό επίπεδο και εγγύτερα στον πολίτη.</p>
<p>Τη νέα διοικητική πρακτική χαιρέτησε με επιστολή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ), τονίζοντας ότι οι ενέργειες της Περιφέρειας Αττικής «για την απλούστευση των διαδικασιών που αφορούν στη λειτουργία των Πρατηρίων Ενέργειας και όχι μόνον, συνάδουν απόλυτα με τις σύγχρονες αντιλήψεις για την αντιμετώπιση των πολιτών και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας ενός κράτους μέλους της ευρωπαϊκής οικογένειας».</p>
<p>Αξίζει να σημειωθεί ότι ο σχεδιασμός και η εφαρμογή της νέας ελαχιστοποιημένης γραφειοκρατίας προήλθε από ομάδες εργασίας στελεχών της Περιφέρειας οι οποίες στηρίχθηκαν σε συγκεκριμένη διοικητική μεθοδολογία και επιστημονικά παραδείγματα, ενώ αξιοποίησαν προτάσεις των Υπηρεσιών της Περιφέρειας, πολιτών, οργανωμένων φορέων της κοινωνίας των πολιτών και της επιχειρηματικότητας.</p>
<p> </p>
<p>Πηγή: amna.gr</p>

Σχετικά άρθρα