Αρχική / Διατροφή / Είμαι 16 χρονών και ζυγίζω 88 κιλά. Πώς μπορώ να μειώσω το βάρος μου;
Είμαι 16 χρονών και ζυγίζω 88 κιλά. Πώς μπορώ να μειώσω το βάρος μου; thumbnail

Η ΑΝΝΑ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR

Είμαι 16 χρονών και ζυγίζω 88 κιλά. Πώς μπορώ να μειώσω το βάρος μου;

Αναγνώστρια μας ρωτά: Γεια σας. Πηγαίνω 2Α Λυκείου και είμαι 16 χρονών. Έχω φτάσει τα 88 κιλά και το ύψος μου είναι 1.60. Δεν αισθάνομαι καλά. Πώς μπορώ να χάσω κιλά;


 


 Στο ερώτημά σας απάντησε ο Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Ευάγγελος Ζουμπανέας (www.diatrofi.gr)







Αγαπητή μου φίλη,


Το βάρος σε σχέση με το ύψος σου είναι αυξημένο και αυτό πολύ πιθανόν να έχει άμεση επίπτωση στην ψυχολογία και την υγεία σου. Είσαι σε μια δύσκολη ηλικία, που χρειάζεσαι και την υποστήριξη της οικογένειας σου σε μα προσπάθεια να φροντίσεις την διατροφή σου, όχι μόνο για να ελέγξεις το βάρος σου, αλλά και για να βελτιώσεις την απόδοση σου στο διάβασμα, να βελτιώσεις την αυτοπεποίθηση σου και να έχεις καλύτερη υγεία, ψυχική και σωματική. Για όλα αυτά χρειάζεσαι πάνω από όλα εσύ να θες να προσπαθήσεις και συνεχή ανατροφοδότηση από ειδικούς, αλλά και από υποστηρικτές στο άμεσο περιβάλλον σου.


Βαλέ τάξη και πρόγραμμα στην ζωή σου. Η λύση δεν βρίσκεται σε μια προσωρινή δίαιτα, αλλά σε μόνιμες αλλαγές, που πρέπει να γίνουν αργά και να είναι μικρές και "απολαυστικές". "Όχι" λοιπόν στις αραιές δίαιτες.


Ξεκινά την μέρα σου με ένα πλήρες πρωινό με γαλακτοκομικά (γάλα, γιαούρτι, τυρί) ή αυγό μαζί με δημητριακά ολικής, παξιμάδι, ψωμί ή αραβική πίτα και λίγο λαχανικό ή φρέσκα φρούτα, ολόκληρα, σε χυμούς, σμουθιε ή αποξηραμένα. Συνέχισε ανά τρίωρο με μικρά σνακ, όπως φρούτα ή λαχανικό μαζί με μπάρα δημητριακών, κριτσίνια, κράκερ ή 1 χούφτα ανάλατους ωμούς ξηρούς καρπούς, που θα ενεργοποιούν τον μεταβολισμό και θα σε βοηθήσουν να ελέγχεις την πεινά σου. 


Στο κυρίως γεύμα, είτε μεσημέρι ή βραδύ επέλεξε πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, όπως μια παλάμη κρέας, ψαρί ή 2-3 δάκτυλα τυρί ή αυγό μαζί με 1 φλιτζάνι αμυλούχο όπως ρύζι, πατάτα, ζυμαρικά ή παξιμάδι και χόρτασε με λαχανικά πάντα με ελαιόλαδο. Το απόγευμα τρεις ώρες μετά το μεσημεριανό, πρέπει να έχεις ένα σνακ, ομοίως προγεύματος, ενώ το βραδινό σου γεύμα μπορεί είτε να είναι το βασικό γεύμα της ημέρας, αν έχεις μάθημα το μεσημέρι και δεν προλαβαίνεις να το απολαύσεις, ή αν έχεις φάει το κυρίως το μεσημέρι, να είναι κάτι πιο ελαφρύ, όπως μια σαλάτα με λίγο πρωτεΐνη από το μεσημέρι και ένα παξιμάδι ή κάτι όπως το πρωινό σου.


Να πίνεις αρκετά υγρά, 8-10 ποτήρια νερό, τσάι, αφεψήματα χωρίς ζάχαρη, να φροντίσεις να κοιμάσαι 8 ώρες κάθε βραδύ και να εντάξεις στην καθημερινότητα σου άσκηση που σε ευχαριστεί, είτε είναι περπατητά, χορός, ή ότι άλλο σου αρέσει.


Σε κάθε περίπτωση ένας ειδικός διαιτολόγος διατροφολόγος θα μπορούσε να σε βοηθήσει σχεδιάζοντας ένα πιο εξατομικευμένο πλάνο βάσει περισσοτέρων πληροφοριών και ιατρικών εξετάσεων. 


 


Email: diatrofioe@gmail.com


www.diatrofi.gr


www.keadd.gr 


τηλ: 210 2718360



Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι, η λειτουργία του online chat θα πραγματοποιείται καθημερίνα Δευτέρα με Κυριακή και ώρες 18.00-21.00.

Μέγιστη χρονική διάρκεια συνομιλίας 15 λεπτά.

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας μέχρι τώρα.

Με εκτίμηση,

Η ομάδα του boro.gr

Κάντε click για να αρχίσετε
X