Αρχική / Επικαιρότητα (old articles) / Απολογισμός με αιχμές από την Επιτροπή των Πανελλήνιων
Λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του εξεταστικού σκέλους των φετινών πανελλήνιων εξετάσεων η Κεντρική Επιτροπή με ανακοίνωση πέντε σημείων προχωρά σε ένα δικό της πρώτο απολογισμό απαντώντας με αιχμές προς τις ενώσεις των μαθηματικών και των φυσικών που διατύπωσαν -ενίοτε ακόμα και έντονες- επιφυλάξεις για την ποιότητα των θεμάτων.Δεν έλειψαν ωστόσο οι έμμεσες αιχμές και προς την πλευρά των καθηγητών, κυρίως για τα παράπονα που διατύπωσαν σχετικά με το υψηλό επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων.Σύμφωνα με την Επιτροπή Εξετάσεων:α. Τα θέματα που επελέγησαν σε όλα τα μαθήματα ήταν σαφώς εντός της ύλης και επιστημονικά έγκυρα.β. Σε όλα τα μαθήματα, τα θέματα ήταν σαφώς διαβαθμισμένα, κλιμακούμενης δυσκολίας.γ. Διευκρινίζεται για άλλη μία φορά ότι οι υποψήφιοι διαγωνίζονται κυρίως για τις θέσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και όχι για τους απόλυτους βαθμούς.δ. Καταβλήθηκε προσπάθεια να ζητηθεί από τους υποψηφίους να χρησιμοποιήσουν τη συνδυαστική τους σκέψη και την κριτική τους ικανότητα, στοιχεία, άλλωστε, που αναπτύσσονται στα σχολεία μας με την καθοδήγηση των καθηγητών μας.ε. Ιδιαίτερες ευχαριστίες αποδίδονται σε όλους τους εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι με καλόπιστη κριτική και εποικοδομητικές προτάσεις βοήθησαν και βοηθούν κατά τη διάρκεια της βαθμολόγησης.

Απολογισμός με αιχμές από την Επιτροπή των Πανελλήνιων

Λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του εξεταστικού σκέλους των φετινών πανελλήνιων εξετάσεων η Κεντρική Επιτροπή με ανακοίνωση πέντε σημείων προχωρά σε ένα δικό της πρώτο απολογισμό απαντώντας με αιχμές προς τις ενώσεις των μαθηματικών και των φυσικών που διατύπωσαν -ενίοτε ακόμα και έντονες- επιφυλάξεις για την ποιότητα των θεμάτων.

Δεν έλειψαν ωστόσο οι έμμεσες αιχμές και προς την πλευρά των καθηγητών, κυρίως για τα παράπονα που διατύπωσαν σχετικά με το υψηλό επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων.

Σύμφωνα με την Επιτροπή Εξετάσεων:

α. Τα θέματα που επελέγησαν σε όλα τα μαθήματα ήταν σαφώς εντός της ύλης και επιστημονικά έγκυρα.

β. Σε όλα τα μαθήματα, τα θέματα ήταν σαφώς διαβαθμισμένα, κλιμακούμενης δυσκολίας.

γ. Διευκρινίζεται για άλλη μία φορά ότι οι υποψήφιοι διαγωνίζονται κυρίως για τις θέσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και όχι για τους απόλυτους βαθμούς.

δ. Καταβλήθηκε προσπάθεια να ζητηθεί από τους υποψηφίους να χρησιμοποιήσουν τη συνδυαστική τους σκέψη και την κριτική τους ικανότητα, στοιχεία, άλλωστε, που αναπτύσσονται στα σχολεία μας με την καθοδήγηση των καθηγητών μας.

ε. Ιδιαίτερες ευχαριστίες αποδίδονται σε όλους τους εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι με καλόπιστη κριτική και εποικοδομητικές προτάσεις βοήθησαν και βοηθούν κατά τη διάρκεια της βαθμολόγησης.

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι, η λειτουργία του online chat θα πραγματοποιείται καθημερίνα Δευτέρα με Κυριακή και ώρες 18.00-21.00.

Μέγιστη χρονική διάρκεια συνομιλίας 15 λεπτά.

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας μέχρι τώρα.

Με εκτίμηση,

Η ομάδα του boro.gr

Κάντε click για να αρχίσετε
X