Αρχική / Επικαιρότητα (old articles) / Online ενημέρωση επί πληρωμή;
Μια νέα τάση αρχίζει να γίνεται όλο και πιο ορατή διεθνώς και δεν μπορεί παρά να ικανοποιεί τις εφημερίδες και τους υπόλοιπους δημοσιογραφικούς οργανισμούς, που έχουν ή σχεδιάζουν ιστοσελίδες με περιορισμούς στην πρόσβαση. Οι καταναλωτές αρχίζουν σιγά-σιγά να γίνονται όλο και πρόθυμοι να πληρώσουν, κυρίως με τη μορφή συνδρομής, για να διαβάσουν online ειδήσεις στο διαδίκτυο. Αν και η μεγάλη πλειονότητα των χρηστών του Ίντερνετ ακόμα προτιμά να διαβάζει ειδήσεις δωρεάν, αυξάνεται σταδιακά σε αρκετές χώρες το ποσοστό εκείνων που δεν αρνούνται να καταβάλουν πλέον ένα εβδομαδιαίο, μηνιαίο ή ετήσιο αντίτιμο για να είναι σωστά ενημερωμένοι. Τη νέα διεθνή τάση καταγράφει έρευνα του Ινστιτούτου Ρόιτερ για την Μελέτη της Δημοσιογραφίας, σύμφωνα με το BBC. Ενδεικτικά, μέσα σε ένα χρόνο το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που διαβάζουν πληρωμένο ειδησεογραφικό περιεχόμενο, υπερδιπλασιάστηκε στη Βρετανία φθάνοντας πια το 9%. Αντίστοιχες αυξήσεις καταγράφηκαν στις ΗΠΑ, τη Γερμανία και τη Γαλλία, αν και σε άλλες χώρες, όπως η Δανία, δεν συμβαίνει ακόμα το ίδιο, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο. Πιο διαθέσιμοι να πληρώσουν εμφανίζονται οι χρήστες ηλικίας 25 έως 34 ετών και οι άνδρες περισσότερο από ό,τι οι γυναίκες. Η εξάπλωση των υπολογιστών-ταμπλετών (tablets) και των "έξυπνων

Online ενημέρωση επί πληρωμή;

Μια νέα τάση αρχίζει να γίνεται όλο και πιο ορατή διεθνώς και δεν μπορεί παρά να ικανοποιεί τις εφημερίδες και τους υπόλοιπους δημοσιογραφικούς οργανισμούς, που έχουν ή σχεδιάζουν ιστοσελίδες με περιορισμούς στην πρόσβαση. Οι καταναλωτές αρχίζουν σιγά-σιγά να γίνονται όλο και πρόθυμοι να πληρώσουν, κυρίως με τη μορφή συνδρομής, για να διαβάσουν online ειδήσεις στο διαδίκτυο.

Αν και η μεγάλη πλειονότητα των χρηστών του Ίντερνετ ακόμα προτιμά να διαβάζει ειδήσεις δωρεάν, αυξάνεται σταδιακά σε αρκετές χώρες το ποσοστό εκείνων που δεν αρνούνται να καταβάλουν πλέον ένα εβδομαδιαίο, μηνιαίο ή ετήσιο αντίτιμο για να είναι σωστά ενημερωμένοι.

Τη νέα διεθνή τάση καταγράφει έρευνα του Ινστιτούτου Ρόιτερ για την Μελέτη της Δημοσιογραφίας, σύμφωνα με το BBC. Ενδεικτικά, μέσα σε ένα χρόνο το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που διαβάζουν πληρωμένο ειδησεογραφικό περιεχόμενο, υπερδιπλασιάστηκε στη Βρετανία φθάνοντας πια το 9%. Αντίστοιχες αυξήσεις καταγράφηκαν στις ΗΠΑ, τη Γερμανία και τη Γαλλία, αν και σε άλλες χώρες, όπως η Δανία, δεν συμβαίνει ακόμα το ίδιο, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Πιο διαθέσιμοι να πληρώσουν εμφανίζονται οι χρήστες ηλικίας 25 έως 34 ετών και οι άνδρες περισσότερο από ό,τι οι γυναίκες. Η εξάπλωση των υπολογιστών-ταμπλετών (tablets) και των «έξυπνων

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

X