Αρχική / Επικαιρότητα (old articles) / H δίαιτα που βοήθησε την Aniston να αποκτήσει… σώμα
Φαίνεται πως ο χρόνος δεν αγγίζει την Jennifer Aniston, αφού όσο μεγαλώνει, τόσο πιο σέξι γίνεται. Ανακηρύχτηκε Sexiest Woman Alive το 2011 από το περιοδικό Men's Health και "most wanted body" από το FITNESS magazine την ίδια χρονιά. Φέτος πρωταγωνιστεί στην ταινία "We're the millers" όπου υποδύεται μία stripper με σώμα που σκοτώνει και ήδη από το trailer έχει ανάψει φωτιές. Για να το αποκτήσει, ξόδεψε πολλές ώρες κάνοντας "yogalosophy" και ακολουθώντας τη Zone Diet, την οποία σχεδίασε ο Barry Sears και είναι ευρέως γνωστή με το όνομα 40 30 30 diet. Σύμφωνα με την αρχή της δίαιτας, το μυστικό για να αδυνατίσεις είναι να τρως 40 % υδατάνθρακες (φρούτα και λαχανικά) , 30 % λίπος ( ελαιόλαδο, έλαιο ψαριών και αβοκάντο) και 30 % πρωτεΐνη ( κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρι, μοσχάρι, τοφού) κάθε μέρα. Ένα ενδεικτικό ημερήσιο πλάνο θα μπορούσε να έχει: Πρωινό: Ψωμί ολικής με πουρέ μήλου, άπαχο τυρί και μπάρα δημητριακών, ρόφημα ginger με γάλα καρύδας Μεσημεριανό: Πράσινη σαλάτα με φακές, άπαχα τυριά, αγγούρια και ντομάτες ή σαλάτα με άσπρα φασόλια, ντομάτες, μαϊντανό και κρεμμύδια ή σούπα από σέλινο Βραδινό: Ψάρι με ξηρούς καρπούς και φασολάκια, Σολωμός με σπαράγγια και μανιτάρια, Κοτόπουλο με τυρί κ.ά. ΠΗΓΗ: faysbook.gr

H δίαιτα που βοήθησε την Aniston να αποκτήσει… σώμα

Φαίνεται πως ο χρόνος δεν αγγίζει την Jennifer Aniston, αφού όσο μεγαλώνει, τόσο πιο σέξι γίνεται. Ανακηρύχτηκε Sexiest Woman Alive το 2011 από το περιοδικό Men’s Health και «most wanted body» από το FITNESS magazine την ίδια χρονιά. Φέτος πρωταγωνιστεί στην ταινία «We’re the millers» όπου υποδύεται μία stripper με σώμα που σκοτώνει και ήδη από το trailer έχει ανάψει φωτιές.

Για να το αποκτήσει, ξόδεψε πολλές ώρες κάνοντας «yogalosophy» και ακολουθώντας τη Zone Diet, την οποία σχεδίασε ο Barry Sears και είναι ευρέως γνωστή με το όνομα 40 30 30 diet. Σύμφωνα με την αρχή της δίαιτας, το μυστικό για να αδυνατίσεις είναι να τρως 40 % υδατάνθρακες (φρούτα και λαχανικά) , 30 % λίπος ( ελαιόλαδο, έλαιο ψαριών και αβοκάντο) και 30 % πρωτεΐνη ( κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρι, μοσχάρι, τοφού) κάθε μέρα.

Ένα ενδεικτικό ημερήσιο πλάνο θα μπορούσε να έχει:

√ Πρωινό: Ψωμί ολικής με πουρέ μήλου, άπαχο τυρί και μπάρα δημητριακών, ρόφημα ginger με γάλα καρύδας

√ Μεσημεριανό: Πράσινη σαλάτα με φακές, άπαχα τυριά, αγγούρια και ντομάτες ή σαλάτα με άσπρα φασόλια, ντομάτες, μαϊντανό και κρεμμύδια ή σούπα από σέλινο

√ Βραδινό: Ψάρι με ξηρούς καρπούς και φασολάκια, Σολωμός με σπαράγγια και μανιτάρια, Κοτόπουλο με τυρί κ.ά.

ΠΗΓΗ: faysbook.gr

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι, η λειτουργία του online chat θα πραγματοποιείται καθημερίνα Δευτέρα με Κυριακή και ώρες 18.00-21.00.

Μέγιστη χρονική διάρκεια συνομιλίας 15 λεπτά.

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας μέχρι τώρα.

Με εκτίμηση,

Η ομάδα του boro.gr

Κάντε click για να αρχίσετε
X