Αρχική / Διατροφή / Δίαιτα / Η δίαιτα που θα κάνει τον μεταβολισμό σου να τρέχει
Η δίαιτα που θα κάνει τον μεταβολισμό σου να τρέχει  thumbnail

Η δίαιτα που θα κάνει τον μεταβολισμό σου να τρέχει

Με την δίαιτα αυτή, θα δεις το μεταβολισμό σου να τρέχει πιο γρήγορα από ποτέ! Αρκεί ένα καλό πρωινό, 2 δυναμικά σνακ, και 2 γεύματα που θα σε χορτάσουν στα σίγουρα, καθημερινά! Και το καλύτερο: η μαγιονέζα επιτρέπεται και η ζάχαρη δεν απαγορεύεται!


Από τον κλινικό διατροφολόγο- Βιολόγο Χάρη Δημοσθενόπουλο(www.dimosthenopoulos.gr,www.shape.gr)



Ημέρα Πρώτη:


Πρωινό: 1φλιτζάνι δημητριακά με γάλα χωρίς λιπαρά, 1 κουταλάκι ζάχαρη, 1 κουταλάκι βρόμη + 1 πορτοκάλι + 1 φλιτζάνι καφέ με γάλα χωρίς λιπαρά και 1 κουταλάκι ζάχαρη (αν δεν μπορείς να πιεις σκέτο τον καφέ)


Σνακ: Smothie από μούρα – Πώς θα το φτιάξεις: ½ φλιτζάνι μούρα (της επιλογής σου), ½ φλιτζάνι γιαούρτι χωρίς λιπαρά και 1 κουταλάκι ζάχαρη


Μεσημεριανό: Σάντουιτς με μαγιονέζα και τόνο- Πώς θα το φιάξεις: 2 λεπτές φέτες ψωμί ολικής άλεσης, ½ κονσέρβα τόνος σε νερό, 1 κουταλάκι μαγιονέζα light, μισό κρεμμύδι σε φετούλες και καρότο


Σνακ: 175 γραμμάρια γιαούρτι χωρίς λιπαρά, 1 φλιτζάνι τσάι με γάλα χωρίς λιπαρά και μισό κουταλάκι ζάχαρη (προαιρετικά)


Βραδινό: Ζυμαρικά στο φούρνο (προτίμησε ζυμαρικά ολικής άλεσης και πρόσθεσε κρεμμυδάκι, μανιτάρια, σκόρδο και 1 κουταλιά της σούπας τυρί χαμηλών λιπαρών)



Ημέρα Δεύτερη:


Πρωινό: Δημητριακά ολικής άλεσης με γάλα χωρίς λιπαρά και 1 κουταλάκι καστανή ζάχαρη


1ποτήρι λεμονάδα χωρίς ζάχαρη (ή χυμός της επιλογής σου)


Σνακ: Smoothie Μπανάνας- Πώς θα το φτιάξεις: τοποθετείς στο μπλέντερ μια μπανάνα, μισή κούπα γιαούρτι χωρίς λιπαρά. Μπορείς να απολαύσεις και τσάι latte με γάλα χωρίς λιπαρά και προαιρετικά ½ κουταλάκι ζάχαρη καστανή


Μεσημεριανό: 1 φλιτζάνι ζυμαρικά ολικής άλεσης με 2-3 κουταλάκια σάλτσα ντομάτας. 3 Μπαστουνάκια σέλινο σερβιρισμένα με ντιπ (για το ντιπ ανακάτεψε μισό φλιτζάνι τυρί κότατζ χαμηλών λιπαρών με ψιλοκομμένες πιπεριές)


Σνακ: 1 καφές latte


Βραδινό: ψητό φιλέτο βοδινό με φάβα, 1 ποτήρι χυμό καρότο


 


Ημέρα Τρίτη:


Πρωινό: ½ φλιτζάνι δημητριακά ολικής άλεσης, ζεστό γάλα χωρίς λιπαρά, 1 κουταλάκι καστανή ζάχαρη, 1 γκρέιπφρουτ, 1 καπουτσίνο


Σνακ: Smoothie με μήλο και καρότο: βάζεις στο μπλέντερ 3 μεγάλα καρότα, 1 μήλο με τη φλούδα του, ½ φλιτζάνι πάγο


Μεσημεριανό: 1 πιάτο φακές, ντοματοσαλάτα και μια φέτα ψωμί του τοστ


Σνακ: 1 ποτήρι γάλα χωρίς λιπαρά με λίγο κακάο


Βραδινό: ένα φιλέτο κοτόπουλο με 1 φλιτζανάκι ρύζι καστανό, λίγο σπανάκι, 3 μικρά αποξηραμένα σύκα



Ημέρα Τέταρτη:


Πρωινό: 1 φλιτζάνι δημητριακά πλούσια σε φυτικές ίνες, 1 γιαούρτι χωρίς λιπαρά, και μία μπανάνα ψιλοκομμένη, 1 καφέ espresso


Σνακ: Smoothie με γκουάβα (αντικατάστησέ με οποιοδήποτε άλλο τροπικό φρούτο), ½ φλιτζάνι γιαούρτι χωρίς λιπαρά, και 1 κουταλάκι ζάχαρη


Μεσημεριανό: σάντουιτς με κοτόπουλο και μαγιονέζα: 2 φέτες ψωμί του τοστ, 1 φιλέτο κοτόπουλο ψητό, 2 κουταλιές μαγιονέζα Light, μια φέτα ντομάτας


Σνακ: 1 κρέμα βανίλια


Βραδινό: 2 χοιρινά λουκάνικα με χαμηλά λιπαρά ¾ του φλιτζανιού φασόλια και καρότα στον ατμό



Ημέρα Πέμπτη:


Πρωινό: 2 λεπτές φέτες ψωμί ολικής άλεσης με ένα κουταλάκι μαρμελάδα light χωρίς ζάχαρη, 1 φλιτζάνι τσάι με γάλα χωρίς λιπαρά


Σνακ: 1 μπανάνα


Μεσημεριανό: 1 μερίδα έτοιμη σούπα της επιλογής σου


Σνακ: Ζεστή σοκολάτα


Βραδινό: φιλέτο σολομού στο φούρνο με πουρέ (μια πατάτα και γάλα χωρίς λιπαρά), σαλάτα από κόκκινο λάχανο


 


Ημέρα Έκτη:


Πρωινό: ομελέτα (1 αυγό και 1 ασπράδι) 1 φρουτοσαλάτα, καφές με σιρόπι φουντουκιού light


Σνακ: Smoothie (βάζεις στο μπλέντερ φρούτο εποχής της επιλογής σου ½ φλιτζάνι γιαούρτι χωρίς λιπαρά)


Μεσημεριανό: Σαρδέλες ψητές, αγγούρι και 1 γιαούρτι χωρίς λιπαρά


Σνακ: 1 κρέμα βανίλιας ή 1 ρυζόγαλο


Βραδινό: φιλέτο κοτόπουλο ψητό με πατατοσαλάτα



Ημέρα Έβδομη:


Πρωινό: Τοστ με μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης, ντομάτα και μπέικον χαμηλών λιπαρών, καφές φραπέ


Σνακ: ρόγες σταφύλι


Μεσημεριανό: 150 γραμμάρια φιλέτο βοδινό, 1 ψητή γλυκοπατάτα, 1 αχλάδι


Σνακ: 1 μιλκσέικ με γάλα χωρίς λιπαρά


Βραδινό: φιλέτο κοτόπουλο ψητό, σαλάτα με φακή, 1 αχλάδι



Extra Tips:
Μπορείς να απολαμβάνεις παρόμοια γεύματα και στο εστιατόριο ζητώντας πάντα η πρωτεΐνη να είναι άπαχη και τα γαλακτοκομικά προϊόντα χωρίς λιπαρά ή με χαμηλά λιπαρά.


Το νερό είναι βασικό για να ενισχύσεις το μεταβολισμό σου. 8 ποτήρια την ημέρα είναι απαραίτητα.


Για να νοστιμέψεις τα γεύματά σου, πρόσθεσε μυρωδικά – μπαχαρικά


Όταν αγοράζεις μαγιονέζα, κονσέρβες και έτοιμα γεύματα (σούπες) φρόντισε η ετικέτα να αναγράφει λιγότερα από 10 γραμμάρια λιπαρά ανά 100 γραμμάρια προϊόντος

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι, η λειτουργία του online chat θα πραγματοποιείται καθημερίνα Δευτέρα με Κυριακή και ώρες 18.00-21.00.

Μέγιστη χρονική διάρκεια συνομιλίας 15 λεπτά.

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας μέχρι τώρα.

Με εκτίμηση,

Η ομάδα του boro.gr

Κάντε click για να αρχίσετε
X