Αρχική / Διατροφή / Δίαιτα / 19 Πολύτιμες συμβουλές για επίπεδη κοιλιά
19 Πολύτιμες συμβουλές για επίπεδη κοιλιά thumbnail

19 Πολύτιμες συμβουλές για επίπεδη κοιλιά

H επίπεδη κοιλιά αποτελεί επιθυμία για κάθε γυναίκα και άντρα.  Είναι σέξι αλλά και δείκτης καλής υγείας του οργανισμού. Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές και αποκτήστε την:


 


Γράφει η Κία Καραγιάννη, Διατροφολόγος – διαιτολόγος


 



 




  • Αντικαταστήστε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες με υδατάνθρακες ολικής αλέσεως δηλαδή ψωμί ολικής αλέσεως, μακαρόνια ολικής αλέσεως και ρύζι καστανό.




  • Καταναλώστε αβοκάντο, ξηρούς καρπούς, μαϊντανό, ταχίνι, ψάρια.




  • Επιλέξτε τρόφιμα πλούσια σε κάλιο και μαγνήσιο: Αποξηραμένα βερίκοκα, σύκα, δαμάσκηνα, μπανάνα, πεπόνι, ανανά.




  • Εντάξτε το γιαούρτι και το ξινόγαλο στη διατροφή σας. Συνδυάστε τα με μέλι και ωμούς ξηρούς καρπούς ή με δημητριακά ολικής άλεσης.




  • Προσθέστε λιναρόσπορο στις σαλάτες, στα δημητριακά πρωινού και στις σούπες.




  • Καθιερώστε τα ενδιάμεσα σνακ.




  • Αυξήστε την ημερήσια κατανάλωση νερού.




  • Πίνετε κάθε πρωί ένα ποτήρι χλιαρό νερό έχοντας προσθέσει μερικές σταγόνες χυμό λεμονιού.




  • Πείτε όχι στα αναψυκτικά και το αλκοόλ.




  • Πείτε όχι στα τεχνητά γλυκαντικά. Προτιμήστε ΜΙΚΡΗ ποσότητα φυσικών γλυκαντικών.




  • Περιορίστε την κατανάλωση αλλαντικών, σαλτσών, τηγανιτών, κονσερβοποιημένων και παστών τροφίμων.




  • Περιορίστε το αλάτι. Διαβάστε τις ετικέτες τροφίμων.




  • Μην τρώτε βαριά το βράδυ.




  • Γυμναστείτε! Ακολουθείστε ένα πρόγραμμα yoga ή pilates, δυναμώστε το κορμί σας με βάρη, κολυμπήστε,κάνετε συσφίξεις της κοιλιάς καθώς κάθεστε στο γραφείο ή είστε στο αυτοκίνητο.




  • Τρώτε αργά και μασάτε καλά για να μην καταπίνετε αέρα και σας δημιουργείται φούσκωμα.




  • Εάν έχετε πρόβλημα δυσκοιλιότητας απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό και αντιμετωπίστε την. Η κοιλιά σας θα μεταμορφωθεί!




  • Σκεφτείτε θετικά! Έρευνες δείχνουν ότι όταν είμαστε αγχωμένοι, ο οργανισμός ενεργοποιεί την κορτιζόλη, ορμόνη πουαυξάνει την όρεξη και αποθηκεύει λίπος γύρω από την κοιλιά.




  • Μην παραλείπετε το ελαιόλαδο από τη διατροφή σας, ακόμα και αν βρίσκεστε σε πρόγραμμα απώλειας βάρους.




  • Ένα ιδανικό αφέψημα για την περιοχή της κοιλιάς: Πράσινο τσάι, μέντα, τζίντζερ και σπόροι μάραθου.



Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι, η λειτουργία του online chat θα πραγματοποιείται καθημερίνα Δευτέρα με Κυριακή και ώρες 18.00-21.00.

Μέγιστη χρονική διάρκεια συνομιλίας 15 λεπτά.

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας μέχρι τώρα.

Με εκτίμηση,

Η ομάδα του boro.gr

Κάντε click για να αρχίσετε
X