Αρχική / Διατροφή / Οι τροφές που πρέπει να προτιμάμε κατά τη διάρκεια της περιόδου
Οι τροφές που πρέπει να προτιμάμε κατά τη διάρκεια της περιόδου thumbnail

Οι τροφές που πρέπει να προτιμάμε κατά τη διάρκεια της περιόδου

Στο βιβλίο της "The Venus Week: Discover the Powerful Secret of Your Cycle…at Any Age", η δόκτωρ Rebecca Booth, μας δίνει μια δίαιτα καθώς και διατροφικές συμβουλές για να καταφέρουμε να χάσουμε τα ανεπιθύμητα κιλά, ανάλογα με τον κύκλο της περιόδου μας.



Ναυτία, λιγούρες, πονοκέφαλοι, κατακράτηση υγρών, ακεφιές. Η περίοδος ταλαιπωρεί πολλές γυναίκες με ποικίλα συμπτώματα. Ειδικά λίγο πριν αδιαθετήσουμε μια απίστευτη πείνα μας καταλαμβάνει με αποτέλεσμα να τρώμε ότι βρούμε μπροστά μας. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα οι επιστήμονες έχουν καταλήξει ότι το προεμμηνορυσιακό σύνδρομο και οι πόνοι της περιόδου με τη διατροφή και το στρες. Η δίαιτα που ακολουθεί υπόσχεται να μας βοηθήσει να "τιθασεύσουμε" την πείνα μας και όχι μόνο να μην πάρουμε αλλά και να χάσουμε από 4 έως 8 κιλά.


Οι τροφές που πρέπει να προτιμάμε κατά τη διάρκεια της περιόδου 



Φρούτα και λαχανικά:Τις ημέρες αυτές το σώμα αποβάλει πολλά υγρά και έχετε μεγαλύτερη ανάγκη από τροφές πλούσιες σε νερό.

Τροφές πλούσιες σε σίδηρο: Κόκκινο κρέας, φακές, μπρόκολο, πράσο, σπανάκι βοηθούν πολύ στην αναπλήρωση του σιδήρου που προκύπτει λόγω της απώλειας αίματος.

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C: Ακτινίδιο, εσπεριδοειδή, πιπεριές, αποτελούν τις πιο κατάλληλες τροφές για να απορροφήσει ο οργανισμός μας το σίδηρο.   

Συμβουλή: Αποφύγετε τη ζυγαριά. Τρεις μέρες πριν την έναρξη της περιόδου και κατά τη διάρκειά της, η αυξημένη κατακράτηση υγρών, εμφανίζει μια πλασματική αύξηση της τιμής του σωματικού βάρους. Στην πραγματικότητα όμως αν ακολουθείτε κάποια δίαιτα, μπορείτε άνετα να χάσετε βάρος.   

Ενδεικτικό πρόγραμμα διατροφής
Η ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ:1η – 14η μέρα 


Πρωινό 
¾ του φλιτζανιού δημητριακά, 1 φλιτζάνι γάλα, 1 μικρό φρούτο, ή ½ φλιτζάνι blueberries


Δεκατιανό 
2 μικρά φρέσκα φρούτα 5 καρύδια ή αμύγδαλα ½ λίτρο νερό ή τσάι 
Μεσημεριανό 
1 μικρό μπολ χορτόσουπα Σάντουιτς σε 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης με μαρούλι, ντομάτα και γαλοπούλα Πράσινη σαλάτα με 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο 1 μικρό μήλο 
Απογευματινό 
1 γιαούρτιμε χαμηλά λιπαρά 
Βραδινό 
120 γραμμάρια ψάρι ψητό 1 φλιτζάνι μπρόκολο στον ατμό (ή άλλο λαχανικό) Μια μεγάλη σαλάτα από ανάμεικτα πράσινα λαχανικά με πράσινες ή κόκκινες πιπεριές, αγγούρι και ντομάτα Μια μικρή πατάτα ψητή.   

Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ: 15η -28η μέρα 
Το μενού εδώ είναι παρόμοιο με την πρώτη φάση με μικρές παραλλαγές 
Πρωινό 
1 φλιτζάνι δημητριακά, 1 φλιτζάνι γάλα σόγιας Μισή  μπανάνα 
Δεκατιανό 
1 μήλο 
Μεσημεριανό 
1 φλιτζάνι φακές ή ένα μπολ χορτόσουπα, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 πράσινη σαλάτα με δυο κουταλιές σούπας ελαιόλαδο, ένα μικρό φρούτο 

Απογευματινό 1 γιαούρτι 
Βραδινό 
100 γραμμάρια ψητό ψάρι ½ φλιτζάνι μαύρο ρύζι 1 μικρή πράσινη σαλάτα με 2 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο 1 φλιτζάνι παγωμένο τσάι


Πριν απο κάθε δίαιτα, συμβουλευτείτε τον γιατρό-διαιτολόγο σας


ΠΗΓΗ: imommy.gr

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι, η λειτουργία του online chat θα πραγματοποιείται καθημερίνα Δευτέρα με Κυριακή και ώρες 18.00-21.00.

Μέγιστη χρονική διάρκεια συνομιλίας 15 λεπτά.

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας μέχρι τώρα.

Με εκτίμηση,

Η ομάδα του boro.gr

Κάντε click για να αρχίσετε
X