Αρχική / Διατροφή / Άσκηση / Άσκηση 1 λεπτού που χαρίζει επίπεδη κοιλιά!
Άσκηση 1 λεπτού που χαρίζει επίπεδη κοιλιά! thumbnail

Άσκηση 1 λεπτού που χαρίζει επίπεδη κοιλιά!

Ξεχάστε τους κοιλιακούς και τα ροκανίσματα. Κάντε την ακόλουθη άσκηση για 5-10 λεπτά κάθε μέρα και θα δείτε άμεσα διαφορά στην κοιλιά σας αλλά και στα παντελόνια σας.

Ξαπλώστε στο πάτωμα του δωματίου σας και τοποθετήστε τα πόδια σας στον τοίχο ελάχιστα ψηλά ώστε να είναι ελαφρώς λυγισμένα κρατώντας αντίσταση.

Στη συνέχεια σηκώστε το κεφάλι και τους ώμους σας ψηλά και κρατηθείτε σε αυτή τη στάση χωρίς να κινήστε για 1 λεπτό. Αν θέλετε μπορείτε να τοποθετήσετε τα χέρια σας στους μηρούς.

Στη συνέχεια χαλαρώστε και επαναλάβετε την άσκηση. Η δύναμη που ασκείται μέσω της ακινησίας θα σας οδηγήσει σε κοιλιακούς σαν πέτρα!

Extra tip: Σε περίπτωση που θέλετε να γυμνάσετε τους πλάγιους κοιλιακούς μπορείτε να βάλετε και τα δυο σας χέρια στον έναν μηρό σας στρίβοντας ελάχιστα το σώμα σας προς την αντίστοιχη κατεύθυνση.

Πηγή: Yahoo.gr

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι, η λειτουργία του online chat θα πραγματοποιείται καθημερίνα Δευτέρα με Κυριακή και ώρες 18.00-21.00.

Μέγιστη χρονική διάρκεια συνομιλίας 15 λεπτά.

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας μέχρι τώρα.

Με εκτίμηση,

Η ομάδα του boro.gr

Κάντε click για να αρχίσετε
X