Αρχική / Διατροφή / Food therapy / Ποιες τροφές επηρεάζουν την υγεία των μαλλιών;
Ποιες τροφές επηρεάζουν την υγεία των μαλλιών; thumbnail

Ποιες τροφές επηρεάζουν την υγεία των μαλλιών;




 


Τα υγιή μαλλιά ξεκινούν από το πιάτο σας. Όπως κάθε άλλο μέρος του σώματος σας βασίζονται σε μια  ισορροπημένη διατροφή, έτσι και για τα μαλλιά. Μπορεί να πάρει περισσότερο χρόνο – αρκετούς μηνες- για να δείτε αποτελέσματα, αλλά είναι σίγουρο οτι η υγεία των μαλλιών σας θα επωφελειθεί από συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά.







1. Σολομός



 

Το κρέας του είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη και βιταμίνη  D (και τα δύο είναι σημαντικά για γερά μαλλιά), τα ωμέγα 3 λιπαρά είναι το πιο σημαντικό. Εναλλακτική: σαρδέλες, πέστροφα, αβοκάντο



2. Καρύδια



Τα μοναδικά που περιέχουν καλή ποσότητα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων . ΕΠίσης είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε. 





3. Στρείδια






 

Είναι πλούσια σε ψευδάργυρο. Για να καταλάβουμε πόσο πλούσια είναι τα θαλασσινά σε ψευδάργυρο, αξίζει να αναφέρουμε ότι 1 μόλις στρείδι μπορεί να καλύψει σχεδόν κατά 70% της ημερήσιες ανάγκες ενός ενήλικα. Η έλλειψη του ψευδάργυρου μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μαλλιών. 

Εναλλακτική: αμύγδαλα, βοδινό, αυγά



4. Γλυκοπατάτες


Αποτελούν καλή πηγή του αντιοξειδωτικού Β-καροτίνη την οποία το σώμα σας μετατρέπει σε βιταμίνη Α η οποία ευθύνεται για την παραγωγή της λιπαρότητας και την προστασία του τριχωτού της κεφαλής. Εναλλακτική: καρότα, μάνγκο, κολοκύθι, βερίκοκα. 




5. Αυγά


Πολή καλή πηγή πρωτεΐνης, ενώ περιέχει ψευδάργυρο, σελήνιο, σίδηρο. Ο σίδηρος είναι πολύ σημαντικός. Όταν έχουμε χαμηλό σίδηρο έχουμε και απώλεια μαλλιών. 


6. Σπανάκι




Σίδηρος, Β-καροτίνη βιταμίνη  C που περιέχει το σπανάκι κρατά υγιή τα μαλλιά. 


Εναλλακτική: μπρόκολο




7. Φακές


Μικρές αλλά θαυματουργές. Τα όσπρια αυτά περιέχουν πρωτεΐνη, σίδηρο, ψευδάργυρο


8. Γιαούρτι




Επιλέξτε γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά το οποίο περιέχει πρωτεΐνη , βιταμίνη B5 και βιταμίνη  D. Το γιαούρτι αποτελεί εξαιρετική τροφή για τα μαλλιά.


9. Blueberries




Πλούσια σε βιταμίνη C η οποια είναι σημαντική για την κυκλοφορία στο τριχωτό της κεφαλής. 

 

10. Πουλερικά






Ιδανικά για την πρόσληψη πρωτεΐνης, ψευδάργυρου, σιδήρου και βιταμίνης Β που κρατούν τα μαλλιά σας υγιή και γερά.  







Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι, η λειτουργία του online chat θα πραγματοποιείται καθημερίνα Δευτέρα με Κυριακή και ώρες 18.00-21.00.

Μέγιστη χρονική διάρκεια συνομιλίας 15 λεπτά.

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας μέχρι τώρα.

Με εκτίμηση,

Η ομάδα του boro.gr

Κάντε click για να αρχίσετε
X