Πλάνο βιωσιμότητας από Αλαφούζο

Σχέδιο για να λειτουργήσει ο Παναθηναϊκός δίχως κανένα απολύτως οικονομικό πρόβλημα μέσα στη σεζόν που ξεκινάει με παράλληλη μείωση του χρέους, έχει εκπονήσει η διοίκηση του Τριφυλλιού.

Ο Γιάννης Αλαφούζος και οι συνεργάτες του επεξεργάζονται εδώ και εβδομάδες ένα πλάνο που θα δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρηματίες αλλά και φίλους του Παναθηναϊκού να επενδύσουν ουσιαστικά στο brand name του συλλόγου. Εντός των ημερών οι Πράσινοι θα προχωρήσουν σε δημοσιοποίηση του πλάνου.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι σχετίζεται με το γήπεδο της Λεωφόρου. Πιο συγκεκριμένα η ΠΑΕ έχει καταφέρει μέσα από το έργο ανάπλασης να κερδίσει την εμπορική χρήση των χώρων που «βλέπουν» τη Λεωφόρο Αλεξάνδρας. Κάτω από τις κερκίδες, εκεί όπου σήμερα βρίσκονται τμήματα του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, η ΠΑΕ μπορεί να χρησιμοποιήσει τους χώρους προς εμπορική εκμετάλλευση, αφού πρώτα θα έχει διασφαλίσει το χώρο προπόνησης των τμημάτων που θα χρειαστεί να φύγουν από το… σπίτι τους.

Και δεν σταματάει εκεί το πλάνο. Στη διοίκηση έχουν σχεδιάσει μια σειρά από δράσεις ικανές να φέρουν «ζεστό» χρήμα στο ταμείο της ΠΑΕ μέσα πάντοτε από εμπορικές χρήσεις.

Πάντως, οικονομικά ήδη η ομάδα παίρνει ένεση ρευστότητας μέσω της διάθεσης των εισιτηρίων διαρκείας. Ήδη έχουν πωληθεί πάνω από 3.000 κομμάτια και ακόμα δεν έχει μπει ο Ιούνιος. Υπάρχει σχεδόν η βεβαιότητα ότι θα εξαντληθούν τα 10.000 διαρκείας που τέθηκαν σε κυκλοφορία.

Σχετικά άρθρα