Βρες με ποιο… ζώο μοιάζεις στο σεξ !

<p class="40" style="text-align: justify;"><strong>Πριν 2000 χρόνια ίσως και περισσότερα οι ταοϊστές Κινέζοι γιατροί έγραφαν βιβλία για τον έρωτα και την αγάπη. Ήξεραν ότι η καλή ερωτική ζωή ήταν απαραίτητη για την σωματική και ψυχική υγεία και των δυο φύλων. Ο έρωτας δεν ήταν μονάχα απόλαυση. Ήταν το μέσο για τη διατήρηση της μακροζωίας. Το ερωτικό ΤΑΟ η φιλοσοφία των Κινέζων για τον έρωτα έπεσε στα χέρια μας…Τα γραπτά τους κάνουν ένα συσχετισμό των σεξουαλικών στάσεων με τα στοιχεία της φύσης. Η γλώσσα που χρησιμοποιούν αρχικά μπορεί να σε ξενίσει συνήθως φαίνεται αστεία σε έναν δυτικό αλλά η φιλοσοφία τους αποδεικνύει το πόσο βαθιά είχαν μελετήσει το θέμα του έρωτα. </strong></p>
<p class="40" style="text-align: justify;">Ας δούμε τι μας λένε: </p>
<p class="40" style="text-align: justify;">Όταν ο άντρας έχει αποκτήσει την ικανότητα να κάνει έρωτα από μισή ώρα και πάνω την κάθε φορά, τότε παίζει σπουδαίο ρόλο η αλλαγή των στάσεων. Είναι σημαντικό, να μη χάνει τη μαγεία της η ερωτική ζωή εξ αιτίας ασυλλόγιστων επαναλή­ψεων, ώστε το ζευγάρι να μην βαρεθεί ο ένας τον άλλον. Η ένωση των Γιν-Γιανν, θα πρέπει να γίνεται με κέφι έχοντας στόχο την ευεξία, την μακροζωία και την εσωτερική αρμονία.</p>
<p class="40" style="text-align: justify;"><strong>1. Τέσσερις βασικές στάσεις και εικοσιέξι παραλλαγές</strong></p>
<p class="40" style="text-align: justify;"><strong>Οι αρχαίοι κινέζοι ήταν πολύ ενημερωμένοι πάνω σ’ αυτό και ο δάσκαλος Li T’ung Hsiian περιγράφει στο T’ung Hsiian Tzu όχι μόνο τους τύπους και τους τρόπους των ερωτικών διεισδύ­σεων αλλά και την έκταση των ερωτικών στάσεων. Αρχίζει με τις τέσσερις βασικές:</strong></p>
<ol>
<li style="text-align: justify;"><strong>Στενή Επαφή.</strong></li>
<li style="text-align: justify;"><strong>Το Κέρατο του Μονόκερου.</strong></li>
<li style="text-align: justify;"><strong>Το Στοργικό Αγκάλιασμα.</strong></li>
<li style="text-align: justify;"><strong>Το Ψάρι που Λιάζεται.</strong></li>
</ol>
<p class="40">Και μετά περιγράφει με παραδοσιακές, γραφικές εκφρά­σεις τις εικοσιέξι παραλλαγές.</p>
<ol>
<li>Ο Μεταξοσκώληκας Γνέθει ένα Κουκούλι, (παραλλαγή της πρώτης στάσης). Η γυναίκα πιάνει με τα δυο της χέρια τον άντρα απ’ το σβέρκο και πλέκει τα πόδια της γύρω απ’ τη πλάτη του.</li>
<li>Περιστρεφόμενος Δράκος (παραλλαγή της πρώτης στάσης). Ο άντρας χρησιμοποιεί το αριστερό του χέρι σπρώχνοντας τα πόδια της γυναίκας πέρα πάνω απ’ τα στήθια της. Το δεξί του χέρι βοηθάει το τρυφερό του κοντάρι να μπει στη πύλη της από νεφρίτη.</li>
</ol>
<p class="40">III.Δύο Ψάρια Πλάι-Πλάι (Παραλλαγή της τρίτης στάσης). Πρόσωπο με πρόσωπο, σ’ ένα βαθύ φιλί. Ο άντρας βάζει το ένα του χέρι για να υποστηρίξει τα πόδια της γυναίκας.</p>
<p class="40">IV. Ερωτευμένα Χελιδόνια (παραλλαγή της πρώτης στάσης). Ο άντρας είναι πεσμένος στη κοιλιά της γυναίκας. Την πιάνει απ’ το λαιμό και του σφίγγει τη μέση.</p>
<ol>
<li>Ενωμένοι Βασιλικοί Ψαράδες (παραλλαγή της πρώτης στά­σης). Η γυναίκα είναι ανάσκελα με χαλαρωμένα πόδια. Ο άντρας γονατίζει και την κρατάει απ’ τη μέση.</li>
<li>Οι Πάπιες του Μανδαρίνου σε Περίπτυξη (παραλλαγή της τέταρτης στάσης). Η γυναίκα είναι ξαπλωμένη στα πλάγια με λυγι- σμένα πόδια, έτσι που να μπορεί ο άντρας νάμπει από πίσω.</li>
<li>Ιπτάμενες Πεταλούδες (παραλλαγή της δεύτερης στάσης).</li>
<li>Ένα Ζευγάρι Ιπτάμενες Πάπιες (παραλλαγή της δεύτερης στάσης). Ο άντρας είναι ανάσκελα η γυναίκα κάθεται με το πρόσωπο στα πόδια του.</li>
<li>Το Πεύκο Νάνος (παραλλαγή της πρώτης στάσης). Η γυναί­κα αγκαλιάζει τον άντρα με τα πόδια της σταυρωμένα στη μέση του. Με τα δυο τους χέρια κρατάει ο ένας τη μέση του άλλου.</li>
<li>Μπαμπού Κοντά στο Βωμό (αυτή η παραλλαγή δεν υπάγεται στις τέσσερις βασικές στάσεις). Κι οι δυο τους στέκονται πρόσωπο με πρόσωπο αγκαλιάζοντας και φιλώντας ο ένας τον άλλον.</li>
<li>Χορός των Δύο Φοινίκων (πουλιά) (παραλλαγή της πρώτης στάσης, που μ’ αναστροφή, μπορεί να γίνει παραλλαγή της δεύτερης στάσης).</li>
<li>Η Μητέρα Φοίνικας αγκαλιάζει το Μικρό της (αυτή η στάση είναι ιδιαίτερα κατάλληλη για το ζευγάρι που η γυναίκα είναι φαρ­διά και πληθωρική κι ο άντρας μικρός).</li>
<li>Ιπτάμενοι Γλάροι (παραλλαγή της πρώτης στάσης). Ο άν­τρας είναι όρθιος στην άκρη του κρεβατιού και κρατώντας τα πόδια της μπαίνει μέσα.</li>
<li>Άγρια Άλογα σε Καλπασμό (παραλλαγή της πρώτης στά­σης). Τα πόδια της ακουμπούν στους ώμους του. Ο άντρας μπορεί να εισχωρήσει βαθιά.</li>
<li>Άτι σε Καλπασμό (παραλλαγή της πρώτης στάσης). Η γυ­ναίκα είναι ξαπλωμένη ανάσκελα κι ο άντρας κάθεται σταυροπόδι. Με το αριστερό χέρι την κρατάει απ’ το σβέρκο και με το δεξί αγκα­λιάζει τα πόδια της.</li>
<li>Οπλές του Αλόγου (παραλλαγή της πρώτης στάσης). Είναι ξαπλωμένη ανάσκελα. Ακουμπάει ένα απ’ τα πόδια της στον ώμο του. Το άλλο πόδι κρέμεται φυσιολογικά.</li>
<li>Ιπτάμενη Άσπρη Τίγρη (παραλλαγή της τέταρτης στά­σης). Η γυναίκα είναι στα γόνατα με πρόσωπο στο κρεβάτι. Ο άν­τρας στηρίζεται στα γόνατα από πίσω της και την κρατάει απ’ τη μέση με τα δυο του χέρια.</li>
<li>Σκούρο Τζιτζίκι Πιάνεται απ’ ένα Κλαδί (παραλλαγή της τέταρτης στάσης). Είναι ξαπλωμένη μπρούμυτα μ’ ανοιχτά πό­δια. Την κρατάει απ’ τους ώμους και μπαίνει από πίσω.<ol>
<li>Κατσίκι Στραμμένο σ’ ένα Δέντρο (παραλλαγή της τέταρ­της στάσης. Ο άντρας κάθεται σε μία καρέκλα. Η γυναίκα κάθεται πάνω του με τη πλάτη στο πρόσωπό του κι ο άντρας την κρατάει απ’ τη μέση.</li>
<li>Αγριοπούλια (παραλλαγή της πρώτης στάσης).</li>
<li>Ένας Φοίνικας (πουλί) Παίζει μέσα στην Κόκκινη Σπηλιά (παραλλαγή της πρώτης στάσης). Είναι ξαπλωμένη ανάσκελα και κρατάει τα πόδια της στον αέρα με τα χέρια της.</li>
<li>Τεράστιο Πουλί Πετάει Πάνω από Σκοτεινή Θάλασσα (παραλλαγή της πρώτης στάσης). Ο άντρας στηρίζει τα πόδια της στα μπράτσα του και την κρατάει απ’ τη μέση.</li>
<li>Τραγουδιστός Πίθηκος Αγκαλιάζει ένα Δέντρο (πα­ραλλαγή της δεύτερης στάσης). Ο άντρας είναι σα να κάθεται σε μία καρέκλα. Η γυναίκα κάθεται καβάλα στα γόνατά του αντικρυστά πρόσωπο με πρόσωπο, και τον κρατάει με τα δυό της χέρια. Ο άν­τρας στηρίζει το ένα του χέρι στον πισινό της και το άλλο του χέρι στο κρεβάτι.</li>
<li>Γάτα και Ποντίκι Μοιράζονται μια Τρύπα (παραλλαγή της δεύτερης στάσης). Ο άντρας είναι ανάσκελα με χαλαρωμένα πό­δια. Η γυναίκα ξαπλώνεται σφιχτά από πάνω του. Το τρυφερό του κοντάρι εισχωρεί βαθιά.</li>
<li>Γαϊδούρι Όψιμης Ανοιξης (παραλλαγή της τέταρτης στάσης). Η γυναίκα στηρίζεται στά χέρια και στα γόνατα κάνοντας καμάρα προς τα πάνω. Ο άντρας στέκεται από πίσω κρατώντας τη απ’ τη μέση.</li>
<li>Φθινοπωρινός Σκύλος (αυτή η παραλλαγή δεν ανήκει σε καμμιά απ’ τις τέσσερις βασικές στάσεις). Ο άντρας κι η γυναίκα είναι πλάτη με πλάτη, στηρίζονται στα γόνατα κι ακουμπούν τους πισινούς τους. Ο άντρας σκύβει το κεφάλι του κι ανασηκώνοντας το ένα χέρι του βοηθάει το κοντάρι να εισχωρήσει στην πύλη της από νεφρίτη.</li>
</ol></li>
</ol>

Σχετικά άρθρα