Οι νέες ταινίες στους κινηματογράφους

<p>Από την (ασπρόμαυρη ) Πολωνία του ’60 ως τις φαβέλες του Ρίο Ντε Τζανέιρο μας ταξιδεύουν οι πρεμιέρες αυτής της εβδομάδας, ανάμεσα στις οποίες περιλαμβάνεται η τελευταία κινηματογραφική εμφάνιση του Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν, η επιστροφή του Μπιλ Μάρεϊ στους καλογραμμένους κωμικούς ρόλους και το τελευταίο κεφάλαιο της ερωτικής οδύσσειας του Λαρς Φον Τρίερ.</p>
<p><strong>IDA</strong> <br /> Έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του στη Βρετανία («Τελευταίο Καταφύγιο», «Το Καλοκαίρι του Έρωτά μου» ), ο Πάβελ Παβλικόφσκι επιστρέφει στην πατρίδα του Πολωνία για ένα στιλιζαρισμένο ασπρόμαυρο δράμα εποχής. Πρωταγωνίστρια είναι η 18χρονη ορφανή Άννα που βρίσκεται ένα βήμα πριν γίνει καλόγρια στο μοναστήρι που μεγάλωσε. Τότε, μαθαίνει για την ύπαρξη της αδελφής της μητέρας της, μαζί με την οποία θα ξεκινήσουν ένα ταξίδι που θα αποκαλύψει τραυματικές αλήθειες για το παρελθόν της οικογένειας. Η ταινία έχει βραβευτεί στα φεστιβάλ του Τορόντο, του Λονδίνου και της Βαρσοβίας ενώ αποτελεί την επίσημη πρόταση της Πολωνίας για το ξενόγλωσσο Όσκαρ.</p>
<p><iframe src="http://www.youtube.com/embed/4tu-lSfOnPM" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe></p>
<p><strong>ST. VINCENT. Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΑΓΙΟΣ</strong> <br /> Ο σούπερ cool Μπιλ Μάρεϊ ερμηνεύει ένα μισάνθρωπο, τζογαδόρο, ρέμπελο και μέθυσο βετεράνο πολέμου, ο οποίος διαπιστώνει ότι έχει μείνει ταπί. Προτείνει λοιπόν στη γειτόνισσά του Μάγκι (η υποψήφια για Όσκαρ στις «Φιλενάδες» Μελίσα ΜακΚάρθι ) να αναλάβει, με το αζημίωτο φυσικά, την επιτήρηση του 12χρονου γιου της. Ο Βίνσεντ ετοιμάζει μια σειρά από «ξεχωριστές» εξωσχολικές δραστηριότητες για τον μικρό Όλιβερ, ανάμεσα στις οποίες κι επισκέψεις σε στριπτιζάδικα, μπαρ και στον ιππόδρομο, σε μια πολιτικά ανορθόδοξη κωμωδία του πρωτοεμφανιζόμενου σεναριογράφου και σκηνοθέτη Θίοντορ Μέλφι, στην οποία συμπρωταγωνιστούν οι Ναόμι Γουότς, Κρις Ο’Ντάουντ και ο μικρός Τζάντεν Λίμπερχερ.</p>
<p><iframe src="http://www.youtube.com/embed/jHqhKmV9uA0" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe></p>
<p><strong>ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ</strong> <br /> Κρατώντας το απίστευτο ρεκόρ οι πρώτες τέσσερις κινηματογραφικές δουλειές του να έχουν όλες κερδίσει υποψηφιότητα για Όσκαρ καλύτερης ταινίας (και τρία σκηνοθεσίας ), ο Βρετανός Στίβεν Ντάλντρι («Μπίλι Έλιοτ», «Οι Ώρες», «Σφραγισμένα Χείλη», «Εξαιρετικά Δυνατά και Απίστευτα Κοντά» ) διασκευάζει τώρα ένα σκληρό όσο και αισιόδοξο μυθιστόρημα του Άντι Μάλιγκαν με φόντο τις φαβέλες δίπλα στις χωματερές του Ρίο Ντε Τζανέιρο. Εκεί τρία μικρά παιδιά θα βρουν ένα πορτοφόλι με μερικά επικίνδυνα κρατικά μυστικά, κάτι που θα τους βάλει στο στόχαστρο ενός αδίστακτου πολιτικού και της διεφθαρμένης τοπικής αστυνομίας.</p>
<p><iframe src="http://www.youtube.com/embed/PX1ZuBJMT40" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe></p>
<p><strong>ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ</strong> <br /> Το «God’s Pocket» του Τζον Σλέιτερι είναι ένα γεμάτο μαύρο χιούμορ γκανγκστερικό δράμα, με ήρωα τον Μίκι, ένα μεσήλικο οικογενειάρχη μιας εργατικής συνοικίας της Φιλαδέλφειας του οποίου ο θετός γιος του σκοτώνεται σε ατύχημα. Παράλληλα, είναι και ο τελευταίος κινηματογραφικός ρόλος του πρόωρα χαμένου Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν, ο οποίος είναι συγκινητικός ως ένας απελπισμένος άνθρωπος που προσπαθεί να τα βγάλει πέρα σε έναν τραγικά αστείο αγώνα ζωής και θανάτου, μπλεγμένος ανάμεσα σε μικροπαρανομίες, συζυγικές παρεξηγήσεις, απλήρωτα χρέη και… μνημειώδη ατυχία.</p>
<p><iframe src="http://www.youtube.com/embed/RX-psY7w84E" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe></p>
<p><strong>Η ΚΑΚΗ ΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ </strong><strong><br /> </strong>Την παραμονή των δωδεκάτων γενεθλίων του, ο Αλεξάντερ περνάει τη χειρότερη μέρα της ζωής του, καθώς από το πρωί η μία συμφορά ακολουθεί την άλλη. Η οικογένεια του δεν δείχνει να του συμπαραστέκεται, μέχρι που ξημερώνει η επόμενη μέρα και η κακοτυχία θα μεταδοθεί σε όλα τα μέλη. Τα αδέλφια και οι γονείς του ζουν και αυτοί με τη σειρά τους ένα φοβερό, απαίσιο, καθόλου καλό, για την ακρίβεια φρικτό 24ωρο, σε μια οικογενειακή κωμωδία με τους Στιβ Καρέλ και Τζένιφερ Γκάρνερ, βασισμένη στο βραβευμένο παιδικό μπεστ σέλερ της Τζούντιθ Βίορστ.</p>
<p><iframe src="http://www.youtube.com/embed/rGiRPw7gEs0" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe></p>
<p><strong>NYMPHOMANIAC. DIRECTOR’S CUT – ΜΕΡΟΣ Β΄</strong> <br /> Ο Λαρς Φον Τρίερ ολοκληρώνει το πολλαπλών εκδοχών ερωτικο-φιλοσοφικό έπος του με το τρίωρης διάρκειας δεύτερο μέρος της hardcore βερσιόν του «Nympomaniac», η οποία είναι και αυτή την οποία επιθυμούσε εξ αρχής ο προβοκάτορας σκηνοθέτης. Με τους σταθερούς Σαρλότ Γκενσμπούρ, Στέλαν Σκάσγκαρντ και Στέισι Μάρτιν, εδώ μαζί με τους Τζέιμι Μπελ, Γουίλεμ Νταφόε και Ζαν – Μαρκ Μπαρ.</p>
<p><iframe src="http://www.youtube.com/embed/ijgovx7vku4" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe></p>
<p> </p>

Σχετικά άρθρα