Πτώση στις πωλήσεις των smartphones για τη Samsung, στην τρίτη θέση η Xiaomi και άνοδος για την LG

Η πορεία της Xiaomi στην αγορά των smartphones ήταν πολύ εντυπωσιακή το τελευταίο τρίμηνο, κάτι που αποδεικνύεται και από την έκθεση της Strategy Analytics που τοποθετεί την κινεζική εταιρεία στην τρίτη θέση των κατασκευαστών παγκοσμίως (από 5η το προηγούμενο τρίμηνο).

 

Η άνοδος οφείλεται τόσο στο άνοιγμα στις δυτικές αγορές τους τελευταίους μήνες, ιδιαίτερα μετά την πρόσληψη του Hugo Barra (πρώην διευθυντής για το Android OS στη Google), όσο και στην πολιτική για δημιουργία high-end συσκευών που πωλούνται σε πολύ προσιτές τιμές. Συγκεκριμένα, η Xiaomi απέστειλε 18 εκατ. συσκευές μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 2014, αριθμός που ξεπερνά κατά πολύ τα 5.2 εκατ. της περασμένης χρονιάς, με αποτέλεσμα να κατέχει πλέον το 5.2% της παγκόσμιας αγοράς.

Στην πρώτη θέση παραμένει η Samsung, με 79.2 εκατ. αποστολές και ποσοστό 24.7%, αριθμοί σημαντικά μικρότεροι από τα 88.4 εκατ. αποστολές και το 35% που κατείχε στο αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ανακοινώσει σήμερα μειωμένα έσοδα κατά 60%, ενώ ακούγεται ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να αλλάξει πολιτική σε ό,τι αφορά τον τομέα των smartphones (λιγότερες συσκευές, μείωση τιμών κλπ.).

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Apple με 39.3 εκατ. αποστολές και 12% της αγοράς, αριθμός επίσης μικρότερος από το περυσινό 13.4%, ενώ μεγάλη κερδισμένη είναι η LG που βρίσκεται μεν στην τέταρτη θέση, αλλά σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων (για την ίδια) με 16.8 εκατ. συσκευές.

Παρατηρούμε, λοιπόν, ότι σταδιακά θα συμβεί το αναπόφευκτο. Οι ανερχόμενες κινέζικες εταιρείες θα ασκήσουν μεγάλη πίεση στις “κραταιές” δυνάμεις της αγοράς, και θα πρέπει να αλλάξουν πολιτική αν θέλουν να διατηρηθούν ψηλά. Άλλωστε, στην τεράστια αγορά της Κίνας ήδη έχουμε δει τη Xiaomi να παίρνει την πρωτιά από τη Samsung.

[via]

Σχετικά άρθρα