Σε αναζήτηση αναδόχου για την «Αγιά Σοφιά»

Μπορεί ο απλός κόσμος να έχει ξεκινήσει να ανησυχεί καθώς δεν βλέπει μπουλντόζες στα «ιερά χώματα», ωστόσο τόσο ο Δημήτρης Μελισσανίδης, όσοι και οι άμεσοι συνεργάτες του κρατούν χαμηλούς τόνους και συνεχίζουν να δουλεύουν καθημερινά προκειμένου να πάρουν το συντομότερο δυνατό στα χέρια τους την πολυπόθητη οικοδομική άδεια που θα τους επιτρέψει να κάνουν το όνειρο της επιστροφής στη Νέα Φιλαδέλφεια πραγματικότητα.
Τη δεδομένη στιγμή υπάρχουν κάποια ανοικτά ζητήματα και ένα εξ αυτών είναι η υψομετρική μελέτη των πεζοδρόμων (του ΟΤ 295 του δήμου, σύμφωνα με τον ν. 4277/2014 άρθρο 42), η οποία δεν έχει εγκριθεί από το Δήμο, ωστόσο γίνονται συνεχείς προσπάθειες για να ξεπεραστούν τα όποια ζητήματα και υπάρχει αισιοδοξία πως στο τέλος όλα θα διευθετηθούν.
Την ίδια ώρα πάντως, ο διοικητικός ηγέτης της «Ένωσης» τρέχει όλα τα υπόλοιπα ζητήματα της κατασκευής της «Αγιά Σοφιάς» προκειμένου να μη χαθεί άλλος πολύτιμος χρόνος. Ένα εξ αυτών είναι το τεράστιο θέμα της αναδόχου εταιρείας που θα αναλάβει την κατασκευή του «Ναού». Το όλο project δεν είναι καθόλου εύκολο και ο εργολάβος που θα πάρει το χρίσμα θα πρέπει να δεσμευτεί για πολλά πράγματα. Από το κόστος της κατασκευής για παράδειγμα μέχρι το χρονοδιάγραμμα της το οποίο θα πρέπει να τηρηθεί αυστηρά.
Πρόθεση του κ. Μελισσανίδη, είναι να καταφέρει να βρει την πλέον αξιόπιστη και ενδεδειγμένη λύση τόσο σε ό,τι αφορά το κόστος, όσο και την ποιότητα. Διότι η «Αγιά Σοφιά» δε θα είναι ένα απλό γήπεδο που θα αποτελείται από… μπετά. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως μόνο για τη σιδηροκατασκευή του στεγάστρου απαιτούνται 2.000 τόνοι σιδήρου, που αν υπήρχαν σε ράγες τρένου θα ήταν δυνατό να κατασκευαστεί ξανά η γραμμή Κηφισιά – Πειραιάς…
Αυτό πάντως που δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα, είναι το αν θα γίνει προκήρυξη διαγωνισμού για την ανάθεση του έργου. Σύμφωνα με πληροφορίες το πιο πιθανό είναι να καταλήξει ο κ. Μελισσανίδης σε τέσσερις πέντε εταιρείες Κολοσσούς και να επιλέξει ο ίδιος την ιδανικότερη λύση.

Σχετικά άρθρα