Υποψήφιος για το χρυσό βραβείο μάρκετινγκ ο Ολυμπιακός

Ο Ολυμπιακός είναι υποψήφιος για το χρυσό βραβείο Μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας για την σεζόν 2014-15. Οι Άλμπα Βερολίνου, Βαλένθια είναι συνυποψήφιοι των «ερυθρόλευκων», οι οποίοι διακρίθηκαν για την ψηφιακή και οπτικοακουστική στρατηγική τους και το πρότζεκτ του Ολυμπιακός TV, του επίσημου καναλιού της ομάδας στο youtube.com. 

Ο Ολυμπιακός ήταν υποψήφιος και τις σεζόν 2012-13 και 2013-14 για το χρυσό βραβείο Μάρκετινγκ. Οι «ερυθρόλευκοι», Άλμπα Βερολίνου και Βαλένθια, που είναι υποψήφιοι για το χρυσό βραβείο αναδείχθηκαν από ψηφοφορία, στην οποία μετείχαν, επίσης, οι Ερυθρός Αστέρας, Παναθηναϊκός και Ζαλγκίρις Κάουνας.

Ο νικητής του χρυσού βραβείου Μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας θα ανακοινωθεί την Πέμπτη 9 Ιουλίου στο πλαίσιο της κλήρωσης της κανονικής περιόδου της διοργάνωσης.

Σχετικά άρθρα