Αγενείς πωλητές: Γιατί μας κάνουν να αγοράζουμε πιο πολύ;

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;">Έχει συμβεί σε όλες μας: Να μπαίνουμε σε ένα μαγαζί και ο πωλητής ή η πωλήτρια να είναι εξαιρετικά αγενής… Ποια είναι η δική σας αντίδραση; Η πρώτη απάντηση που σας έρχεται στο μυαλό είναι « Να σηκωθώ και να φύγω…, μα να μιλήσει σε μένα έτσι» Σκεφτείτε όμως λίγο πιο καλά. Πόσες φορές φύγατε από το μαγαζί;</span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;">Αν ανήκετε στις γυναίκες εκείνες που δεν έφυγαν αλλά παρέμειναν στο μαγαζί και μάλιστα αγόρασαν και προϊόντα παρά την αγένεια των πωλητών, τότε η έρευνα που διεξήγαγε το British Columbia προφανώς σας αφορά. Τίτλος της έρευνας: «Πρέπει ο διάολος να φοράει Prada;</span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;">Αν κάθεστε σε ένα μαγαζί παρά την αγενή συμπεριφορά των πωλητών του προφανώς σύμφωνα με την έρευνα επισκέπτεστε τα πιο ακριβά μαγαζιά με τα πιο πολυτελή προιόντα. Διότι σε εκείνα τα μαγαζιά όπως παρατηρούν οι ερευνητές του Πανεπιστημίου παρατηρείται η ανοχή στην αγένεια συγκριτικά με τις αλυσίδες με τα φθηνότερα ρούχα, παπούτσια και άλλα αγαθά.</span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;">Ας δούμε λοιπόν τι συμβαίνεις σε αυτά τα μαγαζιά. Ο σνομπισμός των πωλητών διεγείρει ακόμα περισσότερο το καταναλωτικό ένστικτο και μάλιστα κάνει την αίσθηση του απρόσιτου αλλά και του πολύ επιθυμητού ακόμα περισσότερο. Είναι σαν κάποιος να σου στερεί την χαρά του να κάνεις μια επιθυμία σου πραγματικότητα και να σε προκαλεί όλο και πιο πολύ να κατακτήσεις τον «απαγορευμένο καταναλωτικό καρπό».</span></p>
<p><span style="font-size: small;">Η σνομπ συμπεριφορά σύμφωνα με τον Καθηγητή Ντάρεν Νταλ, ειδικό στο μάρκετινγκ κάνει τα μεγάλα brands να φαντάζουν ακόμα πιο σημαντικά στο μυαλό του καταναλωτή. Είναι σαν αυτός ο σνομπισμός να μετατρέπεται σε ένα έξτρα προσόν για τον προφίλ των μεγάλων οίκων"τονίζει. Ας το προσέξουμε αυτό… </span></p>
<p> </p>

Σχετικά άρθρα