Άσκηση: Πόσο πρέπει να γυμναστείτε για να κάψετε μπέργκερ, σοκολάτες και μπύρες (γράφημα)  thumbnail
Εάν μια μέρα αποφασίσετε να το... ρίξετε έξω τρώγοντας ένα μπέργκερ, τηγανητές πατάτες, πίτσα, τηγανητό κοτόπουλο, σοκολατένιο κέικ ή σοκολάτα γάλακτος και πίνοντας ένα ποτήρι μπύρα ή ένα κουτάκι αναψυκτικό, θα πρέπει να κουραστείτε λίγο παραπάνω για να «εξουδετερώσετε» τις επιπλέον θερμίδες!

Άσκηση: Πόσο πρέπει να γυμναστείτε για να κάψετε μπέργκερ, σοκολάτες και μπύρες (γράφημα)


Δεν υπάρχει λόγος να στερηθείτε αγαπημένες λιχουδιές, αρκεί να φερθείτε σοφά και λίγες ώρες αργότερα να σπεύσετε στο γυμναστήριο για να τις κάψετε!




Για να διατηρηθεί το βάρος εντός των φυσιολογικών ορίων, ένας άντρας πρέπει να καταναλώνει μέχρι 2.500 θερμίδες την ημέρα, ενώ μια γυναίκα μέχρι 2.000 θερμίδες την ημέρα.


Εάν μια μέρα αποφασίσετε να το… ρίξετε έξω τρώγοντας ένα μπέργκερ, τηγανητές πατάτες, πίτσα, τηγανητό κοτόπουλο, σοκολατένιο κέικ ή σοκολάτα γάλακτος και πίνοντας ένα ποτήρι μπύρα ή ένα κουτάκι αναψυκτικό, θα πρέπει να κουραστείτε λίγο παραπάνω για να «εξουδετερώσετε» τις επιπλέον θερμίδες!


Το γράφημα που ακολουθεί θα σας καθοδηγήσει βήμα-βήμα ώστε να γνωρίζετε πόσες θερμίδες παίρνετε από καθένα από τα παραπάνω εδέσματα και ποτά και πώς μπορείτε να κάψετε τις θερμίδες που πήρατε με τη βοήθεια μιας προπόνησης cardio ή μιας προπόνησης με βάρη.


How much energy you need to burn off 8 junk foods V1




Πηγή: onmed.gr

[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X