Oι ταινίες που θα δούμε αυτή την Πέμπτη στους κινηματογράφους

<h2>Angry Birds: Η Ταινία</h2>
<p><span>Τώρα υπάρχει η κινηματογραφική απάντηση στο γιατί τα πουλιά εξαγριώθηκαν. Ο Red (το κόκκινο πουλί του παιχνιδιού ), αφού χαλάει σε καθημερινή βάση τη διάθεση και το κέφι των πάντων, εισάγεται εσπευσμένα σε μια ειδική κλινική, ώστε να καταφέρει να διαχειριστεί το οξύθυμο του χαρακτήρα του. Εκεί θα γνωριστεί με διάφορα άλλα, επίσης «προβληματικά», πουλιά και θα αναπτύξουν μία ιδιαίτερη συμπάθεια. Τα πράγματα κυλάνε αρκετά ήρεμα, ώσπου εμφανίζονται τα γουρούνια και οι ισορροπίες ανατρέπονται. Όταν τα πράγματα σκουραίνουν, θα χρειαστεί να καταφύγουν σε έναν αετό-γκουρού, για να τους προσφέρει καθοδήγηση.</span></p>
<p><span><iframe src="http://www.youtube.com/embed/-8LeN1oLJRw" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe></span></p>
<h2>Γράμμα από το Παρελθόν</h2>
<p>Ο Ατόμ Εγκογιάν σκηνοθετεί τον στοιχειωμένο από μνήμες του Ολοκαυτώματος Κρίστοφερ Πλάμερ. Μετά τον θάνατο της συζύγου του, ένας ηλικιωμένος άνδρας, ο Zev (Κρίστοφερ Πλάμερ ),αποφασίζει να φύγει από το γηροκομείο και να αναζητήσει τον υπεύθυνο στρατιωτικό για την εκτέλεση της οικογένειας του στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Άουσβιτς, πριν από 70 ολόκληρα χρόνια. Στόχος του είναι να τον σκοτώσει. Γνωρίζει το όνομα αυτού που αναζητά αλλά για να είναι σίγουρος θα πρέπει να ελέγξει από κοντά τέσσερις διαφορετικούς ανθρώπους που έχουν το ίδιο όνομα. </p>
<p><iframe src="http://www.youtube.com/embed/w-fcdz44uzU" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe></p>
<h2>Ο Άνθρωπος που Γνώριζε το Άπειρο</h2>
<p>Μαθηματική βιογραφία με τους Τζέρεμι Άιρονς και Ντεβ Πατέλ. Βασισμένη στην άγνωστη μέχρι σήμερα ιστορία ενός από τα σπουδαιότερα μυαλά της γενιάς του, το «The Man who Knew Infinity» καταγράφει την απίστευτη ζωή του Σρινιβάσα Ραμανούτζαν, η μαθηματική ιδιοφυία του οποίου τον φέρνει από τις παραγκουπόλεις της Ινδίας στο Trinity College του πανεπιστημίου Κέιμπριτζ στις αρχές του 20ου αιώνα.Ωθούμενος από τον μέντορά του Τζ.Χ. Χάρντι, ο Ραμανούτζαν ξεπερνά τον ρατσισμό της άκαμπτης ακαδημαϊκής κοινότητας και φέρνει επανάσταση στο πεδίο των μαθηματικών με τα εντυπωσιακά πρωτότυπα θεωρήματά του, τα οποία αποδίδει σε θεία έμπνευση.</p>
<p><iframe src="http://www.youtube.com/embed/qZl-JWhQwsw" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe></p>
<h2>Free to Run</h2>
<p>Ντοκιμαντέρ για την άγνωστη ιστορία του κινήματος του τρεξίματος, κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε δεκαετιών. Εξετάζει τις ιδεαλιστικές απαρχές του τζόκινγκ στις αρχές της δεκαετίας του ’60, τον αγώνα για το δικαίωμα στο να τρέχουν οι άνθρωποι – ειδικά οι γυναίκες – ενάντια στον συντηρητισμό των επίσημων αθλητικών σωματείων, και την έκρηξη της επιθυμίας των ανθρώπων να συμμετάσχουν σε αγώνες δρόμου και μαραθώνιους. Από τους δρόμους της Νέας Υόρκης μέχρι τα μονοπάτια ανάμεσα στα δέντρα των Ελβετικών Άλπεων, άνδρες και γυναίκες, πρωταθλητές ή οι άνθρωποι της διπλανής πόρτας, γίνονται πρωταγωνιστές της ανείπωτης, μέχρι σήμερα, ιστορίας του τρεξίματος. </p>
<p><iframe src="http://www.youtube.com/embed/7b-50RQWwFU" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe></p>
<h2>This Is Not A Coup</h2>
<p>Από την Ιρλανδία μέχρι την Ελλάδα, ο Άρης Χατζηστεφάνου («Debtocracy» ) αναλύει τα σύγχρονα ευρωπαϊκά οικονομικά πραξικοπήματα και συνομιλεί με πρώην αρχηγούς κρατών και πολιτικούς που καθόρισαν τις εξελίξεις μπροστά και πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας. Ποιες τράπεζες επέβαλαν τη δημιουργία του ευρώ; Ποιος διέταξε την ανατροπή εκλεγμένων πρωθυπουργών και πώς οδηγηθήκαμε στο κλείσιμο των τραπεζών; Μπορεί να μεταρρυθμιστεί ένα σύστημα που δημιουργήθηκε για να εξυπηρετεί τις ισχυρότερες οικονομίες της Ευρώπης;</p>
<p><iframe src="http://www.youtube.com/embed/QdEDnr8uBGU" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe></p>
<h2>Το Μέσα Φως</h2>
<p>Ταξίδι στις αναμνήσεις του 86χρονου οφθαλμίατρου και ιδρυτή του μουσείου Λυχνοστάτης στην Κρήτη Γιώργου Μαρκάκη. Μας ξεναγεί στην κιβωτό των αναμνήσεών του, σε όσα «τρύγησε με τα μάτια του και τα ΄χει κλείσει εντός του». Θυμάται, τον παππού Μηλιωτογιάννη, «τον πρώτο και μεγαλύτερο ίσως δάσκαλο της ζωής του» και την αυλή του πατρικού στη Σητεία, εκεί όπου γνώρισε «τη στενή σχέση ζωής και θανάτου, του θρήνου και του πανηγυριού». Μιλά για το φως, το μάτι, αλλά και το δάκρυ που «είναι αγίασμα της ψυχής» και μας ξεναγεί στον τόπο της δημιουργικής του πνοής, το Μουσείο Λυχνοστάτης, εκεί όπου η λαογραφία «μιλάει στην καρδιά και στη συνείδηση των ανθρώπων». </p>
<p><iframe src="http://www.youtube.com/embed/UuMvfp-9w6c" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe></p>
<h2>Το Χρονικό μιας Αθωότητας</h2>
<p>Ο Ντέιβιντ είναι νοσηλευτής που φροντίζει ασθενείς στο τελικό στάδιο της νόσου τους. Αποδοτικός και αφοσιωμένος στο επάγγελμά του, αναπτύσσει ισχυρούς δεσμούς με κάθε ασθενή που φροντίζει. Ωστόσο, εκτός του χώρου εργασίας του, ο Ντέιβιντ είναι αναποτελεσματικός, αμήχανος, εσωστρεφής. Είναι φανερό πως χρειάζεται καθέναν από τους ασθενείς του όσο τον χρειάζονται κι αυτοί.</p>
<p><iframe src="http://www.youtube.com/embed/QRs-XHzPe3w" frameborder="0" width="425" height="350"></iframe></p>
<p>Πηγή:athinorama.gr</p>
<p><span><br /></span></p>

Σχετικά άρθρα