«Υπάρχει μέλλον στον Άρη!»

Για τα συμπεράσματα που έβγαλε από το φιλικό με τον Πανθρακικό, κυρίως για τους νεαρούς της ομάδας, μίλησε μετά το τέλος του ο Σούλης Παπαδόπουλος στους εκπροσώπους του Τύπου.


Διαβάστε περισσότερα στο pamesports.gr

Σχετικά άρθρα