Αρχική / Διατροφή / Γιατί δεν πρέπει να παραλείπετε γεύματα
Γιατί δεν πρέπει να παραλείπετε γεύματα thumbnail
Μην «κόβεις» γεύματα προκειμένου να μειώσεις τις θερμίδες που προσλαμβάνεις γιατί αυτό θα έχει τα αντίθετα από αυτά που περίμενες αποτελέσματα. Αντίθετα, φρόντισε να βάλεις 2-3 ενδιάμεσα γεύματα στην καθημερινότητά σου πλούσια σε φυτικές ίνες για μεγαλύτερο κορεσμό. Τι θα έλεγες να δοκιμάσεις μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης;

Γιατί δεν πρέπει να παραλείπετε γεύματα

Δυσκολεύεσαι να χάσεις βάρος τον τελευταίο καιρό; Μήπως οι πρακτικές που ακολουθείς προκειμένου να βοηθήσεις τη ζυγαριά δεν είναι οι σωστές;


Μην «κόβεις» γεύματαπροκειμένου να μειώσεις τις θερμίδες που προσλαμβάνεις γιατί αυτό θα έχει τα αντίθετα από αυτά που περίμενες αποτελέσματα. Αντίθετα, φρόντισε να βάλεις 2-3 ενδιάμεσα γεύματα στην καθημερινότητά σου πλούσια σε φυτικές ίνες για μεγαλύτερο κορεσμό. Τι θα έλεγες να δοκιμάσεις μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης;



Μην ενδίδεις σε δίαιτες «σειρήνες» που υπόσχονται θαύματα. Βάλε ρεαλιστικούς στόχους απώλειας που είναι το 0,5-1 κιλό/εβδομάδα


Δεν είναι όλα τα υγρά άνευ θερμίδων. Μήπως έχεις ξεχάσει να υπολογίσεις στη θερμιδική σου πρόσληψη το κρασάκι ή τη σοκολάτα που ήπιες το απόγευμα;


Το καθημερινό ζύγισμα δε σου δίνει ξεκάθαρη εικόνα για την πορεία του βάρους γιατί επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Βάλτο στο πρόγραμμα μια φορά την εβδομάδα.


Από την Επιστημονική Ομάδα του Διαιτολόγου-Διατροφολόγου Αναστάσιου Παπαλαζάρου (www.nutrimed.gr)

[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X