Αρχική / Διατροφή / Διατροφή και άσκηση: Τί να τρώω για να έχω δύναμη και αντοχή;
Διατροφή και άσκηση: Τί να τρώω για να έχω δύναμη και αντοχή; thumbnail

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ BORO.GR

Μια γενική οδηγία από εμένα είναι να ξεκινήσεις να προγραμματίζεις τα γεύματα σου, να απομακρυνθείς πλήρως από τους ανθυγιεινούς πειρασμούς και παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζεις τώρα να μην διακόψεις ή μειώσεις τις αθλητικές σου δραστηριότητες, αντίθετα προσπάθησε να αφιερώσεις λίγο ακόμα χρόνο και προσπάθεια για αυτές...

Διατροφή και άσκηση: Τί να τρώω για να έχω δύναμη και αντοχή;

Αναγνώστης μας ρωτά: Καλησπέρα  Είμαι 125 ετών 54 κιλά και ύψος 149 εκ  Πάω ποδόσφαιρο  όμως τα κιλά μου δεν με βοηθάνε να βελτιωθώ  Γενικά  δεν έχω αντοχή και δύναμη στα ποδιά λόγω του βάρους μου  Στόχος μου είναι να χάσω 45 κιλά σε ένα σχετικά γρήγορο χρονικό διάστημά  Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε σχετικά με την διατροφή που πρέπει να ακολουθήσω για να πέτυχω τον στόχο μου  


Στο ερώτημά σας απάντησε ο Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Ευμένης Π. Καραφυλλίδης





ΑΠΑΝΤΗΣΗ


Γεια σου Γιάννη,


Είναι πολύ θετικό που αντιλαμβάνεσαι τους λόγους που η αντοχή και η δύναμή σου είναι μειωμένες και έχεις τη διάθεση να προβείς σε αλλαγές που θα φανούν χρήσιμες για την αύξηση της απόδοσής σου και θα συμβάλουν στην εξασφάλιση καλύτερης ποιότητας ζωής. Μια γενική οδηγία από εμένα είναι να ξεκινήσεις να προγραμματίζεις τα γεύματα σου, να απομακρυνθείς πλήρως από τους ανθυγιεινούς πειρασμούς και παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζεις τώρα να μην διακόψεις ή μειώσεις τις αθλητικές σου δραστηριότητες, αντίθετα προσπάθησε να αφιερώσεις λίγο ακόμα χρόνο και προσπάθεια για αυτές.


Μην ξεχνάς τις αυξημένες ανάγκες που έχεις και σε ενέργεια αλλά και σε θρεπτικά συστατικά, και λόγω ηλικίας αλλά και λόγω της ασχολίας σου με το ποδόσφαιρο. Επειδή αθλείσαι και βρίσκεσαι σε μία άκρως ευαίσθητη ηλικία, δεν μπορώ να σου πω κάτι πιο συγκεκριμένο μόνο με τα στοιχεία που μου δίνεις, χωρίς να κάνουμε κάποια συζήτηση και ανάλυση της σύστασής του σώματός σου, έτσι ώστε να ελεγχθούν τα ποσοστά μυϊκού ιστού από τα οποία εξαρτάται, σε μεγάλο βαθμό, η φυσική σου κατάσταση.


Σου προτείνω, λοιπόν, να μιλήσεις με κάθε λεπτομέρεια με κάποιο ειδικό (διαιτολόγο), να φτιάξετε μαζί ένα πρόγραμμα διατροφής ανάλογα με την καθημερινότητα και τις απαιτήσεις του οργανισμού σου και να κάνεις ανάλυση της σύστασης του σώματος σού με υπερήχους, με σκοπό να δεις πως τα κιλά αυτά αντιστοιχούν σε μυϊκή, λιπώδη μάζα και νερό. Μην σταματήσεις εδώ. Κάνε τις σωστές κινήσεις και ζήτησε τη βοήθεια και τη στήριξη των γονιών σου.


Με εκτίμηση,


ΕΥΜΕΝΗΣ Π. ΚΑΡΑΦΥΛΛΙΔΗΣ BSc (Hons), MSc, NYSCDN


Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος


Πανεπιστημίου Leeds M., Αγγλία


Πανεπιστημίου Columbia, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ


Διευθυντής Διαιτολογικού Τμήματος ΙΑΣΩ General


Μέλος Ογκολογικού Συμβουλίου ΙΑΣΩ General


email: ek2174@columbia.edu


Τηλ:  2107470167 // 6974442646


www.karafillides.gr



[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X