Ξανά στη Βουλή οι γερμανικές αποζημιώσεις

Το θέμα των γερμανικών αποζημιώσεων επανέφερε με επίκαιρη ερώτησή του στον υπουργό Εργασίας ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Βασίλης Καπερνάρος, αναφερόμενος ειδικά στο δεδικασμένο υπέρ των Διστομιτών.


“Πρέπει να γίνουμε τολμητίες

Σχετικά άρθρα