Online και κανονικά φαρμακεία

<p><span lang="el-GR">Το </span><a href="https://www.mamacorner.gr/"><strong>online</strong><span lang="el-GR"><strong> φαρμακείο</strong></span></a><span lang="el-GR"> όλο και περισσότερο καταλαμβάνει την ελληνική αγορά με το </span>mamacorner<span lang="el-GR">.</span>gr<span lang="el-GR"> να αποτελεί ένα πετυχημένο παράδειγμα. Το </span><strong>online</strong><span lang="el-GR"><strong> φαρμακείο</strong></span><span lang="el-GR"> απειλεί πλέον την ύπαρξη και τη λειτουργία των κανονικών φαρμακείων.</span></p>
<p><span lang="el-GR">Έντονη είναι λοιπόν η διαμάχη που λαμβάνει χώρα μεταξύ των ψηφιακών και των κανονικών φαρμακείων το τελευταίο διάστημα, με πραγματική αφορμή τις ιδιαίτερα αυξημένες πωλήσεις των πρώτων που ξεπέρασαν τα 75 εκατομμύρια ευρώ την περασμένη χρονιά. Η ραγδαία ανάπτυξή τους έχει επηρεάσει την κερδοφορία των παραδοσιακών φαρμακείων, τα οποία καλούνται πλέον να παλέψουν με τις αισθητές εκπτώσεις-προσφορές των </span>online<span lang="el-GR"> φαρμακείων και με τις ελλείψεις φαρμάκων στην αγορά. Πέρυσι, τέσσερις στους δέκα Έλληνες </span>online<span lang="el-GR"> καταναλωτές αγόρασαν κάποιο προϊόν προσωπικής φροντίδας, λόγου χάρη καλλυντικά, ενώ τρεις στους δέκα πλήρωσαν για βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφής.</span></p>
<p><span lang="el-GR">Τα </span>online<span lang="el-GR"> φαρμακεία ωστόσο απαγορεύεται να πωλούν φάρμακα σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, ενώ περιορίζονται στην προώθηση προϊόντων που μπορεί κανείς να βρει και σε οποιοδήποτε μαγαζί ομορφιάς. Γι' αυτό στην ουσία πρόκειται για </span>e<span lang="el-GR">-</span>shops<span lang="el-GR"> και όχι </span>online<span lang="el-GR"> φαρμακεία,. Τους περασμένους μήνες, έπειτα από καταγγελίες, μπήκε λουκέτο σε δύο αντίστοιχα καταστήματα και οι ιδιοκτήτες τους οδηγήθηκαν στο αυτόφωρο, καθώς προωθούσαν προϊόντα αμφίβολης αξίας, θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία των πελατών τους.</span></p>
<p><span lang="el-GR">Στο εξωτερικό αντίθετα οι πωλήσεις των εν λόγω καταστημάτων αντιστοιχούν μόνο στο 10-12% επί των συνολικών πωλήσεων, καθώς ο κόσμος δεν εμπιστεύεται την ποιότητα των προϊόντων τους, ενώ σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το νέο κανονισμό, τα </span>online<span lang="el-GR"> φαρμακεία θα πρέπει να φέρουν ειδικό λογότυπο. </span></p>
<p><span lang="el-GR">Στόχος της οδηγίας της Ε.Ε, είναι </span>o<span lang="el-GR"> περιορισμός περιστατικών κατά τα οποία ασυνείδητοι προωθούν αναξιόπιστα για την υγεία προϊόντα των καταναλωτών. Μέσα στο επόμενο διάστημα, όπου αναμένεται να επανέρθει η λειτουργία των πειθαρχικών οργάνων του ΕΟΦ, τα οποία καταργήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια, θα γίνει μια ολική εκκαθάριση των αυθεντικών ηλεκτρονικών φαρμακείων από τα μη αυθεντικά καταστήματα. Να σημειωθεί στο μεταξύ πως στα παραδοσιακά φαρμακεία – σε αντίθεση με τα διαδικτυακά -απαγορεύεται η πραγματοποίηση οποιασδήποτε διαφήμισης, ενώ για τους παραβάτες τα πρόστιμα είναι ακριβά.</span></p>

Σχετικά άρθρα