Τουριστική προβολή της Χαλκιδικής σε τρεις ηπείρους

Στις ΗΠΑ, πάνω από 12 εκατ. Αμερικανοί θα ενημερωθούν για τις γεύσεις, τα χρώματα και τα αρώματα της Χαλκιδικής, μέσα από άρθρα και εκπομπές. Στην Ινδία, 210.000 αναγνώστες του περιοδικού “Global Destinations” θα βαδίσουν στα χνάρια του Μεγαλέξανδρου και του Αριστοτέλη, μαθαίνοντας για τη γενέθλια γη τους.

Στην Ιταλία, οι “φανατικοί” του τουριστικού περιοδικού “Marco Polo” θα δουν την πρωταγωνίστρια της ιταλικής τηλεόρασης, Μιτσελίνι, να ποζάρει στις χαλκιδικιώτικες παραλίες, ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να ξεφυλλίσουν 30 σελίδες με κείμενα και φωτογραφίες για τα θέλγητρα της Χαλκιδικής. Στη Σαουδική Αραβία, οι ομορφιές της Β. Ελλάδας έπεισαν τη διοίκηση της “Saudia Airlines” να εξετάσει το ενδεχόμενο προβολής της Χαλκιδικής ως θερέτρου διακοπών για τους Σαουδάραβες.

Όλα αυτά, στο πλαίσιο των διαδοχικών αποστολών δημοσιογράφων από την Αμερική, την Ασία και την Ευρώπη, που διοργανώθηκαν πριν από την επίσημη έναρξη της σεζόν 2013, προκειμένου η Χαλκιδική να μπει στην “ατζέντα” ως τουριστικός προορισμός με αυξημένο ενδιαφέρον.

Αναλυτικότερα, η Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας – Ε.Ο.Τ. σε συνεργασία με το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στην Τζέντα, διοργάνωσε την επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική του διευθυντή δημοσίων σχέσεων της “Saudia Airlines” και διευθυντή έκδοσης του inflight περιοδικού της εταιρείας “Ahlan Wasahlan”, Waleed S. Al-Oloumi. Μάλιστα, ο κος Waleed Al – Oloumi εξέφρασε – μεταξύ άλλων – την επιθυμία του να εντάξει την Ελλάδα στο δίκτυο πτήσεων της εταιρείας.

Η παρουσίαση της Χαλκιδικής στην Ασία συνεχίστηκε με την επίσκεψη του Ινδού εκδότη-δημοσιογράφου, Τσαντραγκούπτα Αμριτκάρ (Chandragupta Amritkar), του περιοδικού “Global Destinations”. Το ταξίδι είχε ως θέμα τον Μεγαλέξανδρο και τον Αριστοτέλη. Το ταξίδι διοργανώθηκε από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης, την επιτροπή τουρισμού Περιφερειακής Ενότητας Ημαθίας, την Ένωση Ξενοδόχων Καβάλας και την “Turkish Airlines”.

Η άλλη πλευρά του Ατλαντικού έμαθε για τη Χαλκιδική μέσω της γαστρονομίας. Η αντιπρόεδρος του Διεθνούς Συνδέσμου Δημοσιογράφων Τροφίμων, Κρασιών και Ταξιδιών, Λίντρα Κίσαμ, συνόδευσε την αποστολή, στην οποία συμμετείχαν δημοσιογράφοι από Λος Αντζελες, Ουάσιγκτον, Νέα Αγγλία και Καναδά. Πρόκειται για το πρώτο θεματικό δημοσιογραφικό ταξίδι από την Αμερική, που διοργάνωσε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, προωθώντας – με τη βοήθεια της Λέσχης Αρχιμαγείρων Β. Ελλάδας – τα τοπικά προϊόντα και κυρίως τα κρασιά της Χαλκιδικής. Πάνω από 12.000.000 Αμερικανοί θα ενημερωθούν με άρθρα/εκπομπές για τη Χαλκιδική, σε συνδυασμό με την ιστορία και τις παραδοσιακές αγορές της Θεσσαλονίκης, τις οποίες προώθησε ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχετικά άρθρα