Η δικηγόρος Χρύσα Εψίμου σας απαντά

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;"><strong>Αναγνώστης μας ρωτά: </strong>Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος δικηγόρος για περιπτώσεις με ξενοδοχεία αν κάποιος πελάτης ανεβασει φωτογραφίες στο διαδικτυο στις γνωστες σελίδες που φαινετε μια κατσαριδα μόνο και άλλες και οχι το δωμάτιο και ζητάει τα χρήματα του πίσω πώς μπορεις να κινηθώ εγώ νομικά το ποσό που μας ζηταει ειναι 880 ευρώ και ειναι απο την Αυστραλία αλλα δεν είναι αυτό είναι η δυσφήμιση χωρίς να αποδεικνύεται οτι οι συγκεκριμένες φωτογραφίες ειναι μέσα ή έξω απο το δωμάτιο ή κάπου αλλού Συμφέρει να κινηθώ νομικά επίσης η τράπεζα του ζήτησε απο την τραπέζα μου τα χρήματα πίσω ευχαριστώ.</span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;"><strong>Η δικηγόρος Χρύσα Εψίμου σας απαντά:</strong></span> </p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;">Θεωρητικά το παράπονο του πελάτη θα έπρεπε να εκφραστεί άμεσα και ΕΔΩ ώστε να μπορεί ο ξενοδόχος να αμυνθεί. Μπορεί να αρνηθεί να επιστρέψει τα χρήματα με την αιτιολογία ότι δεν προκύπτει από πουθενά ότι πρόκειται για το δικό του χώρο και το ίδιο να απαντήσει στις ειδικές σελίδες, κρατώντας επιφύλαξη για περαιτέρω νομικές διαδικασίες (δυστυχώς, όμως, θα πρέπει να αποτανθεί στα δικαστήρια της Αυστραλίας). Οσον αφορά την τράπεζα του, δεν γνωρίζω ακριβώς τι σύμβαση έχει υπογραφεί,οπότε εδώ τηρώ επιφύλαξη, αλλά βασικά ο ξενοδόχος είναι ο πελάτης της και δικές του εντολές εκτελεί, οπότε μπορεί αναπαντήσει ανάλογα στην τράπεζα της Αυτραλίας.</span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;"><br /></span></p>

Σχετικά άρθρα