Παράμετροι για την προστασία του δέρματος

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;" lang="el-GR">Το να βρει κάποιος το κατάλληλο αντηλιακό για τον εαυτό του είναι πλέον πιο εύκολο. Τα <a href="https://www.parapharmacie.gr/cat/antiliaka-prosfora">αντηλιακά προσφορά</a> έχουν κατακλύσει την αγορά και πλέον δεν χρειάζεται να καταναλώσει κάποιος πολύ χρόνο και να ξοδέψει αρκετά χρήματα για να καλύψει τις ανάγκες του.</span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;" lang="el-GR">Η εξειδίκευση όσον αφορά το κάθε νέο προϊόν που τίθεται στην αγορά έχει μετατρέψει κάθε κλάδο σε μια μικρή επιστήμη, ωστόσο να πράγματα τις περισσότερες φορές δεν είναι όσο πολύπλοκα φαίνονται εκ πρώτης όψεως. Γενικότερα, υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες που μας βοηθούν να προετοιμάσουμε το δέρμα μας για την έκθεση στον ήλιο, είτε αυτή γίνει σταδιακά είτε πιο απότομα.</span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;"><span lang="el-GR">Η πρώτη παράμετρος είναι ο δείκτης προστασίας, Υπάρχουν συγκεκριμένοι δείκτες προστασίας όπως ο </span>SFP<span lang="el-GR"> που αξιολογεί την ακτινοβολία </span>UVB<span lang="el-GR"> και ο </span>PPD<span lang="el-GR"> που αξιολογεί την ακτινοβολία </span>UVA<span lang="el-GR">. Αν το αντηλιακό πρόκειται να χρησιμοποιηθεί από άτομα που θα έρθουν σε άμεση επαφή με το νερό, θα πρέπει να είναι αδιάβροχο.</span></span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;"><span lang="el-GR">Τα αντηλιακά σε προσφορά προσφέρουν μια τεράστια γκάμα για κάθε πιθανή περίσταση. Έτσι, όσοι θέλουν να χρησιμοποιήσουν </span>makeup<span lang="el-GR"> πάνω από την αντηλιακή τους κρέμα, μπορούν να διαλέξουν ένα προϊόν χωρίς χρώμα, ενώ για όσους δε θέλουν, κυκλοφορούν αντηλιακές κρέμες προσώπου με χρώμα. </span></span></p>
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: small;"><span lang="el-GR">Άλλη σημαντική παράμετρος είναι η σωστή ποσότητα στη χρήση του αντηλιακού. Μια κουταλιά της σούπας αρκεί για να καλυφθεί σωστά η περιοχή του προσώπου, ο λαιμός και τα αυτιά. Οι εταιρείες συνήθως έχουν ως αξιολόγηση του δείκτη προστασίας την αναλογία με 2 </span>gr<span lang="el-GR">/</span>cm<span lang="el-GR">2.</span></span></p>

Σχετικά άρθρα