Seat Leon 1.6 TDI 105: Φτιαγμένο για ταξίδι

Του ΣΠΥΡΟΥ ΡΕΚΚΑ

Το μαγικό ραβδάκι του γκρουπ VW μεταμόρφωσε και το Seat Leon. Η τρίτη γενιά δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα ανταγωνιστικά μοντέλα και τα βάζει ακόμη και με τις αμιγείς γερμανικές προτάσεις. Στο test drive φάνηκαν οι διαφορές του από την απερχόμενη γενιά και, όπως διαπίστωσα, πλησιάζει το ανώτερο επίπεδο της κατηγορίας των μικρομεσαίων αυτοκινήτων. Περισσότερο μου άρεσε ο τρόπος λειτουργίας του νέου πλαισίου MQB, που χρησιμοποιούν όλα τα αντίστοιχα μοντέλα του γερμανικού γκρουπ. Εύσημα στους Ισπανούς και Γερμανούς μηχανικούς για τις ρυθμίσεις που έκαναν και στις αναρτήσεις.

Να τονίσω την έμφαση που έδωσαν στην αναβάθμιση του οδηγοκεντρικού χαρακτήρα του καινούργιου αυτοκινήτου. Ενιωσα ότι οδηγώ ένα καλοφτιαγμένο, στιβαρό και ασφαλές αυτοκίνητο, ικανό να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του ελληνικού οδικού δικτύου. Ακριβές σύστημα διεύθυνσης με τη σωστή δόση υποβοήθησης.

Ποιότητα κύλισης

Στα θετικά να προσθέσω και την καλή ποιότητα κύλισης. Αναμφισβήτητα, είναι η πιο ολοκληρωμένη πρόταση που φέρει τα σήματα της ισπανικής μάρκας. Προβλέπω ότι και η επόμενη γενιά του αγαπημένου Ibiza θα κινηθεί στα ίδια χνάρια. Με το χέρι στην τσέπη προτείνω την έκδοση ντίζελ 1.600 κ.εκ. TDI ισχύος 105 ίππων, με 25,5 χλγμ. ροπής. Το μοτέρ, που κινεί σχεδόν όλα τα μέλη του γερμανικού γκρουπ, παρέχει και στο ισπανικό αυτοκίνητο τα επιθυμητά χαρακτηριστικά για τη γρήγορη κίνηση και τη μείωση του κόστους χρήσης.

Κατανάλωση μόλις 3,8 λίτρα/100 χλμ. και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (99 γρ.CO2/χλμ.). Αρχική τιμή 17.500 ευρώ. Κάτω από τα 5 λίτρα (4,9) είναι και η έκδοση βενζίνης 1.200 κ.εκ. 105 ίππων. Τέλη κυκλοφορίας 103 ευρώ, 114 γρ. CO2/χλμ. Υπολογίστε 14.600 ευρώ.

Η μεγάλη ευκαιρία για την ανέλιξη της Seat επικουρείται και από την παρουσία της τρίπορτης έκδοσης, που σύντομα θα βρίσκεται στις εκθέσεις.

Σχετικά άρθρα