Αρχική / Διατροφή / Αγορά / Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια: Νέα απόλαυση «φυσικά»… με Κλειστά Μάτια!
Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες  και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια: Νέα απόλαυση «φυσικά»... με Κλειστά Μάτια!  thumbnail

Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια: Νέα απόλαυση "φυσικά"… με Κλειστά Μάτια!

Την Πέμπτη 4 Μαΐου, η σκηνή του BOX Athens «ντύθηκε» στα χρώματα της νέας Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, και υποδέχτηκε πλήθος καλεσμένων σε ένα μοναδικό πάρτι που διοργάνωσε η Coca-Cola. Η κορύφωση της βραδιάς έφτασε με την ανακοίνωση της συνεργασίας με τον Σάκη Τανιμανίδη, ο οποίος θα είναι ο Έλληνας πρεσβευτής της καμπάνιας του νέου προϊόντος. Τη σκηνή γέμισε με την παρουσία του το γνωστό συγκρότημα ONIRAMA, χαρίζοντας το δικό του “Taste the Feeling” ρυθμό, σε μια ανατρεπτική βραδιά που κατάφερε να αφυπνίσει όλες τις αισθήσεις των καλεσμένων και να χαρίσει πολλές Coca-Cola στιγμές.


 


Ο Θοδωρής Μαραντίνης live στη σκηνή του BOX Athens


Εσύ τι νιώθεις όταν κλείνεις τα μάτια; Το συγκρότημα ONIRAMA ερμήνευσε για πρώτη φορά live στη σκηνή του BOX Athens το τραγούδι «Κλείσε Τα Μάτια 2017», που είναι η ελληνική προσαρμογή του γνωστού τραγουδιού της καμπάνιας της Coca-Cola, Taste The Feeling. Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν πρώτοι το νέο video clip του συγκροτήματος, τα γυρίσματα του οποίου αναδεικνύουν διάφορα μέρη της Ελλάδας, με βασικό πρωταγωνιστή τον Σάκη Τανιμανίδη.


 


 Η ομάδα Marketing της Coca-Cola Hellas μαζί με τους ONIRAMA


Ως μια προσωπικότητα που εκφράζει απόλυτα τη φιλοσοφία και την εικόνα της μάρκας, ο Σάκης Τανιμανίδης επιλέχθηκε να είναι το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας του νέου προϊόντος και επιβεβαιώνει πως η νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια μπορεί να γίνει ο απόλυτος σύμμαχος για όσους επιθυμούν να απολαμβάνουν φυσικά… κάθε στιγμή της καθημερινότητας.


        


Η Ντιάνα Μπίρμπα, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Coca-Cola Hellas με ευθύνη για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, μαζί με το Θοδωρή Μαραντίνη


 


                          


Η Coca-Cola, πιστή στο όραμα και τη νέα παγκόσμια στρατηγική της, που εστιάζει ακόμη περισσότερο στο να ακούει τους καταναλωτές της, οι οποίοι επιλέγουν ολοένα και περισσότερο προϊόντα με λιγότερη ή καθόλου ζάχαρη, παρουσίασε για πρώτη φορά παγκοσμίως στην Ελλάδα το νέο προϊόν, μια επιλογή χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, πάντα με την υπέροχη γεύση που περιμένει κανείς από την Coca-Cola.


 


Ο Γιώργος Καπουτζίδης μαζί με τη Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, με ευθύνη για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα


Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσαν πολλοί φίλοι της Coca-Cola, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την υπέροχη γεύση του πέμπτου μέλους της οικογένειας Coca-Cola στην Ελλάδα. Παράλληλα, κρατώντας τη νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, πόζαραν μπροστά από το φωτογραφικό φακό γνωστού Έλληνα καλλιτέχνη και ένιωσαν για λίγο «Coca-Cola» πρωταγωνιστές, αφού στο τέλος της βραδιάς έλαβαν την προσωπική επαγγελματική φωτογραφία τους.


 


Δυνατή μουσική, εκπλήξεις και αμέτρητες στιγμές απόλαυσης ήταν ο απολογισμός μιας μοναδικής Coca-Cola βραδιάς, που ενθουσίασε τους παρευρισκόμενους!


 


 


 


#TasteTheFeeling




Σχετικά με την The Coca-Cola Company:


 


Η The Coca-Cola Company (NYSE:KO) είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, με περισσότερα από 500, ανθρακούχα ή μη, εμπορικά σήματα και περισσότερες από 3.900 επιλογές προϊόντων. Μαζί με την Coca-Cola, ένα από τα πιο πολύτιμα και αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο, η The Coca-Cola Company εμπορεύεται 21 brands αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, εκ των οποίων 19 είναι διαθέσιμα σε επιλογές με μειωμένες, χαμηλές ή και καθόλου θερμίδες. Το χαρτοφυλάκιο της The Coca-Cola Company περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα brands Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia και Gold Peak. Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, αποτελεί τον No. 1 προμηθευτή σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών, ανθρακούχων ή μη. Καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από 1,9 δισ. φορές την ημέρα



 


Διατηρώντας τη δέσμευσή της για διαμόρφωση βιώσιμων κοινωνιών, η The Coca-Cola Company επικεντρώνεται σε πρωτοβουλίες που μειώνουν το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, δημιουργούν ένα ασφαλές, χωρίς αποκλεισμούς περιβάλλον εργασίας για τους εργαζομένους της και ενισχύουν την οικονομική ανάπτυξη των κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται. Σε συνεργασία με τους κατά τόπους εμφιαλωτές της, η The Coca-Cola Company βρίσκεται ανάμεσα στους 10 κορυφαίους εργοδότες παγκοσμίως, με περισσότερους από 700.000 συνεργάτες.


 


Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το Coca-Cola Journey στο www.coca-colacompany.com, ακολουθήστε μας στο Twitter στο twitter.com/CocaColaCo, επισκεφτείτε το blog Coca-Cola Unbottled στο  www.coca-colablog.com ή βρείτε μας στο Linkedin, στο www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company


 


 

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X