Ποιές τροφές πρέπει να τρώω για να χάσω κιλά; thumbnail

Η ΛΕΤΑ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR

Για να «πετάξεις» από πάνω σου μόνιμα αυτά τα κιλά πρέπει να δεις την διατροφή με άλλο μάτι: σαν φροντίδα για τον εαυτό σου και όχι σαν εχθρό. Δεν υπάρχουν μυστικά για να χάσεις βάρος, ούτε απαγορευμένες τροφές.....

Ποιές τροφές πρέπει να τρώω για να χάσω κιλά;

Αναγνώστρια μας ρωτά: Γεια σας. Είμαι 18 ετών 1.76 ύψος και 70 κιλά. Θέλω να φτάσω στα 61-62 κιλά μέχρι αρχές Αυγούστου. Αν γίνεται θα ήθελα να μου πείτε κάποιες συμβουλές και ποια τρόφιμα πρέπει να τρώω οπωσδήποτε. Σας ευχαριστώ πολύ περιμένω με ανυπομονησία την απάντηση σας.


Στο ερώτημά σας απάντησε η Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Κυριακή Απέργη


 


ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αγαπητή φίλη 


Για να «πετάξεις» από πάνω σου μόνιμα αυτά τα κιλά πρέπει να δεις την διατροφή με άλλο μάτι: σαν φροντίδα για τον εαυτό σου και όχι σαν εχθρό. Δεν υπάρχουν μυστικά για να χάσεις βάρος, ούτε απαγορευμένες τροφές.


Το κλειδί βρίσκεται στην ισορροπημένη διατροφή, σύμφωνα με τις ανάγκες μας και την καθημερινή δραστηριότητα. Προσπάθησε επομένως να ακούς το σώμα σου. Πότε πεινάει, πότε διψάει, πότε έχει ανάγκη για ύπνο. Μοίρασε την τροφή σου σε 3 κυρίως γεύματα και 2-3 ενδιάμεσα σνακ. Στα κυρίως γεύματα, πρωί, μεσημέρι και βράδυ, να έχεις πάντα με φρέσκια τροφή (φρούτο ή λαχανικά) για όγκο και βιταμίνες, μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνη (γαλακτοκομικά, κρέας, αυγό, ψάρι) που προσφέρει κορεσμό και βοηθάει την ανάπτυξή σου και σωστή ποσότητα, περίπου 1 φλιτζάνι, άμυλο από δημητριακά ολικής αλέσεως, καστανό ρύζι, ζυμαρικά ολικής, όσπρια, πατάτα ή 1 μέτριο κρίθινο παξιμάδι ή 2 λεπτές φέτες ψωμί ολικής. Συμπληρώνουμε πάντα με μικρή ποσότητα από «καλά» λιπαρά, όπως ξηρούς καρπούς, ταχίνι, ελαιόλαδο, αβοκάντο.


Μην ξεχνάς να έχεις σαν πρωτεΐνη 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών καθημερινά στη διατροφή σου, προτιμώντας το γιαούρτι, κεφίρ, ξινόγαλα και τα τυριά που είναι πιο εύπεπτα. Στα ενδιάμεσα των γευμάτων, για να ελέγχεις την πείνα σου και να περιορίζεις τα διάφορα σνακ χωρίς θρεπτική αξία, ανά τρείς ώρες φρόντιζε να έχεις φρέσκα φρούτα ή λαχανικά με μια χούφτα μουσκεμένους ξηρούς καρπούς ή λίγο γιαούρτι ή τυρί. Οτιδήποτε άλλο θες. Πχ. Γλυκό, να το τρως μετά από κάποιο γεύμα ή σνακ και όχι σε αντικατάστασή τους. Να μασάς καλά, να τρως σε ήρεμο ευχάριστο περιβάλλον, μόνο όταν πεινάς, αλλά όχι όταν είσαι στεναχωρημένη, θυμωμένη ή κουρασμένη. Μην ξεχνάς άλλο έναν σύμμαχο: το νερό ή αφεψήματα και τσάι χωρίς ζάχαρη ή άλλο γλυκαντικό.


Το σώμα σου κάθε μέρα θα μεταμορφώνεται και εσύ φρόντιζε να βιώνεις αυτή την αλλαγή, παρατηρώντας μόνη σου την ενέργειά σου, την αντοχή σου και τα ρούχα σου μακριά από ζυγαριές ή χωρίς να εξαρτάσαι από τα σχόλια άλλων.


Χρειάζεσαι συμμάχους σε αυτή σου την προσπάθεια και πρέπει να τον βρεις στην οικογένειά σου, στους φίλους σου και φυσικά σε έναν πτυχιούχο διαιτολόγο- διατροφολόγο.


Με εκτίμηση Κυριακή Απέργη


Διαιτολόγος- Διατροφολόγος


MSc Σακχαρώδης Διαβητης και Παχυσαρκία Ιατρική Αθηνών


Ανδρέα Παπανδρέου 13-17


Μελίσσια, ΤΚ 15127, 6987121394


fb: Κυριακή Απέργη-Διαιτολόγος Διατροφολόγος


www.kiriakiapergi.gr www.thehealthlab.gr


Διαβάστε ακόμα: 


Ποιά δίαιτα να κάνω για να χάσω 10 ολόκληρα κιλά;


Πώς να χάσεις κιλά χωρίς να πεινάς!


 

[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X