Αρχική / Διατροφή / Δυο χρόνια μετά την δεύτερη εγκυμοσύνη και η κοιλιά παραμένει: τι να κάνω;
Δυο χρόνια μετά την δεύτερη εγκυμοσύνη και η κοιλιά παραμένει: τι να κάνω; thumbnail

Η ΜΑΡΘΑ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR

Η τροφή είναι σύμμαχος. Προσπαθήστε να την μοιράζετε σε 3 κυρίως γεύματα και ανά 3-4 ώρες μικρά ενδιάμεσα. Αυτό θα σας βοηθήσει να έχετε ενέργεια και να ελέγχετε καλύτερα την πείνα σας. Στα κυρίως γεύματα σας πρωί- μεσημέρι-βράδυ να έχετε έναν συνδυασμό από: α) μια πηγή πρωτεΐνης πχ γαλακτοκομικό, αυγό, ψάρι ή κρέας, β) σύνθετους υδατάνθρακες πχ όσπρια, ζυμαρικά ολικής, παξιμάδι, δημητριακά ολικής, καστανό ρύζι κτλ γ) φρέσκα φρούτα ή λαχανικά....

Δυο χρόνια μετά την δεύτερη εγκυμοσύνη και η κοιλιά παραμένει: τι να κάνω;

Αναγνώστρια μας ρωτά: Μετά τη δεύτερη εγκυμοσύνη μου έμειναν 9 κιλά και τα περισσότερα στη κοιλιά. Γυμναστική δεν προλαβαίνω να κάνω και τρώω όσο λιγότερο μπορώ. Είναι δεύτερος χρόνος από τότε που γέννησα και η κοιλιά παραμένει. Τι να κάνω;


Στο ερώτημά σας απάντησε η Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Κυριακή Απέργη


 


ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αγαπητή φίλη,


Φέρατε έναν άνθρωπο στον κόσμο και πρέπει να είσαστε επιεικής με το σώμα σας. Δώστε του χρόνο και σεβαστείτε το.


Παράλληλα προσπαθήστε να το φροντίζετε σωστά με σωστή και ισορροπημένη διατροφή και άσκηση, αλλά και επαρκή ξεκούραση. Οι ακραίες ή μονότονες δίαιτες μπορεί να έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα και να μην σας βοηθούν να χάσετε βάρος.


Η τροφή είναι σύμμαχος. Προσπαθήστε να την μοιράζετε σε 3 κυρίως γεύματα και ανά 3-4 ώρες μικρά ενδιάμεσα. Αυτό θα σας βοηθήσει να έχετε ενέργεια και να ελέγχετε καλύτερα την πείνα σας. Στα κυρίως γεύματα σας πρωί- μεσημέρι-βράδυ να έχετε έναν συνδυασμό από: α) μια πηγή πρωτεΐνης πχ γαλακτοκομικό, αυγό, ψάρι ή κρέας, β) σύνθετους υδατάνθρακες πχ όσπρια, ζυμαρικά ολικής, παξιμάδι, δημητριακά ολικής, καστανό ρύζι κτλ γ) φρέσκα φρούτα ή λαχανικά και δ) καλά λιπαρά όπως ελαιόλαδο, ταχίνι, ξηροί καρποί. Ανά τρείς ώρες ενδιάμεσα, φροντίστε να έχετε φρέσκα ή ξερά φρούτα ή λίγους ξηρούς καρπούς μαζί με κάποιο γαλακτοκομικό.


Προσπαθήστε να αυξήσετε την πρόσληψη νερού και υγρών χωρίς ζάχαρη και ελαττώστε την άσπρη ζάχαρη και τις επεξεργασμένες τροφές, που είναι πλούσιες σε τρανς λιπαρά, αλάτι και λευκό αλεύρι. Ωστόσο, μια φορά την εβδομάδα σε ένα γεύμα ελεγχόμενα και προγραμματισμένα να τρώτε κάτι διαφορετικό που επιθυμήσατε και ένα μικρό γλυκό.


Βάλτε στην ζωή σας καθημερινά κίνηση και περιορίστε τις καθιστικές δραστηριότητες. Φροντίστε ακόμα να κοιμάστε καλά και προσπαθήστε να κάνετε πράγματα για εσάς που αγαπάτε και σας γεμίζουν ακόμα και αν πρόκειται πχ να απολαύσετε για 5΄ένα ρόφημα, να κανένα ένα μπάνιο ή να περιποιηθείτε τον εαυτό σας


Εκτιμήστε την πρόοδο συνολικά, όχι μόνο μέσω της ζυγαριάς, αλλά και στην διάθεση σας, στην ενέργεια σας, σε δείκτες υγείας αι στα ρούχα σας.


 


Με εκτίμηση Κυριακή Απέργη


Διαιτολόγος- Διατροφολόγος


MSc Σακχαρώδης Διαβητης και Παχυσαρκία Ιατρική Αθηνών


Ανδρέα Παπανδρέου 13-17


Μελίσσια, ΤΚ 15127, 6987121394


fb: Κυριακή Απέργη-Διαιτολόγος Διατροφολόγος


www.kiriakiapergi.gr www.thehealthlab.gr


Διαβάστε ακόμα: 


Ποιές τροφές πρέπει να τρώω για να χάσω κιλά;


Τρώω συνέχεια χωρίς να πεινάω: μπορείτε να με βοηθήσετε;


Τι να τρώτε για να είστε όμορφες!


 


 

[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X