Αρχική / Υγεία / Η Υγεία μου / Γυναικολογία / Το τελευταίο τρίμηνο έχω απώλεια αίματος: Τι μπορεί να συμβαίνει;
Το τελευταίο τρίμηνο έχω απώλεια αίματος: Τι μπορεί να συμβαίνει; thumbnail

Η ΙΩΑΝΝΑ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BORO.GR

Χωρίς να αμελήσετε άλλο το πρόβλημα σας, να σας δεί ο γυναικολόγος σας για να γίνει γυναικολογική εξέταση, κολπικό υπερηχογράφημα και ορμονικός έλεγχος.....

Το τελευταίο τρίμηνο έχω απώλεια αίματος: Τι μπορεί να συμβαίνει;

Αναγνώστρια μας ρωτά: Γεια σας, ειμαι 46 ετών και περα απο την τακτική περίοδο, έμμηνο ρύση, παρατηρώ εδω και τρεις μήνες, καθημερινά – εξακολουθεί να συμβαίνει – να έχω κάθε μέρα απώλεια αίματος απο τον κόλπο. Είναι λίγο σαν να ήμουν στην τελευταία μέρα της περιόδου μου αλλα δεν εχει σταματήσει καθόλου. Τι μπορεί να συμβαίνει;


Από τον Αλέξανδρο Τζεφεράκο, μαιευτήρα–γυναικολόγο, συντονιστή της «Μονάδας Γονιμότητας» στο μαιευτήριο «ΡΕΑ».


 


ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Χωρίς να αμελήσετε άλλο το πρόβλημα σας, να σας δεί ο γυναικολόγος σας για να γίνει γυναικολογική εξέταση, κολπικό υπερηχογράφημα και ορμονικός έλεγχος. Έτσι θα μπει διάγνωση και θα μάθετε τι συμβαίνει.


 


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ  ΤΖΕΦΕΡΑΚΟΣ


Μαιευτήρας Γυναικολόγος 

Διευθυντής Μονάδας Γονιμότητας στην κλινική "ΡΕΑ"

Λεωφόρος Συγγρού 383 , τηλέφωνο 210 9495172

www.tzeferakos.gr


Διαβάστε ακόμα: 


Καλοκαίρι και κολπίτιδες: Τι να προσέξεις για να τις αποφύγεις



[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X