Αρχική / Ψυχολογία / Κακές ειδήσεις: πόσο αρνητικά επηρεάζουν την ψυχολογία μας;
Κακές ειδήσεις: πόσο αρνητικά επηρεάζουν την ψυχολογία μας; thumbnail
Μπορούμε να μένουμε ενημερωμένοι, αλλά και να προστατεύσουμε την ψυχική μας υγεία

Κακές ειδήσεις: πόσο αρνητικά επηρεάζουν την ψυχολογία μας;

Καθώς οι δυσάρεστες ειδήσεις κατακλύζουν καθημερινά τα μέσα, αρχίζουμε να αισθανόμαστε όλο και περισσότερο αγχωμένοι και απαισιόδοξοι σχετικά με το μέλλον.


Είναι φυσικό να επηρεαζόμαστε όταν διαβάζουμε για κάποιο δυσάρεστο γεγονός. Πώς μπορούμε όμως να μένουμε ενημερωμένοι, αλλά και να προστατεύσουμε την ψυχική μας υγεία;


Σίγουρα δεν μπορούμε να αλλάξουμε τα γεγονότα, όμως μπορούμε να επιλέξουμε τον τρόπο με τον οποίο θα αντιδράσουμε σε αυτά!


«Η διατήρηση της καλής ψυχικής υγείας εν μέσω μιας τραγωδίας δεν σημαίνει να «κλείνεις τα μάτια» στα γεγονότα, αλλά να μάθεις πώς να την αντιμετωπίζεις», λέει ο δόκτωρ Mark Williamson.


Περιορίστε την χρήση της τεχνολογίας




Είναι σημαντικό να μένουμε ενημερωμένοι, αλλά εξίσου σημαντικό είναι να μην φορτιζόμαστε συναισθηματικά. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και η ευρεία, πλέον, χρήση έξυπνων τηλεφώνων μας βοηθούν να είμαστε συνεχώς ενήμεροι σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις, νοιώθοντας έτσι συνδεδεμένοι με τον υπόλοιπο  κόσμο και μέρος ενός ευρύτερου συνόλου. Τείνουμε, όμως, να δίνουμε περισσότερη προσοχή στις κακές ειδήσεις, να τις σκεφτόμαστε, αλλά και να τις συζητάμε. Η συνεχής ροή αρνητικών ειδήσεων και κινδυνολογίας αυξάνει τις πιθανότητες να σκεφτόμαστε το κόσμο ως ένα μέρος τρομακτικό και αδυσώπητο.


 


Βρες τη θετική πλευρά 


Ακόμα και μέσα σε μία  τραγωδία μπορούμε να βρούμε θετικές ειδήσεις.


Η σωστή αντιμετώπιση τραγικών γεγονότων είναι να μένουμε ορθολογιστές και αισιόδοξοι. Δεχόμαστε τις καταστάσεις όπως είναι, αλλά δεν ξεχνάμε να μένουμε θετικοί και να θυμόμαστε πως τα πράγματα μπορούν και πράγματι γίνονται καλύτερα.


Ο κόσμος είναι γεμάτος καλές ειδήσεις – από επιστημονικές ανακαλύψεις  έως μικρές κινήσεις καλοσύνης- αρκεί να τις δούμε.


 


Φροντίστε τον εαυτό σας


 


Η σωστή και ποιοτική ξεκούραση καθώς και η φυσική άσκηση (π.χ. μια βόλτα στο πάρκο) μας βοηθούν πάντα να αντιμετωπίζουμε αποτελεσματικότερα δύσκολες καταστάσεις.


Επίσης, όταν νοιώθετε να «πνίγεστε» από τα δυσάρεστα νέα είναι καλό να μοιράζεστε να συναισθήματα σας με άλλους που μπορούν να σας βοηθήσουν ή ακόμα και με ειδικούς ψυχικής υγείας.


 


πηγή: http://www.huffingtonpost.co.uk


 


 


 


 


 

[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X