Η Folli Follie ισχυροποιεί τη θέση της στην Κίνα

TΗΣ ΜΑΙΡΗΣ Ι. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Στη δημιουργία ενός ισχυρού δικτύου που θα απαρτίζεται από 250 καταστήματα μέχρι το τέλος του 2014 στην απέραντη αγορά της Κίνας στοχεύει ο όμιλος Folli Follie, την ίδια στιγμή που ο μεγαλύτερος μέτοχος της εταιρείας, η Fosun, ολοκληρώνει στη χώρα μας την εξαγορά του συνόλου των μετοχών της Club Med.

Τη στρατηγική για νέες επενδύσεις στην ασιατική αγορά ανέπτυξε η Folli Follie, στο πλαίσιο της αποστολής Ελλήνων επιχειρηματιών στην Κίνα, στην οποία συμμετείχε εκπροσωπούμενη από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου, Γεώργιο Κουτσολιούτσο.

Η παρουσία της εταιρείας στην απέραντη αγορά της Κίνας είναι ήδη έντονη για περισσότερα από 10 χρόνια. Διαθέτει πάνω από 150 καταστήματα Folli Follie σε 50 κινεζικές πόλεις.

“Η Folli Follie τα τελευταία δύο χρόνια με ιδιαίτερα έντονο τρόπο εκπροσωπεί και προβάλλει το πλέον σύγχρονο πρόσωπο της Ελλάδας στην Κίνα. Η τεράστια αυτή προσπάθεια, που για όλους εμάς στην Folli Follie, είναι ένα μεγάλο στοίχημα και μια σημαντική δέσμευση, περνάει σε ένα επόμενο επίπεδο μέσα από μια νέα πρωτοβουλία της εταιρείας. Στο πλαίσιο της χορηγίας της Folli Follie για το Spetses Classic Yacht Race 2013 και με στόχο την έντονη προβολή ενός διαφορετικού προσώπου της Ελλάδας στην Κίνα και την επακόλουθη προσέλκυση τουριστών στη χώρα μας, η εταιρεία διοργανώνει μεγάλη δημοσιογραφική αποστολή από την Κίνα.

Τα μεγαλύτερα Κινεζικά τηλεοπτικά δίκτυα και τα πιο σημαντικά lifestyle έντυπα της χώρας θα επισκεφτούν την Ελλάδα, φιλοξενούμενοι από την Folli Follie και θα καλύψουν την Regatta των Σπετσών. Η κουλτούρα και το σύγχρονο πρόσωπο μας, η αίγλη των ελληνικών θαλασσών και η ομορφιά των Σπετσών θα ταξιδέψουν μέσα από αυτή την πρωτοβουλία στην Κίνα, γεμίζοντας όλους εμάς στην Folli Follie με υπερηφάνεια

Σχετικά άρθρα