Αρχική / Διατροφή / Συνταγές / Light & Υγιεινά / Κρέπες βρώμης αλμυρές ή γλυκές
Κρέπες βρώμης αλμυρές ή γλυκές thumbnail

Κρέπες βρώμης αλμυρές ή γλυκές

Κρέπες βρώμης αλμυρές ή γλυκές


Γλυκές κρέπες


ΘΕΡΜΙΔΕΣ: 253 kcal
ανά μερίδα 189γρ.
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ: 34γρ.
ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ: 14 γρ.
ΛΙΠΟΣ: 7 γρ.
ΦΥΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ: 3 γρ.
Χοληστερόλη: 214 mg
Νάτριο: 119 mg


Αλμυρές κρέπες


ΘΕΡΜΙΔΕΣ: 229 kcal
ανά μερίδα 183γρ.
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ: 22γρ.
ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ: 18 γρ.
ΛΙΠΟΣ: 7 γρ.
ΦΥΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ: 2 γρ.
Χοληστερόλη: 216 mg
Νάτριο: 394 mg


ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ 3 ΚΡΕΠΕΣ 1 ΜΕΡΙΔΑ

1 αυγό (50γρ.) ή 2 ασπράδια αυγών
3 K (23γρ.) πίτουρο βρώμης
2 K (50γρ.) γεμάτες γιαούρτι, χωρίς λιπαρά (0% λιπαρά)
2 Κ γάλα, αποβουτυρωμένο (0% λιπαρά) (αν χρειαστεί)
Για αλμυρές κρέπες προσθέτετε στο μίγμα 0,4γρ. (1 πρέζα) αλάτι  και ό,τι μπαχαρικό ή φρέσκο μυρωδικό θέλετε και 2 Κ (30γρ.) αναρή ξηρή (3% λιπαρά).
Για γλυκές κρέπες στο μίγμα προσθέτετε 1 γρ. στέβια και μετά στο ψήσιμο κανέλα. Σερβίρετε με 2 Κ (36γρ.) μαρμελάδα φρούτου (Φραγκοστάφυλο/ φράουλα) χωρίς επιπρόσθετη ζάχαρη.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Χτυπάτε το αυγό με το αλάτι, τo γιαούρτι, το πίτουρο βρώμης  μέχρι να ομογενοποιηθούν τα υλικά.


Αν το μίγμα είναι πολύ σκληρό προσθέτετε 2 κουταλιές γάλα χαμηλών λιπαρών.   


Σ’ ένα αντικολλητικό τηγάνι ρίχνετε μια κουταλιά από το μίγμα και την απλώνετε στο τηγάνι μέχρι να ψηθεί καλά και από τις δυο μεριές. Γυρίζετε με σπάτουλα και από τις δυο μεριές.   


Οι κρέπες τρώγονται σκέτες, αλμυρές ή γλυκές.


Mε τη ΔΡΑ ΕΛΕΝΗ Π. ΑΝΔΡΕΟΥ
DProf, RD, LD κλινική διαιτολόγος – διατροφή και αγωγή υγεία aeleni@spidernet.com.cy


ΠΗΓΗ: http://www.xrysessyntages.com


Διαβάστε ακόμα:


Το πιο νόστιμο πρωινό: Ράβδοι με βρώμη και μπανάνα


 

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X