Αρχική / Παιδί / Θυμηθείτε να παίζετε και παίξτε για να θυμηθείτε
Θυμηθείτε να παίζετε και παίξτε για να θυμηθείτε thumbnail

Θυμηθείτε να παίζετε και παίξτε για να θυμηθείτε

Το τελευταίο διάστημα δίνεται μεγάλη προσοχή στις επιδράσεις που μπορεί να έχει η αερόβια γυμναστική στη γνωστική λειτουργία του εγκεφάλου.

Γράφει ο Παιδίατρος Νικόλαος Βουδούρης

Με αυτή την αφορμή, οι Lopez-Vicente et al, πραγματοποίησαν μια μελέτη η οποία αποδεικνύει πως η αερόβια γυμναστική και οι εξωσχολικές δραστηριότητες (π.χ. αθλητισμός, χορός, ποδηλασία, κολύμβηση και παιχνίδι με συνομήλικους) σε παιδιά μεταξύ 4 και 6 ετών βελτιώνουν θεαματικά την μνήμη και τις σχολικές επιδόσεις στην εφηβεία, αλλά και στην ενήλικη ζωή.


Επίσης, εκτός αυτού η ενασχόληση με τον αθλητισμό βοηθά στην κοινωνικοποίηση των παιδιών και προάγει την σωματική και πνευματική τους υγεία.


Τέλος, οι γονείς πρέπει να μην ξεχνούν να παροτρύνουν συνεχώς τα παιδιά να ασχολούνται με αθλητικές δραστηριότητες και ακόμη, μπορούν και οι ίδιοι να συμμετέχουν σε αυτές, ώστε να βελτιώσουν την ικανότητα της μνήμης τους σε βάθος χρόνου.

Πηγή: The Journal of Pediatrics)


Διαβάστε ακόμα:

Τα οφέλη της παιδικής γιόγκα


Τι ασκήσεις μπορεί να κάνει το παιδί μου;

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X