Αρχική / Υγεία / Γυναικολογία / Έβαλα σπιράλ και είχα αιμορραγία. Τι πρέπει να κάνω;
Έβαλα σπιράλ και είχα αιμορραγία. Τι πρέπει να κάνω; thumbnail

Η 35χρονη Βένια, αναγνώστρια του boro.gr,

Έβαλα σπιράλ και είχα αιμορραγία. Τι πρέπει να κάνω;

Στo ερωτήμά σας απάντησε ο Αλέξανδρος Τζεφεράκος, μαιευτήρας – γυναικολόγος, συντονιστή της «Μονάδας Γονιμότητας» στο μαιευτήριο «ΡΕΑ»



ΕΡΩΤΗΣΗ: Έχω τοποθετήσει το σπιράλ εδώ και δυο εβδομάδες και απο την πρώτη μέρα είχα αιμοραγία. Στην πορεία, είχα πολύ λιγότερη έως και καθόλου, όμως τωρα επανηλθε. Επίσης, έχω πόνο και βάρος περιόδου. Ειναι φυσιολογικό αυτό;


ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Το πρώτο δίμηνο προσαρμόζεται στην μήτρα και υπάρχει αυτή η συμπτωματολογία . Μετά τον δεύτερο κύκλο όλα θα είναι εντάξει.


Αλέξανδρος Τζεφεράκος
Μαιευτήρας Γυναικολόγος
Διευθυντής Μονάδας Γονιμότητας στην κλινική "ΡΕΑ"
Λεωφόρος Συγγρού 383 , τηλέφωνο 210 9495172
www.tzeferakos.gr

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X