Αρχική / Υγεία / Δερματολογία / Έκανα laser στο πρόσωπο και οι ουλές αντί να φύγουν χειροτέρεψαν. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Η 42χρονη Βούλα ρωτά

Έκανα laser στο πρόσωπο και οι ουλές αντί να φύγουν χειροτέρεψαν. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Έκανα τέλη Δεκεμβρίου laser fractional στο πρόσωπο και εκτός ότι δεν έφυγαν οι ουλές έχουν μείνει οι γραμμές από το laser και και έχω και σε κάποια σημεία ποιό σκούρο χρώμα στο δέρμα! Ειδικά αν κάτσω κάπου που έχει ζέστη, κοκκινίζω και φαίνονται κουτάκια – κουτάκια από το λέιζερ! Θα φύγουν η έχει γίνει ζημιά;

Στο ερώτημά σας απαντά ο Δημήτρης Καπετανάκης, Δερματολόγος-Αφροδισιολόγος

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η ερώτησή σας είναι αρκετά δύσκολη να απαντηθεί! Ως προς το πρώτο σκέλος ότι δεν έχουν φύγει οι ουλές, είναι ακόμα νωρίς αφού για να φτιαχτεί το κολλαγόνο που έχει χαθεί κάτω από τις ουλές απαιτούνται τουλάχιστον 6 μήνες μετά την συνεδρία.

Γενικά οι ουλές δεν «φεύγουν», αλλά βελτιώνονται και εξαρτάται από το μηχάνημα, τις παραμέτρους που έχουμε βάλλει στο μηχάνημα και από τις συνεδρίες.

Ως προς το θέμα των σημαδιών το μόνο που μπορώ να πω είναι πως όσο πιό επιθετική είναι η συνεδρία, τόσο πιό μεγάλο χρόνο αποθεραπείας έχει , αλλά και καλύτερα αποτελέσματα.

Καλό είναι να απευθυνθείτε στον γιατρό που σας έκανε το laser

Δημήτρης Καπετανάκης

Δερματολόγος- Νος.ΥΓΕΙΑ

www.e-dermatology.gr

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Lifting προσώπου: «Θέλω να φαίνομαι πιο νέα… Ποια μέθοδο μου προτείνετε»;

Πανάδες στο πρόσωπο: τι να κάνω για να μην γίνουν έντονες;

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X