Το Twitter θα στέλνει στοχευμένες διαφημίσεις

Το Twitter θα επιτρέπει στους διαφημιστές να χρησιμοποιούν τη βάση δεδομένων των χρηστών του, προκειμένου να στέλνει στοχευμένες διαφημίσεις σε όσα άτομα που έχουν δείξει ενδιαφέρον για σχετικές μάρκες.

Τα εν λόγω επιχορηγούμενα tweets θα καθορίζονται από online δεδομένα ενός χρήστη, όπως ιστοσελίδες που επισκέπτεται συχνά κι εγγραφή του σε λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Οι διαφημιστές θα είναι σε θέση να ανεβάζουν cookies από τις διάφορες ιστοσελίδες στην πλατφόρμα των διαφημίσεων του Twitter και στη συνέχεια θα γίνεται διασταύρωση των δεδομένων με τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Twitter για να εντοπίζει τους ενδιαφερόμενους χρήστες.

Προς το παρόν, το πιλοτικό πρόγραμμα είναι σε εφαρμογή στις Ηνωμένες Πολιτείες κι εάν στεφθεί με επιτυχία, αφενός θα βελτιώσει τα διαφημιστικά έσοδα του Twitter, τα οποία καθορίζονται από τον αριθμό των κλικ στις διαφημίσεις, αφετέρου θα επεκταθεί και στις άλλες χώρες.

Σημασία έχει το γεγονός ότι με αυτό τον τρόπο δε θα αυξηθεί ο αριθμός των αγγελιών που εμφανίζονται σε κάθε χρήστη, κάτι που επεσήμανε κι ο Kevin Weil, ανώτερος διευθυντής του Twitter στον τομέα των εσόδων σε blog post: “Οι χρήστες δε θα βλέπουν περισσότερες διαφημίσεις στο Twitter, αλλά θα μπορούν να βλέπουν καλύτερες διαφημίσεις”.

Το Twitter τόνισε ότι δε θα παρέχει στους διαφημιστές επιπλέον πληροφορίες για τους χρήστες, ενώ θα δώσει στους χρήστες την ευκαιρία να εξαιρεθούν των στοχευμένων διαφημίσεων, ξεκλικάροντας το κουτάκι “promoted content” που θα βρουν στις “Ρυθμίσεις Λογαριασμού

Σχετικά άρθρα