Ο 58χρονος Μηνάς ρωτά

Πρόβλημα στύσης λόγω μπάι πας: Επιτρέπεται η λήψη φαρμάκου;

Πριν δυο χρόνια έκανα bypass. Τώρα νιώθω καλά. Έχω μόνο ζάχαρο (140). Δεν έχω καλή στύση. Μπορώ να πάρω φάρμακο;

Στο ερώτημά σας απαντά ο καρδιολόγος Γιώργος Λάζαρος

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Υπάρχουν καρδιολογικά φάρμακα η συγχορήγηση των οποίων με φάρμακα κατά της στυτικής δυσλειτουργίας μπορεί να είναι επικίνδυνη και κατά συνέπεια δεν επιτρέπεται. Επομένως θα πρέπει να συζητήσετε το θέμα με τον Καρδιολόγο σας ο οποίος ανάλογα με την φαρμακευτική αγωγή που λαμβάνεται θα σας πει εάν επιτρέπεται ή όχι. Επίσης, πάντα με την καθοδήγηση του θεράποντος ιατρού χρήσιμο είναι κα γίνει και μία αντικειμενική εκτίμηση της καρδιολογικής σας κατάστασης (πχ  με test κοπώσεως ή με ότι άλλο κατά περίπτωση απαιτείται) για να σας δοθούν ασφαλείς οδηγίες.

Γιώργος Λάζαρος,

Καρδιολόγος, Διευθυντής ΕΣΥ

Α’ Πανεπιστημιακή καρδιολογική Κλινική

Ιπποκράτειο Γ.Ν. Αθηνών

Διαβάστε σχετικά άρθρα

Έχω έντονους πόνους και δυσφορία… Έκανα τρίπλεξ καρδιάς και δεν έδειξε κάτι. Τι μου συμβαίνει;

[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X