Αρχική / Παιδί / Υγιεινές επιλογές για τη σωστή διατροφή του παιδιού μου
ygieini diatrofi paidi1

Υγιεινές επιλογές για τη σωστή διατροφή του παιδιού μου

Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή κατά την παιδική ηλικία είναι το κλειδί για την ομαλή ανάπτυξη του οργανισμού αλλά και την πορεία της υγείας του στην ενήλικη ζωή. Οι υγιεινές επιλογές εξασφαλίζουν το σύνολο των απαραίτητων θρεπτικών συστατικών που έχει ανάγκη ο οργανισμός σε όλα τα στάδια της ανάπτυξης του παιδιού.

Η διατροφή παίζει καθοριστικό ρόλο στην καθημερινή ενέργεια, στη σωματική και πνευματική απόδοση. Οι γονείς πρέπει να έχουν σωστό προγραμματισμό και γνώσεις έτσι ώστε να εξασφαλιστούν οι σωστές βάσεις στην παιδική διατροφή που είναι:

Η πρόσληψη πρωινού

prwino oikogeneia

  • Η καθημερινή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών
  • Η αποφυγή γρήγορου και έτοιμου φαγητού.
  • Γιατί επιμένουμε στο πρωινό:
  • Γιατί μας δίνει καλό κορεσμό και αποφεύγω την πείνα
  • Γιατί ανεβάζει 30 % το νευροδιαβιβαστή σεροτονίνη και έχω καλή εγκεφαλική λειτουργία.
  • Γιατί παρέχει την ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά για το μυαλό και το σώμα, προκειμένου να επιτυγχάνεται η ενεργητική μάθηση.
  • Γιατί αυξάνει τη συγκέντρωση της προσοχής.
  • Γιατί υιοθετώ υγιεινές επιλογές και ορθές διατροφικές συνηθείες.
  • Γιατί η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται.

Σύσταση Πρωινού

Απαραίτητο για τα άτομα που σχεδιάζουν τα πρωινά των παιδιών είναι να γνωρίζουν τις διατροφικές ανάγκες αυτής της ηλικιακής ομάδας. Στον παρακάτω πίνακα δίνεται ένα υπόδειγμα για τα τρόφιμα και τις μερίδες που πρέπει να περιέχονται στο πρωινό των παιδιών, ανά ηλικιακή ομάδα.

pinakas prwino paidia

Για τις ηλικίες άνω των 2 ετών ασφαλής επιλογή όπως προτείνεται από τον παγκόσμιο οργανισμό υγείας, είναι το γάλα χαμηλών λιπαρών 1.5%

Υγιεινά σνακ

Στο παρακάτω πίνακα ακολουθούν υγιεινά σνακ, τα οποία προτείνονται στο σχολείο σαν πρωινό ή ενδιάμεσο σνακ.

pinakas ygieina snak paidia

Οι γονείς εκπαιδεύουν τα παιδιά όταν σχεδιάζουν και απολαμβάνουν μαζί το πρωινό τους. Στόχος είναι να καθιερωθεί το πρωινό ως βασική, καθημερινή συνήθεια.

Δρ. Άννα Παπαγεωργίου
PhD, Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Ιατρική Σχολή Πανεπιστήμιο Αθηνών

Καθ.Φυσικής Αγωγής , Υπεύθυνη Διαιτολόγος στο «Παιδοενδοκρινολογικό Ιατρείο Ελέγχου βάρους του Νοσοκομείου Μητέρα»

http://www.evrostia-health.gr

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

Το κολατσιό στο σχολείο: Υγιεινές επιλογές για το παιδί

Υγιεινά σνακ για το σχολείο!

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X