Νίκος Κούλης: Ο κοσμηματοποιός που προτίμησε η Σκάρλετ Γιόχανσον στα Emmy- Οι διάσημες που έχουν φορέσει τα κομμάτια του και πώς κατέκτησε την ξένη αγορά

Λαμπερή ήταν η εμφάνιση της Σκάρλετ Γιόχανσον στα φετινά βραβεία Emmy η οποία στολίστηκε με τα σκουλαρίκια του σχεδιαστή κοσμημάτων Νίκο Κούλη. Ο Έλληνας σχεδιαστής ο οποίος έχει μεγάλο κοινό στο εξωτερικό μάλλον είναι ο αγαπημένος των διάσημων γυναικών όταν έρχεται η μέρα της απονομής των βραβείων Emmy.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nikos Koulis (@nikoskoulisjewels) στις

Δεν είναι μόνο η Σκάρλετ Γιόχανσον που προτίμησε να βάλει δημιουργίες του. Πέρυσι τον σχεδιαστή τίμησε η Όπρα με την εντυπωσιακή εμφάνιση που είχε κάνει φορώντας ένα ζευγάρι σκουλαρίκια με διαμάντια και σμαράγδια από την σειρά του Νίκου Κούλη.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nikos Koulis (@nikoskoulisjewels) στις

Κοσμήματα από την ίδια συλλογή, την V Collection, επέλεξε να φορέσει και η Keri Russel στα περυσινά βραβεία. Εκείνη πέρα από ένα ζευγάρι σκουλαρίκια φόρεσε και ένα δαχτυλίδι με σμαράγδια και διαμάντια δια χειρός Νίκου Κούλη.

Φυσικά τα ονόματα που έχουν φορέσει δημιουργίες Νίκου Κούλη δεν είναι μόνο αυτά. Πολλές είναι οι γυναίκες από τον χώρο του θεάματος που έχουν προτιμήσει τα κομμάτια του σε επίσημες εμφανίσεις πέραν των βραβείων Emmy.

Ποιος είναι ο Έλληνας σχεδιαστής Nikos Koulis που έχει καταφέρει να «βγάλει» τις δημιουργίες του στο εξωτερικό και να κοσμεί με αυτά διασημότητες;

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nikos Koulis (@nikoskoulisjewels) στις

Το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει

Το κόσμημα δεν ήταν κάτι ξένο για τον Νίκο Κούλη ίσα ίσα. Προέρχεται από οικογένεια κοσμηματοποιών οπότε θα λέγαμε ότι από μικρός έχει μπει στον μαγικό κόσμο του κοσμήματος. Γεννήθηκε στην Αθήνα ωστόσο όταν ήρθε η ώρα για τις σπουδές του επέλεξε να φύγει για την Αμερική. Εκεί σπούδασε Γεμολογία και Γλυπτογραφία (χαρακτική λίθων) στο Gemological Institute of America. Έπειτα από τις σπουδές του δεν έμεινε στο εξωτερικό αλλά αποφάσισε να γυρίσει στην Ελλάδα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nikos Koulis (@nikoskoulisjewels) στις

Η απόπειρά του να πατήσει στα δικά του πόδια και να δει μέχρι που μπορεί να φτάσει ήταν πετυχημένη. Το 2006 ανοίγει τη δική του επιχείρηση ενώ 8 χρόνια αργότερα, το 2014, ανοίγει το πρώτο του κατάστημα στη Μύκονο. Λίγοι μήνες χρειάστηκαν για να ακολουθήσει ένα δεύτερο στην Αθήνα και πιο συγκεκριμένα στην πλατεία Κολωνακίου. Στη δημιουργία της μπουτίκ του Νίκου Κούλη αρωγός ήταν το Stage Design Office των Σταύρου Παπαγιάννη και Γιώργου Κυριαζή

.
Φαίνεται ότι ο Nikos Koulis από νωρίς είχε φιλοδοξίες και είχε πιστέψει στο εγχείρημά του γι’ αυτό και δύο χρόνια μετά το άνοιγμα της επιχείρησής τους «έβγαλε» τα κοσμήματά του στο εξωτερικό. Όλες αυτές οι κινήσεις έγιναν σε περίοδο κρίσης πράγμα που ανέβαζε κατά πολύ τα επίπεδα του ρίσκου. Φυσικά η συνέχεια τον δικαίωσε.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nikos Koulis (@nikoskoulisjewels) στις

Η αξιοποίηση των Μέσων κοινωνική δικτύωσης και οι διάσημες πελάτισσές του

Η επιτυχία του Νίκου Κούλη είναι άλλο ένα παράδειγμα που αποδεικνύει την δύναμη που έχουν αποκτήσει τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Περίπου 55 χιλιάδες είναι οι ακόλουθοι του Έλληνα σχεδιαστή στο instagram. Το πιο εντυπωσιακό ωστόσο δεν είναι ο αριθμός των ακόλουθων αλλά οι διασημότητες που υπάρχουν στον λογαριασμό του οι οποίες φιγουράρουν με τα πανέμορφα κοσμήματα του σχεδιαστή.

Η Σκάρλετ Γιόχανσον τίμησε φέτος την συλλογή του Νίκου Κούλη, όπως αναφέραμε, αλλά φυσικά δεν ήταν η πρώτη. Με δαχτυλίδι Nikos Koulis Jewels φιγούραρε η Τζένιφερ Λόπεζ σε φωτογράφησή της στο Cosmopolitan. Δαχτυλίδια του δημιουργού έχει επιλέξει να φορέσει και η Ριάνα σε εμφάνισή της στα American Music Awards. Πιο εντυπωσιακές έχουν κάνει τα κοσμήματα του Έλληνα σχεδιαστή τις Σάλμα Χάγιεκ, Τζένιφερ Λόρενς, Νταϊάν Κρούγκερ, Ρις Γουίδερσπουν, βασίλισσα Ράνια της Ιορδανίας, Αλίσια Βικάντερ κά.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nikos Koulis (@nikoskoulisjewels) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nikos Koulis (@nikoskoulisjewels) στις

Σε συνέντευξή του ο κοσμηματοποιός έχει εξηγήσει πώς έχουν καταφέρει να κερδίσουν ένα τέτοιο κοινό.
«Οι στυλίστες γνωρίζουν το brand και το προτείνουν στις stars που εκπροσωπούν, οπότε το να τα φορέσουν αποτελεί προσωπική επιλογή τους. Το κόκκινο χαλί είναι μια βιομηχανία από μόνο του με πολύ ακριβές συμφωνίες πίσω από τις εμφανίσεις, ενώ η δική μου προσέγγιση είναι αποστασιοποιημένη: Χαίρομαι όταν τα φορούν ή τα αγοράζουν, αλλά δεν αποτελεί αυτοσκοπό προβολής για το brand» έχει σημειώσει ο σχεδιαστής.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nikos Koulis (@nikoskoulisjewels) στις

Τα βραβεία και τα καταστήματα που φιλοξενούν τα κοσμήματά του σε όλο τον κόσμο

Τα κοσμήματα του Νίκου Κούλη δεν τα προτιμούν μόνο οι διάσημες γυναίκες αλλά και οι κριτικοί. Δεν είναι λίγα τα βραβεία που έχει κερδίσει μέχρι σήμερα αφού προσπαθεί συνεχώς να «παίζει» με τα υλικά και να καινοτομεί.
Έχει κατακτήσει την υψηλότερη διάκριση στον κορυφαίο διεθνή θεσμό Couture Design Awards, τρεις φορές. Το 2015 βγήκε νικητής στην κατηγορία Bridal ενώ το 2016 και 2018 στην κατηγορία Haute Couture, εντυπωσιάζοντας με την πρωτοποριακή του προσέγγιση. Το 2017 κέρδισε το βραβείο του International Jewellery Designer Brand Award στην ιστορική έκθεση κοσμηματοποιίας VicenzaOro στην Ιταλία. Το 2018 ήταν υποψήφιος στον κορυφαίο αμερικάνικο θεσμό βραβείων GEM Awards 2018 που διοργανώνουν οι Jewelers of America στην κατηγορία Jewelry Design ενώ κέρδισε το Town & Country Jewelry Award 2018 για τη συλλογή Lingerie στην κατηγορία «Pearls of the Year».

Το brand του σχεδιαστεί έχει φτάσει σε 29 πόλεις και πωλείται από πολύ γνωστά καταστήματα ή μπουτίκ. Κάποια από αυτά είναι το Bergdorf Goodman στη Νέα Υόρκη, το Neiman Marcus και το Saks στο Λος Άντζελες, το Dover Street Market στο Λονδίνο, το Tsum στη Μόσχα και σε χώρες της Μέσης Ανατολής.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nikos Koulis (@nikoskoulisjewels) στις

Τον προτιμούν οι συλλέκτες

Ο Νίκος Κούλης είναι λεπτολόγος και αυτό εκτιμάται από τους συλλέκτες κοσμημάτων ανά τον κόσμο. Όταν έχει φτιάξει στο μυαλό του ένα κόσμημα θα περιμένει να βρει όλα τα απαραίτητα υλικά για να καταφέρει να δημιουργήσει αυτό που έχει φανταστεί χωρίς να κάνει εκπτώσεις. Υπήρξε φορά που προσπαθούσε 6 μήνες να βρει 20 πολύτιμες πέτρες για ένα περιδέραιο. Αυτή η συνέπεια ίσως είναι που επιβραβεύεται. Οι συλλέκτες κατά μία έννοια επενδύουν στο πρόσωπό του αφού τους ενδιαφέρουν οι νέοι δημιουργοί που πιστεύουν ότι θα εδραιωθούν στον χώρο.

Η τελειομανία ίσως ταλαιπωρεί κάποιες φορές τους συνεργάτες του. Πάντως ο Νίκος Κούλης έχει μεγάλη αγάπη για το κόσμημα και αυτό φαίνεται από τις δημιουργίες του που συγκαταλέγονται στην υψηλή κοσμηματοποιία (high jewelry) και την κατηγορία του fine jewelry.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nikos Koulis (@nikoskoulisjewels) στις

Άλλωστε και ο ίδιος έχει εξομολογηθεί την αγάπη του για τη δουλειά του. Όπως έχει παραδεχτεί πιο πολύ απολαμβάνει τη διαδικασία, από το χαρτί στην υλοποίηση. « Έχω τέτοια ανυπομονησία και χαρά να δω κάτι τελειωμένο. Γι’ αυτό και πιέζω τους συνεργάτες μου και πολλές φορές γίνομαι φορτικός. Και, μόλις το δω, το μυαλό μου ήδη τρέχει στο επόμενο».

Στις επόμενες δημιουργίες ταξιδεύει λοιπόν το μυαλό του Νίκου Κούλη τις οποίες αναμένουμε να δούμε φορεμένες στην επόμενη διασημότητα που θα τις ξεχωρίσει.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nikos Koulis (@nikoskoulisjewels) στις

 

Σχετικά άρθρα