Αρχική / Ψυχολογία / Ψυχιατρική / Άγχος για την υγεία: Μήπως η αρρωστοφοβία σας καταστρέφει τη ζωή;
gunaika ksaplwmeni

Η 47χρονη Γιώτα ρωτά

Άγχος για την υγεία: Μήπως η αρρωστοφοβία σας καταστρέφει τη ζωή;

Εδώ και 1 μήνα περίπου κάνω θεραπεία με ladose. Έχω άγχος και κρίσεις πανικού. Νιώθω συνεχεία ότι έχω κάτι άσχημο. Ψάχνω συνέχεια το σώμα μου για τυχόν αλλαγές και όταν δω κάτι περίεργο. Ακόμη και μία ελιά ή ένα ελαφρύ πονάκι, χάνω τον κόσμο κάτω από τα πόδια μου. Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση θα τρελαθώ. Συνέχεια βάζω με το μυαλό μου άσχημα πράγματα και σκέφτομαι ότι θα πεθάνω. Υπάρχει κάποια μέθοδος για να απαλλαγώ από όλα αυτά;

Στο ερώτημα απαντά η Ψυχολόγος- Ψυχοθεραπεύτρια Μαρίνα Σκουρτέλη:

Αγαπητή αναγνώστρια,

ευχαριστώ για το ερώτημά σας.

Αρχικά θα ήθελα να ρωτήσω για ποιον λόγο σας χορηγήθηκε Ladose και εάν τα συμπτώματα που βιώνετε στην παρούσα φάση προϋπήρχαν της αγωγής σας ή εμφανίστηκαν μετά την έναρξή της.

Τα συμπτώματα που περιγράφετε φαίνεται να είναι της τάξεως της υποχονδρίασης ή/και κάποιας σωματόμορφης αγχώδους διαταραχής. Είναι σημαντικό να διαπιστώσετε το σημείο έναρξης της συμπτωματολογίας σας καθώς εάν προέκυψε σας μετά την έναρξη της αγωγής σας, ενδέχεται να οφείλεται σε ανεπιθύμητες ενέργειες του φαρμάκου. Στην περίπτωση αυτή καλό θα ήταν να μιλήσετε στον γιατρό που σας χορήγησε την φαρμακευτική αγωγή σας.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση, για τη βέλτιστη και εις βάθος αντιμετώπιση των δυσκολιών σας θα συνιστούσα έναν συνδυασμό φαρμακευτικής αγωγής (με τακτική παρακολούθηση από ψυχίατρο και όχι γιατρό κάποιας άλλης ειδικότητας) και ψυχοθεραπείας.

Μαρίνα Σκουρτέλη CPsychol Specialising in Psychotherapy, DPsych, AFBPsS, HCPC Reg.
Ιλισια 11528 6983159256

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X