Γιατί ντύθηκε ιππότης ο Τζορτζ Κλούνεϊ;

Αν και σχετικά πρόσφατα έγινε πατέρας διδύμων, ο Τζορτζ Κλούνεϊ δεν παύει να είναι ένας πολύ γοητευτικός άντρας και το… όνειρο πολλών γυναικών! Ή αλλιώς ο… Ιππότης που αναμένει κάθε δεσποσύνη!

Ντυμένο ιππότη θα τον δούμε στη νέα καμπάνια της Nespresso που κάνει σήμερα την παγκόσμια πρεμιέρα της. Η καμπάνια φέρει το όνομα “Η αναζήτηση”. Ο Κλούνει, φορώντας την πανοπλία του, σκοτώνει τον δράκο και σώζει έτσι ένα μεσαιωνικό βασίλειο. Στη συνέχεια, αναζητά στους δρόμους της Νέας Υόρκης  τη μεγαλύτερή του επιθυμία, τον καλύτερο καφέ του βασιλείου. Συμπρωταγωνίστριά του είναι μία από τις πιο διάσημες ηθοποιούς του σινεμά, η Natalie Dormer. Οι δύο ηθοποιοί πρωταγωνιστούν στη μεγαλύτερη παγκόσμια καμπάνια της Nespresso μέχρι σήμερα που θα προβληθεί σε περισσότερες από 30 χώρες.

Το βραβείο του Ιππότη

clooney nespresso5“Η Αναζήτηση” αντλεί έμπνευση από τη διαρκή προσπάθεια της Nespresso να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία καφέ. Το τηλεοπτικό σποτ, διάρκειας 60 δευτερολέπτων, διαδραματίζεται σε ένα βασίλειο του Μεσαίωνα, όπου ο Κλούνεϊ είναι ο έντιμος ιππότης μίας τρομακτικής βασίλισσας. Αφού κατορθώνει να σώσει το βασίλειο, σκοτώνοντας ένα δράκο, του προσφέρεται η δυνατότητα να εκπληρώσει τη μεγαλύτερή του επιθυμία. Έτσι, τον βλέπουμε να μεταφέρεται σε μία αίθουσα κινηματογράφου και να επιβαίνει σε ένα λεωφορείο, κάνοντας τα πάντα για να βρει τον αγαπημένο του καφέ Nespresso.

 

«Συνεργάζομαι με τη Nespresso πολλά χρόνια και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που επέστρεψα. Αυτή τη φορά έχω την ευκαιρία να πρωταγωνιστήσω δίπλα σε μία πολύ ταλαντούχα ηθοποιό, τη Natalie Dormer, κάνοντας ένα όνειρό μου πραγματικότητα, να παίξω τον ρόλο ενός ιππότη του μεσαίωνα», αναφέρει ο Τζορτζ Κλούνεϊ.

Μια άξια βασίλισσα

natalie dormier nespressoΦέτος, δίπλα στον George Clooney πρωταγωνιστεί η Natalie Dormer. Έχοντας ενσαρκώσει πολλές φορές στο παρελθόν τη βασίλισσα, δεν αποτελεί έκπληξη ότι ο συγκεκριμένος ρόλος τής ταιριάζει πολύ. Ως λάτρης του καφέ Nespresso η ίδια, αποτελεί το ιδανικό «ταίρι» του γοητευτικού brand ambassador της εταιρείας.

«Είμαι λάτρης του καφέ Nespresso και η οικογένειά μου θεωρεί πως είμαι η πλέον κατάλληλη να κάνω αυτό το διαφημιστικό. Το να δουλέψω με τον George Clooney είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα! Είναι τόσο απολαυστικός και αστείος! Καθώς θαυμάζω τη δουλειά του πολλά χρόνια είναι φανταστικό το γεγονός ότι επιτέλους τον γνωρίζω και συνεργαζόμαστε», αναφέρει η NatalieDormer για τη συμμετοχή της στην «Αναζήτηση».

Μια συνεργασία βασισμένη στη βιωσιμότητα

clooney nespresso2Δουλεύοντας με τη Nespresso από το 2006, ο Τζορτζ Κλούνεϊ αποτελεί πλέον συνώνυμο του brand και το πάθος του για την αειφορία τον καθιστά ιδανικό συνεργάτη της εταιρείας. Η διαρκής του στήριξη υπογραμμίζει τη δέσμευση της Nespresso για βιώσιμη ανάπτυξη, ανακύκλωση και καφέ υψηλής ποιότητας. Ο Κλούνεϊ δίνει το παράδειγμα για το τι σημαίνει να αψηφάς τα δεδομένα σε μία κατηγορία με την αποφασιστικότητα που τον χαρακτηρίζει στηρίζοντας παγκόσμια ζητήματα και προασπίζοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη, κάτι που αντανακλά και το όραμα της Nespresso. Η εταιρεία προσπαθεί σταθερά να κάνει την ανακύκλωση προσβάσιμη σε όλους, ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή του κοινού στο πρόγραμμα, που υποστηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από τον ηθοποιό. Ο ίδιος αναφέρει: «Οι νεότερες γενιές επενδύουν στην ανακύκλωση και όλος ο κόσμος είναι πλέον πολύ πιο ενημερωμένος πάνω σε αυτά τα ζητήματα. Είναι σημαντικό για τις εταιρείες να προχωρούν σε καινοτομίες με στόχο να προστατεύσουν το μέλλον του πλανήτη. Η Nespresso έχει καταστήσει πολύ εύκολη τη διαδικασία ανακύκλωσης καψουλών και είμαι πολύ χαρούμενος και υπερήφανος που συνεργάζομαι με την εταιρεία κυρίως για αυτό τον λόγο».

Η αναζήτηση της τελειότητας

clooney nespresso

Η αναζήτηση της τελειότητας είναι αυτό που συνδέει τη Nespresso με τους ανθρώπους που συμμετέχουν στην αλυσίδα του καφέ, τον George Clooney και τους λάτρεις του καφέ Nespresso και είναι αυτή η δέσμευση της εταιρείας που ενέπνευσε τη δημιουργία της καμπάνιας. Η καμπάνια περιλαμβάνει και ένα σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων με τον τίτλο «Really, George?», όπου πρωταγωνιστούν πολλοί από τους ανθρώπους που συμμετέχουν σε κάθε στάδιο της παραγωγής καφέ, από αγρονόμους και καλλιεργητές έως στελέχη και ειδικούς της Nespresso.

Ο George Clooney εξηγεί: «Η συνεργασία μου με τη Nespresso περιλαμβάνει πολλά περισσότερα από τη νέα καμπάνια. Μοιραζόμαστε τη δέσμευση για βιώσιμη ανάπτυξη και για διαρκή υποστήριξη των καλλιεργητών και των οικογενειών τους, καθώς χωρίς αυτούς τους ανθρώπους δεν θα είχαμε αυτόν τον εξαιρετικό καφέ. Το να πρωταγωνιστώ δίπλα τους με τιμά ιδιαίτερα». κάθε ιστορία και προσωπική αναζήτηση ξεδιπλώνεται μέσα από μία σειρά συνεντεύξεων που μπορείτε να δείτε στο website της Nespresso.

«Η Αναζήτηση» προχωρά πέρα από την απόλυτη εμπειρία καφέ και εμπνέεται από τη δουλειά της Nespresso να εξασφαλίσει την υψηλότερη ποιότητα διατηρήσιμου καφέ», αναφέρει ο AlfonsoGonzalez, Επικεφαλής του τμήματος Marketing της Nespresso. «Είναι η πρώτη φορά που ο George αλληλεπιδρά με τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από τον καφέ Nespresso και εργάζονται σε όλα τα στάδια παραγωγής – από την καλλιέργεια του καφέ, ως τις δοκιμές του προϊόντος και τους coffeeexperts των NespressoBoutiques. Πάντα προσδοκούμε το καλύτερο και το πετυχαίνουμε εξαιτίας αυτών των ανθρώπων.»

clooney nespresso3

Η καμπάνια της Nespresso κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στις 17 Οκτωβρίου. Για περισσότερες πληροφορίες, μπείτε στο website της Nespresso: www.nespresso.gr.

Σχετικά άρθρα