Αρχική / Ψυχολογία / Αυτογνωσία / 10 απλοί τρόποι για να νιώσεις καλά στο γραφείο
agxos-sti-douleia

10 απλοί τρόποι για να νιώσεις καλά στο γραφείο

Στη δουλειά μας περνάμε σχεδόν το 1/3 της ζωής μας. Είναι απαραίτητο λοιπόν να αισθανόμαστε καλά στον χώρο που περνάμε τόσες ώρες της ημέρας καθημερινά και χρειάζεται προσοχή γιατί οι σύγχρονες συνθήκες δουλειάς μπορεί να κρύβουν παγίδες. Ακολουθούν   10 απλές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε δραστικά τη ζωή σας στο γραφείο…

Σηκωθείτε!

Η καθιστική στάση προκαλεί συμπίεση των εσωτερικών οργάνων και των μυών. Γι’ αυτό και η νέα τάση στους χώρους εργασίας είναι γραφεία ψηλά, κατάλληλα για να δουλεύει κανείς όρθιος. Αν παρ’ όλα αυτά δουλεύουμε καθιστοί, φροντίζουμε να σηκωνόμαστε κάθε μία ώρα, τεντώνουμε τους αστραγάλους και την πλάτη μας συχνά, κρατάμε για μερικά δευτερόλεπτα τους κοιλιακούς μας σφιγμένους και επαναλαμβάνουμε.

Πάρτε λίγο καθαρό αέρα!

Κάνουμε ένα διάλειμμα και πηγαίνουμε λίγο έξω, ακόμα κι αν κάνει κρύο. Ο καθαρός αέρας βοηθά τη ροή του αίματος και τη λειτουργία των πνευμόνων.

Χρησιμοποιείστε τη σκάλα!

Αντίο ασανσέρ. Αν αποκτήσουμε αυτήν τη συνήθεια σε καθημερινή βάση καίμε θερμίδες και γυμναζόμαστε κανονικά.

Κοιτάξτε μακριά!

Με συχνά ολιγόλεπτα διαλείμματα για να κοιτάζουμε όσο πιο μακριά μπορούμε, ξεκουράζουμε τα μάτια μας.  Υπενθυμίζουμε στον εαυτό μας να ανοιγοκλείνουμε τα μάτια μας συχνά, καθώς ειδικά μπροστά σε οθόνες τα μάτια μας στεγνώνουν και κουράζονται περισσότερο.

Πάρτε χρόνο για το μεσημεριανό φαγητό σας!

Υποκύπτουμε στην πολυτέλεια ενός μισάωρου μεσημεριανού διαλείμματος για να φάμε με ηρεμία και συγκέντρωση.

Πιείτε νερό!

Λόγω του κλιματισμού στα γραφεία, αλλά και του ότι ξεχνάμε να πιούμε νερό, αφυδατωνόμαστε χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Έχουμε πάντα δίπλα μας ένα ποτήρι με νερό και ανανεώνουμε συχνά, τουλάχιστον 4-5 φορές.

Κοιμηθείτε καλά!

Ο ύπνος είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την υγεία και την ψυχική μας ισορροπία. Νέες έρευνες μάλιστα προτείνουν να αρχίζουμε τη δουλειά στις 10π.μ. Φροντίζουμε για έναν ξεκούραστο και χαλαρό ύπνο, με σωστές συνθήκες θερμοκρασίας, και απόλυτου σκοταδιού, ώστε να καταφέρει ο εγκέφαλός μας να ξεκουραστεί σωστά.

Κλείστε τον υπολογιστή και το κινητό σας το βράδυ!

Οι ανοιχτές συσκευές μάς υπενθυμίζουν συνεχώς τη δουλειά που θα έπρεπε να κάνουμε, εισβάλλοντας έτσι στον πολύτιμο χρόνο ξεκούρασης.

Μειώστε τους καφέδες!

Ο καφές μάς αφυδατώνει και μπορεί να επηρεάσει σημαντικά το χρόνο και την ποιότητα του ύπνου μας λόγω της καφεΐνης.

Κάντε κάτι για τους άλλους!

Επειδή η υγεία δεν έχει να κάνει μόνο με το σώμα μας αλλά και με την αίσθηση της ευφορίας και ευεξίας. Εμπιστευόμαστε, λοιπόν, έρευνες που δείχνουν ότι αισθανόμαστε καλύτερα όταν προσφέρουμε, βοηθάμε και κάνουμε πράγματα για τους άλλους.

Με πληροφορίες από το doctv.gr

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X




[recaptcha id:recaptcha]