Εδώ και μερικές μέρες έχω διάρροια. Τι μπορώ να φάω;

Εφόσον σε έχει πιάσει διάρροια, καλό θα είναι να ακολουθήσεις το παρακάτω διατροφικό πρόγραμμα για 2-3 μέρες μάξιμουμ, ώστε να καταπραΰνεις τα συμπτώματά της και σταδιακά να επανέλθεις στα φυσιολογικά σου.

Ας δούμε, λοιπόν, ποια διατροφή θα πρέπει να ακολουθήσεις εφόσον έχεις διάρροια:

«Όχι» στις φυτικές ίνες

Είναι σημαντικό να ενυδατώνεσαι καλά για να αντισταθμιστούν οι απώλειες νερού: Αυτό σημαίνει περίπου 1,5 λίτρα / ημέρα αποφεύγοντας τα πλούσια σε μαγνήσιο νερά, που επιταχύνουν την διέλευση των περιττωμάτων.

Καλό θα είναι να αποφύγεις το κρασί για τους ίδιους λόγους. Κατά γενικό κανόνα, απόφυγε όλα τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες (φρούτα, λαχανικά , ολικής αλέσεως, όσπρια), μπαχαρικά, αλκοόλες, μαγειρεμένα λίπη καθώς και όλα τα πλούσια σε λιπαρά τρόφιμα και το γάλα.

Ζαμπόν, ρύζι και καρότα στο μενού

Τυριά ελαφριά, όπως η παρμεζάνα ή το έμενταλ, αλλά και γιαούρτι με χαμηλά ποσοστά σε λακτόζη μπορούν να καταναλωθούν, μιας και είναι πιο εύκολο να χωνευτούν. Από κρέας και αλλαντικά, το ζαμπόν, αλλά και το βοδινό μπορούν να καταναλωθούν.

Στον αντίποδα, απαγορεύεται οτιδήποτε τηγανισμένο, παναρισμένο, αλλά και μαριναρισμένο. Πες «ναι» σε βραστές πατάτες, φρυγανιές και ρύζι που κάνουν καλό στο στομάχι. Τέλος, συστήνονται τα καρότα, αλλά καλά μαγειρεμένα.

Αχλάδια και μπανάνες

Κομπόστα αχλαδιών και μπανάνες είναι καλό να καταναλωθούν για επιδόρπιο, ενώ πρέπει να αποφεύγονται όλα τα άλλα φρούτα, φυσικά και τα αποξηραμένα, καθώς και οι ξηροί καρποί.

Με πληροφορίες από e-sante.fr

Διαβάστε σχετικά άρθρα

Διάρροια: 5 φυσικοί τρόποι για να την σταματήσεις

 

 

[fbcomments]
X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X