Αρχική / Διατροφή / Food therapy / 3 βήματα για να βγάλεις τη ζάχαρη οριστικά από τη διατροφή σου!

3 βήματα για να βγάλεις τη ζάχαρη οριστικά από τη διατροφή σου!

Η μείωση της ημερήσιας δόσης ζάχαρης μπορεί να σε βοηθήσει να ελαχιστοποιήσεις τον κίνδυνο του διαβήτη, να χάσεις βάρος και να δώσεις λάμψη και καλή υγεία στην επιδερμίδα σου.

Όμως, συνήθως το να κοπεί η κακή αυτή συνήθεια είναι πιο εύκολο στην θεωρία, παρά στην πράξη.

Αυτό συμβαίνει γιατί η ζάχαρη δρα εθιστικά (και) στον εγκέφαλό μας και η εξάλειψή της από τη διατροφή μας μπορεί να οδηγήσει σε δυσάρεστες παρενέργειες, όπως αίσθημα κόπωσης, ευερεθιστότητα και πονοκεφάλους.

Παρακάτω, θα βρεις πολύ καλές συμβουλές για μειώσεις δραστικά τη ζάχαρη, καθώς και την έντονη επιθυμία σου για γλυκό.

Κόψε την ζάχαρη εντελώς

Η πλήρης και απότομη διακοπή της ζάχαρης μειώνει δραστικά τη πιθανότητα να «λυγίσεις» και να φας κάποιο μπισκότο ή άλλο είδος τροφής με ζάχαρη.

Ξεκίνησε αφαιρώντας την ζάχαρη εντελώς από τη διατροφή τις τρεις πρώτες ημέρες, συμπεριλαμβανομένων των φυσικών σακχάρων που βρίσκονται στα φρούτα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Αυτές οι πρώτες τρεις ημέρες είναι πιθανόν να είναι οι πιο δύσκολες, αλλά αντιπροσωπεύουν τον ελάχιστο χρόνο που απαιτείται για να ξεπεράσεις τις παλιές συνήθειες και να αποκτήσεις νέες και πιο υγιεινές.

Ισορρόπησε τη διατροφή σου

Με το που θα διακοπεί η πρόσληψη ζάχαρης από τον οργανισμό, το σώμα μπορεί να… επαναστατήσει με μειωμένα επίπεδα ενέργειας.

Πιες άφθονο νερό και φάε πολλά λαχανικά και φυτικές πρωτεΐνες για να καταπολεμήσεις την κόπωση, ενώ ταυτόχρονα θα ελέγχεις και την επιθυμία σου για κάτι γλυκό.

Για να αποφύγεις το αίσθημα της πείνας, έχε επάρκεια σε ίνες και ακόρεστα λίπη. Μην διστάσεις να χρησιμοποιήσεις φρέσκα βότανα, μπαχαρικά, κρεμμύδι, σκόρδο και λεμόνι για να συμπληρώσεις και να νοστιμίσεις τα πιάτα σου.

Αποκαταστήστε τη ζάχαρη σε μικρές δόσεις

Μετά από τρεις ημέρες, μπορείς να ξεκινήσεις την ενσωμάτωση μικρών ποσοτήτων τροφίμων που περιέχουν φυσική ζάχαρη, όπως φρούτα, μέλι ή σιρόπι σφενδάμου.

Θα δεις ότι οι γευστικές σου προτιμήσεις έχουν αλλάξει.

Στη συνέχεια, προσάρμοσε τον αριθμό των μερίδων σε φρούτα ανά ημέρα και επίλεξε τα μη ζαχαρούχα γαλακτοκομικά προϊόντα, όπως το απλό γιαούρτι.

Με πληροφορίες από santemagazine.fr

Διαβάστε σχετικά άρθρα

Εθισμός στη ζάχαρη: «Είμαι στην προκλιμακτήριο και δεν μπορώ να κόψω τα γλυκά…»

Εθισμός στη ζάχαρη: «Τι θα πάθω αν κόψω τα γλυκά εντελώς»;

 

Comments

X

Αγαπητοί αναγνώστες,

Σας ενημερώνουμε ότι το boro.gr προσφέρει καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη με επαγγελματίες ψυχολόγους.

Κάντε κλίκ εδώ για να συνδεθείτε και να ενημερωθείτε για τις ώρες λειτουργίας.
X